العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > عالم تأمين السيارات

عالم تأمين السيارات خاص بكل شركات التأمين المصرية وتجارب الأعضاء مع شركات التأمين

قديم 13-07-2010, 08:29 PM
tamer_cairo tamer_cairo غير متواجد حالياً

tamer_cairo is on a distinguished road
افتراضي رد: شكرا لمصر موتورز عملتم فيا خدمه العمر

انا حضرتك حكيت القصه فى اول صفحه انى دخلت هنا من جوجل لكن لما مدام مرنا طلبت ابعتلها فاكس بالبيانات بعت الفاكس من المعرض للشركه ورحت الفرع الرئيسى اللى فى المهندسين فى البطل احمد عبد العزيز واللى قابلنى غير موظفين الاداره كانت م مرنا العربيه بونتو فيو الجديده
وعلى فكرة يااستاذ سيف حضرتك انا دخلت عشان اشكركم مش اكتر لكن بردو امبارح داخل المنتجى بالصدفه لقيت حضرتك كاتب لو مردش صاحب الموضوع هقفله عادى انا قدمت الشكر وخلاص ليكوا الموضوع مش هاممنى فحاجه ودلوقتى بتقول فاكس من المعرض يعنى هوا اللى عرفك على الشركه طب انا هكدب ليه ياجماعه وهوا هل فى مشكله فعلا انا سببتها او فى خطا ياريت حضرتك الى توضح وتدينى تليفون حضرتك وانا اللى اكلمك لو عايزنى
قديم 14-07-2010, 12:25 AM
corsair
Guest

مبروك عليك التامين يا تموره وربنا يديك خيرها ويكفيك شرها ومتزعلش من حد الكل بس كان عايز يتاكد من المعلومات ديه فقط لا غير وتقبل تحياتي وبشكر الاستاذه ميرنا علي مجهودها العظيم مع الاعضاء وتقبلوا تحياتي
قديم 14-07-2010, 03:00 AM
mena_insurance mena_insurance غير متواجد حالياً

mena_insurance is on a distinguished road

ازيك ياباش مهندس احمد وازى حضرتك يااستاذ سيف
قديم 14-07-2010, 04:47 AM
cairo2005 cairo2005 غير متواجد حالياً

cairo2005 has a reputation beyond reputecairo2005 has a reputation beyond reputecairo2005 has a reputation beyond reputecairo2005 has a reputation beyond reputecairo2005 has a reputation beyond reputecairo2005 has a reputation beyond reputecairo2005 has a reputation beyond reputecairo2005 has a reputation beyond reputecairo2005 has a reputation beyond reputecairo2005 has a reputation beyond reputecairo2005 has a reputation beyond repute

واضح ان الموضوع مجرد دعاية لشركة معينة وان مندوبين باقي الشركات داخلين وكله بيخبط في كله
ويا ريت استاذ سيف الدين يوضع حد للجدل والصراع ده
قديم 14-07-2010, 06:34 AM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mena_insurance مشاهدة المشاركة

ازيك ياباش مهندس احمد وازى حضرتك يااستاذ سيف

ازيك انتا يا مينا عامل ايه ويارب تكون بخير وايه اخبار الخطوبة معاك عايزين نسمع كدا خبر الجواز قريب

الكلمات الدليلية
تأمين سيارات مصر, حادث سيارة