العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > سيات SEAT

سيات SEAT سيات SEAT سيات الاسبانية الاصل الالمانية الطابع قائد الجناح الرياضى فى مجموعة فولكس الالمانية من اهم موديلات سيات كوردوبا ابيزا وتوليدو وليون

قديم 23-12-2008, 02:22 PM
kanu kanu غير متواجد حالياً

kanu is on a distinguished road
افتراضي رد: سيات كوردوبا 2009

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed Anwer مشاهدة المشاركة

بصراحة ، حضرتك النصيحة

في موضوع زي ده

مسئولية كبيرة

الموضوع مالهوش حل غير انك تتعب في التحري عن اصحاب الكوردوبا الخليجي

و تستفسر منهم بنفسك

و متعتمدشي لا عالكلام مبيعات التوكيل و لا مبيعات المعرض

ربنا يوفقك للخير ان شاء الله
اتحرى عليهم فين طيب و ازاى
قديم 23-12-2008, 10:22 PM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute

ايه يا kanu باشا سمعان عبد العزيز ده حبيب قلبي هههههههه مدير فرع سيات رمسيس مكانش عايزنا نقوم من ادامه غير و احنا شاريين التوليدو بس طبعا علي مين :D:D:D:D
اولا انا هقولك حاجة بنزين الخليج طبعا مختلف عن مصر بس انت عندك بنزينات في مصر زي وطنيه و امارات مصر بنزين نضيف بشهادة كل الناس الي جربوا امارات مصر و موبيل مثلا لقوا فرق و انا عن نفسي لقيت فرق حتي الريحة الغريبة دي مش موجودة في بنزين الامارات و طبعا متتوقعش انهم يقولوا شعر في النسخة الخليجي اللي نازلة بسعر اقل بكتييييييييييييييييير من النسخة بتاعتهم و معلش لو انا اعد ادام سمعان كنت قولتله حضرتك انا مش شاري عربية صيني ولا هحطلها بنزين 90 عشان تجيب طرمبات بنزين كتير كمان انا مش هشتري عربية صيني ب 40 الف جنيه عشان اغيرلي طرمبتين تلاته في 50 الف كيلو ولا حاجة انت بتشتري عربية الماني انضف و احسن صناعة في العالم

كمان معلش يعني العربية ب 88 و اخر سعر للنسخة المصرية كان 106 الف يعني اقل ب 18 الف جنيه لو غيرت 10 طرمبات بنزين و طبعا لو جبت مش هتجيبها جديدة الاستيراد مالي الدنيا و بيبقي حاجة طالعة من عربية فابريقه متقطعه وارد الخارج لو غيرت 10 طرمبات مش هتحصل ربع المبلغ اللي هتوفره اللي هو 18 الف جنيه و طبعا انت كبيرك لو الكلام اللي بيقوله صح تغير طرمبه ولا حاجة بس لو حطيت من امارات مصر او وطنيه و بنزين تمشيها 92 علي طول مش هتقول لا برضه العملية كسبانة 100%

IBIZA
قديم 23-12-2008, 10:27 PM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute

كمان في حاجة عايز اقولها هي الكوردوبا اللي في التوكيل نازلة علي بنزين مصر هههه مكانش حد غلب ده البنزين ال 80 بتاع اسبانيا انضف من البنزين المصري ال95 ابو275 قرش اللتر ده الابيزا 2001 مكتوب علي غطا التانك بنزين 95 و العربية كانت نازله قبل ما ال92 يطلع يعني الناس كانت بتحطلها 90 و محدش اشتكي و ماشيه و مقالتش لا انا نفسي عربيتي ابيزا 94 مكتوب علي غطا التانك بنزين 91 مين 91 ده اساسا ده سنة 94 مكانش في غير 80 و 90 و بتاخد 90 بقالها 15 سنة و مقالتش لا و نادرا لما بديها 92 و لو اديتها 92 بيبقي خليط لان اللي جوا 90 يعني العملية مش حاجة رهيبة يعني كمان اساسا العربية الكوردوبا الخليجي التوكيل مبيضمنهاش منين مبيضمنهاش و منين عنده 15 عربية جوا التوكيل و ال15 عربية عايزين طرمبات بنزين!!!!!! الكلام غريب حبتين ولا ايه!!

IBIZA
قديم 01-01-2009, 12:31 PM
wawoo wawoo غير متواجد حالياً

wawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond repute

هى الكوردوبا الخليجى الاتوماتيك تعمل كام
قديم 01-01-2009, 03:14 PM
shevechinco shevechinco غير متواجد حالياً

shevechinco will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wawoo مشاهدة المشاركة

هى الكوردوبا الخليجى الاتوماتيك تعمل كام
اضم صوتي اليك بس يا ريت بشئ من التفصيل يعني ال
1600 التيبترونيك بكام
1400 التيبترونيك بكام و جزاكم الله خير