العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT

رينو RENAULT RENAULT شريك اساسى مع نيسان اليابانية وتحتل المركز الرابع عالمياً تحت قيادة كارلوس غصن اشهر الموديلات سينيك كليو ميجان

قديم 07-11-2012, 06:41 PM
&yaso &yaso غير متواجد حالياً

&yaso is on a distinguished road
افتراضي رد: ستيب واى اه ولا لا ؟

انا الحمد لله لسة مستلماها امبارح الدريكسيون لا مش متحرك بس مش متعب بصراحة فى السواقة مكانو كويس والمتور صوتو وانت برة العربية عالى سنا بس وانت جوة ملوش صوت وانا سمعت ان بعد صيانة الخمس الاف بيوطا وبلنسة ان فى سخونة فى دوسات العربية فدا مش صحيح خالصصص وكمان لو مشغل التكييف حتلاقى رجلاك سقعت اصلاا:0 بص هى عالية اوى فعلااا لدرجة انى حسة انى بسوق من فوق تربيزا وثابتة اوى بصراحة بردو ومن برة شكلها ملوش حل والكاسيت رغم انو سمعتين لاكن صوتوا جاااامد جدااا وعملين مكان لسمعتين ورا كمان بس فى حاجتيين هما الى مديقنى اوى بصراحة مكان الكلاكس وزراير الازاز وحاجة تانية مسببالى ازمة المريات اولا مش كهربا يعنى المراية اليمين دى مش عرفة بجد اتحكم فيها خالص والشمال المراية نفسها صغيرة يعنى لو شفت بيها الى جنبى مشفوش الى جى بعدية ولو بعدتها مشوفش الى جنبى تماما مش عارفة اية حالها:0
قديم 07-11-2012, 07:57 PM
linatrix linatrix غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس نظم عاشق للسيارات
التخصص العملى: مهندس نظم معلومات
هواياتي: المحركات

linatrix has much to be proud oflinatrix has much to be proud oflinatrix has much to be proud oflinatrix has much to be proud oflinatrix has much to be proud oflinatrix has much to be proud oflinatrix has much to be proud oflinatrix has much to be proud of

شكرا على الرد
انا رحت النهارده عملت ابليكشن بتاع كونتكت عشان ان شاء الله حقسط من عندهم و المفروض العربيه توصل كمان 10 15 يوم على كلام التوكيل و لقين عندهم 4 عربيات ستيب واى واقفين فى المعرض فعلا التسليم بقى سريع مش زى الاول بس العربيه الاول كانت بتنزل بطقم دوسات اسود مكتوب عليها ستيب واى دلوقتى مش نازل فى العربيه
موضوع المريات ده كان عامل مشكله فى جين 2 حله ان فى مريات مقعره صغيره ممكن تلزقها على المرايه
موضوع الزراير ده حتتقالم عليه ان شاء الله

انا حجزت اللون الرمادى بعد ما شوفته فى المعرض تحفه عليها احلى من الاحمر بصراحه و دى ازواق فى النهايه
قديم 07-11-2012, 08:10 PM

انا جيبتها فضى من الطارق و معاها دوساتها وفرشها علية استب واى حلو اوى وحجرب المريات الى انت بتقول عليها لان فعلا حسة انى سيقا من غير مريات اصلا حتى لما بحاول ابص من الازاز نفسو مش بشوف بردو من حاجة عشان واسعة مش بجيب الى برة اصلا :0
قديم 07-11-2012, 08:29 PM
linatrix linatrix غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس نظم عاشق للسيارات
التخصص العملى: مهندس نظم معلومات
هواياتي: المحركات

linatrix has much to be proud oflinatrix has much to be proud oflinatrix has much to be proud oflinatrix has much to be proud oflinatrix has much to be proud oflinatrix has much to be proud oflinatrix has much to be proud oflinatrix has much to be proud of

انت استلمت امتى وماشى بيها قد ايه لحد دلوقتى ؟
قديم 07-11-2012, 11:45 PM

امبارح استلمتها الحمد لله مشيت بيها حوالى 45كيلو متر