العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > عالم تأمين السيارات

عالم تأمين السيارات خاص بكل شركات التأمين المصرية وتجارب الأعضاء مع شركات التأمين

قديم 02-12-2010, 02:36 PM
jnaiem jnaiem غير متواجد حالياً

jnaiem is on a distinguished road
افتراضي رد: بخصوص التامين علي السيارات

0106839125
قديم 02-12-2010, 11:37 PM
the_metal the_metal غير متواجد حالياً

the_metal is on a distinguished road
افتراضي رد: مشكلتى مع شركة قناة السويس للتأمين

هوة ليه دايما الموظفين في شركات التامين بيكون عندهم حساسية جامدة جدا من اي كلام على الشركة ( وكلام مستند لواقع مش تخاريف ) وايضا ليه دايما بيطلعوا العميل هوة اللي غبي ومش بيفهم حاجة ولاحظت كمان ان كلمة اسف عندهم مستحيل موظف يقولها بالنيابة عن الشركة اللي شغال فيها حتى لو موظف غيره كان السبب في مشكلة العميل
قديم 03-12-2010, 07:05 AM
الصورة الرمزية تامين سيارات
تامين سيارات تامين سيارات غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
التخصص العملى: مراقب بشركة قناة السويس للتامين
هواياتي: كرة القدم

تامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة the_metal مشاهدة المشاركة

هوة ليه دايما الموظفين في شركات التامين بيكون عندهم حساسية جامدة جدا من اي كلام على الشركة ( وكلام مستند لواقع مش تخاريف ) وايضا ليه دايما بيطلعوا العميل هوة اللي غبي ومش بيفهم حاجة ولاحظت كمان ان كلمة اسف عندهم مستحيل موظف يقولها بالنيابة عن الشركة اللي شغال فيها حتى لو موظف غيره كان السبب في مشكلة العميل
دة مش فى شركات التامين بس يا استاذى دة فى الدم الملوث و فى تجارة السيارات و حتى من اعضاء مجلس الشعب دة تراث شعبى يا استاذى
شوف يا استاذى لا يوجد ما احد يعتزر عنة الاستاذ كان عندة مشكلة و فى خطوات ببتاخد فى المشكلة لما بتحصل يعنى حضرتك لما بيبقى فى مشكلة فى قسم لا قدر الله بتوكل محامى عنك لانة اقدر منك فى التعامل فى القسم و بيتكرر دة مع الدكتور و المهندس و النجار كل منا له عملة الى بيعرف فية و ليس عن غباء او استخفاف بل لعلم هؤولاء بعملهم و اتقانة
بالمختصر احنا راجعنا الخطوات الى تم فقط مش بنحاسب على شان نعرف المشكلة و ازاى تتحل و انا كان كلامى ان الاستاذ صاحب المشكلة يعرف الموظف المسؤول عن شغلة لانة هيبقى اقدر فى حلها و شكرا لمتابعتك

عمرو احمد
01003388954
قديم 03-12-2010, 05:54 PM
the_metal the_metal غير متواجد حالياً

the_metal is on a distinguished road

ردك محترم جدا
اشكرك
عندي استفسار يعني حضرتك مقتنع ان الانسان المفروض يتعامل مع وسيط حتى لو هياكل نص العيش يعني لو تامين شامل والتوكيل هياخد 10الالف للتصليح والتأمين صرفلي مثلا 8 الاف يبقى الوسيط ياخد منهم 4 الالف وبالتالي انا اكون اتدبست في 6 الاف من العشرة
مجرد تساؤل !
قديم 03-12-2010, 08:37 PM
الصورة الرمزية تامين سيارات
تامين سيارات تامين سيارات غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
التخصص العملى: مراقب بشركة قناة السويس للتامين
هواياتي: كرة القدم

تامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant future

دة كان مجرد مثل لكن انا حاسس كدة انك بتتريق عموما مرسى جدااا لردك الجميل تم اغلاق المناقشة

عمرو احمد
01003388954

الكلمات الدليلية
تأمين سيارات مصر, حادث سيارة