العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 28-02-2011, 04:09 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مقابلة ثورة 25 يناير( الحريه والكرامه )

أنا معاكم يا شباب .
بس مش معاكم فى ان المكان يكون فى الدلتا او اسكندريه عشان القاهره بعيده .. احنا لو المكان فى اسكندريه فاحنا بننزل من القاهره لغاية هناك عشان المقابله . والعكس صحيح . لما بنعمل المقابله فى القاهره . بييجوا حبايبنا من اسكندريه لغاية هنا ويرجعوا تانى . ودى بتكون فسحه ممتعه . والطريق مش حجه عشان حد يتحجج بيها .
تحياتى للجميع وأتمنى أشوفكم جميعا فى القريب العاجل ان شاء الله .

Saif El Deen
قديم 28-02-2011, 01:40 PM
الصورة الرمزية lancer.style
lancer.style lancer.style غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed Osama
التخصص العملى: Futuer Academy
هواياتي: CaR RiDe

lancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond repute

يا ريت يا جماعة تكون فى القاهرة لان معظم الاعضاء فى القاهرة

و معظمهم مش هيقدروا يسفروا و انا اولهم و نفسى اشوف الاعضاء وبقالى كتير

و بقالنا فترة معملناش مقابلة فى القاهرة

و كمان القاهرة كبيرة و فيها اماكن اكتر و متعودين عليها عملنا اكتر من مقابلة فيها

و ممكن نخليها الجمعة الجاية 4 مارس

و الاماكن تكون يا لوردز ان - مكان جميل و نضيف من جوة و برة فى اماكن ركن كتير و كمان فى شيراتون طرق فاضية و نضيفة و قريب من صلاح سالم و المطار

او الربوة على الدائرى و دى مكان فاضى جدا و تبع الجيش يعنى امان و الدائرى ماسك القاهرة كلها للى عايز يجى من اى مكان

و ممكن نعمل استيفتاء على الاماكن فى القاهرة و بناخد بلاغلبية و هيبقى قدامنا وقت نختار فية بس يا ريت نحدد و اتمنى اشوفكم قريب

قديم 28-02-2011, 02:03 PM
mahranahm mahranahm غير متواجد حالياً
من انا؟: صاحب صحبى اوى
التخصص العملى: مدير انتاج فى شركة الحمد الصناعية
هواياتي: الكمبيوتر والنت و الاعمال اليدوية

mahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond repute

واناااااااااااااااااا معااااااااااااكم
يا بلادى يا بلادى انا بحبك يا بلاااااااااادى

My car
قديم 28-02-2011, 02:42 PM
الصورة الرمزية نبيل عبدالرحمن
نبيل عبدالرحمن نبيل عبدالرحمن غير متواجد حالياً
مدير عام المنتدى
من انا؟: مهندس انشائى بالمعاش
التخصص العملى: خبير مدير عام مساعد بقطاع البترول سابقاً
هواياتي: رياضة التجديف وألعاب القوى ( أيام الشباب طبعاً )

نبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond repute

طب يا جماعة عندى إقتراح إن المقابلة تكون يوم الأحد الموافق 13 مارس 2011 عقب صلاة الظهر بدوار جحا بمدخل اسكندرية من ناحية الطريق الصحراوى أمام كارفور ، وده عشان أحمد بدر يقدر يحضر معانا ، وكمان اسكندرية دلوقت أهدى من القاهرة اللى مازالت فى حالة قلق

م . نبيل عبد الرحمن
مصر موتورز
الإسكندرية
قديم 28-02-2011, 08:19 PM
الصورة الرمزية emad7759
emad7759 emad7759 غير متواجد حالياً

emad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond repute

انا بجد اسف جدا جدا لرجاله مصر موتورز

ياسفاه على الرجاله اللى بقلنا مش عارف ادئيه مش عرفين ناخد قرار بمكان المقابله

ولا الوقت ياناس حد يرتب المقابله والزمان والمكان ان كنتم نوين تحصل مقابله

اولا الاسكندرنيه عيزنها فى الاسكندريه والقاهرويه عيزنها فى القاهره

والغربويه عيزنها فى الغربيه

انا هقول كلمه حق واسف الى الجميع واتمنا ان مفيش حد يزعل منى

المفروض ان المقابله مكنها الاسكندريه لان ده المكان اللى كان مخصص ليه

فيريت نتقابل فى الاسكندريه وحتى نتقابل مع الاخ الغالى احمد ونطمن عليه

وبعدين على فكره انا القاهره اقرب لى من الاسكندريه

ومع زالك ان منانصار ان المقابله تكون فى الاسكندريه لان هوه ده مكنها المحدد واحنا فى مقابله

طنطا وياناس محدش يخاف من اى طريق ولله الطرق كلها زى الفل والحمد لله

والعربيات رجعت تسافر زى الاول واكثر فيرت

يتم تحديد الميعاد فى اقرب وقت ياما انا اسف فلى اللى هقوله ياريت تتلغى خالص

علاشان نرتاح من الجدل اللى احنا فيه