العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سيارات مستعملة للبيع

سيارات مستعملة للبيع السيارات المستعملة ، اعلانات سيارات مستعملة للبيع فى مصر - قطع غيار - سيارات تاكسى - سيارات تجارية - تقسيط سيارات مستعملة

موضوع مغلق

قديم 17-09-2009, 03:26 PM
الصورة الرمزية phantiza
phantiza phantiza غير متواجد حالياً

phantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant futurephantiza has a brilliant future
افتراضي رد: آخر أسعار سوق المستعمل

عاوز الاوبل كورسا مو 94 فيييييييييييييييييييين
قديم 18-09-2009, 12:23 AM
وائل جوده وائل جوده غير متواجد حالياً

وائل جوده is on a distinguished road

السلام عليكم يا دكتور تامر من فضلك عاوز اعرف سعر الباجيرو موديل 2006 2007 2008 المستعمل ويكون استعمال نظيف وتكون كامله فول اوبشن وفتحة سقف بحاله جيده جدا في رينج الكام
قديم 18-09-2009, 01:54 AM
الصورة الرمزية ابو هيما
ابو هيما ابو هيما غير متواجد حالياً
من انا؟: أعمل ليومك كأنك تموت غدا
التخصص العملى: مرشد سياحى
هواياتي: العاب القوى والقراءة

ابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond repute

تسلم يا باشا على الموضوع وعلى المجهود الجميل
بس أنا كنت بفكر أجيب بى أم مستعمل مانيول الشكل القديم موديل 87 وكنت عايز أعرف أيه رايك ؟وتعمل كام ؟
وهل هذه العربيات يمكن الاعتماد عليها وسهل تلاقى قطع غيارها ولا لأ ؟
وفى حالة الاجابة بلأ - فما هو أحسن موديل يمكن شرائه مستعمل(بى أم) يكون ذو كفاءة وعملية فى الاداء وفى نفس الوقت مش عالى فى السعر ... مع خالص الشكر للمجهود الرائع
قديم 19-09-2009, 06:20 PM
الصورة الرمزية د0تامر محمد
د0تامر محمد د0تامر محمد غير متواجد حالياً
من انا؟: طبيب بشرى -كاتب قصة وروائى
التخصص العملى: طبيب بشرى
هواياتي: الكتابه خاصه الادبيه -السيارات

د0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond repute

متسوبيشى باجيرو
00000000000000
مو2006=320000
مو2007=380000
مو2008=450000

قديم 19-09-2009, 06:28 PM
الصورة الرمزية د0تامر محمد
د0تامر محمد د0تامر محمد غير متواجد حالياً
من انا؟: طبيب بشرى -كاتب قصة وروائى
التخصص العملى: طبيب بشرى
هواياتي: الكتابه خاصه الادبيه -السيارات

د0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو هيما مشاهدة المشاركة

تسلم يا باشا على الموضوع وعلى المجهود الجميل
بس أنا كنت بفكر أجيب بى أم مستعمل مانيول الشكل القديم موديل 87 وكنت عايز أعرف أيه رايك ؟وتعمل كام ؟
وهل هذه العربيات يمكن الاعتماد عليها وسهل تلاقى قطع غيارها ولا لأ ؟
وفى حالة الاجابة بلأ - فما هو أحسن موديل يمكن شرائه مستعمل(بى أم) يكون ذو كفاءة وعملية فى الاداء وفى نفس الوقت مش عالى فى السعر ... مع خالص الشكر للمجهود الرائع
الابى أم بى أم مهما قدم رونق وعبق وكفاءة ويمكن طبعا الاعتماد عليها لكن المشكلة فى كبر الموتور والرخصة الغالية وطبعا سعر قطع الغيار النار
لو 316 تعمل 45000 حالة جيدة جدا بالكماليات

موضوع مغلق