العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > الاخبار العالمية

قديم 10-05-2010, 04:01 PM
الصورة الرمزية khaled al sharif
khaled al sharif khaled al sharif غير متواجد حالياً
من انا؟: عابر سبيل في الدنيا شوية أكعبل فيها وشوية أكعبلها
التخصص العملى: دبلومة إدارة مالية و بكارليوس محاسبة
هواياتي: السباحة وصيد السمك والقراءة ورياضة المشي

khaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond repute
افتراضي رد: نتيجه اندماج BMW مع أودى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bendary مشاهدة المشاركة

انا بس صعبان عليا علامه بى ام دبليو تتحط على اجرة جيزة لأ وكمان ابيض × اسود مش حتى تاكسى من الجديد

دلوقتى انا عرفت اللى سرق علامات شيفروليه الدهبيه من على عربيتى هيعمل بيهم ايه
اكيد هيعمل بيهم عمليه اندماج زى دى ptmnlo123per111
دنا لما قريت العنوان قلت يانهار أبيض ده إتحاد ها يطحن باقي الماركات وهايكسر سوق العربيات في العالم .... يطلع في الأخر خبر فاشوش لا كسر حتة بطيخة في سوق روض الفرج .....شكرا علي البمبه دي يا أستاذ بنداري عرفت بقه ليه بتوع الميكروباص والتكسجية مستقصدينك ... حلال فيك سرقة العلامه

قديم 10-05-2010, 04:27 PM
swat
Guest

نحو تفسير اسلامي لفندق كاليفورنيا

نحو تفسير اسلامي لفندق كاليفورنيا

انتشرت شائعة كاذبة تدعي ان يوسف اسلام حاول اقناع الكثيرين من زملاءه و أصدقائه بالتحول للاسلام ، في السبعينات و بعدما أعلن اسلامه تناقش كثيرا مع مغنيين مشهورين في ذلك الوقت ، كان غرض يوسف اسلام نبيلا للغاية ، ابعاد أبطال الروك المجانين عن المخدرات و هكذا
أشهر من حاول يوسف اسلام تحويلهم هو دون هينلي كان النقاش بينهما يستمر لساعات طويلة ، و كان يقترب كثيرا من الاقتناع ، و لكنه دائما يبتعد لسبب أو لآخر ، عندما قال له يسوف أخيرا أن الجنة لا يدخلها إلا المسلمين ، سأله بهدوء : معنى هذا أني لن أدخلها إلا إذا أسلمت؟ فأجاب يوسف بثقة : نعم! ، فقال مطمئنا :إذا فلن أسلم يا صديقي
بعدها كتب دون هينلي اغنية فندق كاليفورنيا الشهيرة ، كانت الكلمات غامضة جدا ، و اجتهد الكثيرون في تحليلها ، و فسر كل منهم الكلمات على هواه ، فأعلن البعض ان فندق كاليفورنيا فندق حقيقي ، أعلن البعض أنه في الحقيقة مستشفى مجانين في مكان ما ، كذلك فسرها البعض تفسيرا شيطانيا ، و أن للأغنية علاقة ب عبدة الشيطان
هناك تصريح كاذب ليوسف اسلام ، قال فيه أنه يعلم التفسير الحقيقي للأغنية ، قال أن كتبها لإغاظته فقط ، ردا على زن يوسف اسلام المستمر عليه لتغيير ديانته ، و عندما سأله المراسل عن التفسير رفض الرد ، و قال ان هينلي هو الوحيد صاحب الحق في إعلان التفسير
وأليكم تفسيري للأغنية هنالك أشخاص قليلون أصحاب فطرة خيرة ونقية يقعون في أخطاء كبيرة وتعمى بصيرتهم عن الحق زمنا ولكن فجأة وبدون أسباب يصلون إلى الحقيقة الخيرة ويظهر حبهم الفطري للخير بأبهى حلة لأنهم كانو محبوسين فيه منذ البداية.
مع محبتي .
الصور المرفقة
نوع الملف: jpg وأعدوا.jpg‏ (91.3 كيلوبايت, المشاهدات 0)
قديم 10-05-2010, 04:43 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

مفيش تعليق علي الصوره ابلغ من اللي مكتوب علي شنطه العربيه

لا حول و لا قوه الا بالله

حـازم خـضـر

قديم 10-05-2010, 05:10 PM
اخبار مصر موتورز اخبار مصر موتورز غير متواجد حالياً
مراسل مصر موتورز
من انا؟: إدارة مصرموتورز

اخبار مصر موتورز is a name known to allاخبار مصر موتورز is a name known to allاخبار مصر موتورز is a name known to allاخبار مصر موتورز is a name known to allاخبار مصر موتورز is a name known to allاخبار مصر موتورز is a name known to all
Video: Ferrari 599 GTO on the Track

Few things sound so beautiful as a Ferrari V12 running wide open.

أكثر...
قديم 10-05-2010, 06:50 PM
الصورة الرمزية Bendary
Bendary Bendary غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مكافح بشرف
التخصص العملى: Trading - Buiness Development
هواياتي: طوابع - رسم - قراءة ، لكن بعد الشغل والجواز بقت الهوايه : أكل العيش

Bendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaled al sharif مشاهدة المشاركة

دنا لما قريت العنوان قلت يانهار أبيض ده إتحاد ها يطحن باقي الماركات وهايكسر سوق العربيات في العالم .... يطلع في الأخر خبر فاشوش لا كسر حتة بطيخة في سوق روض الفرج .....شكرا علي البمبه دي يا أستاذ بنداري عرفت بقه ليه بتوع الميكروباص والتكسجية مستقصدينك ... حلال فيك سرقة العلامه
كده برده يا عم خالد شمتان فيا - ماشى ياعم
بس لعلمك بقى انا لو لقيت واحد زى ده عامل اندماج وحاطط علامه شيفروليه - هافضل ماشى وراه لغايه مايركن واخد العلامه بتاعتى - بس هه

Mohamed Bendary
اللهم فرغنى لما خلقتنى له ولا تشغلنى بما خلقته لى
اللهم ولا تحرمنى وانا أسألك ولا تعذبنى وانا استغفرك
مصر هاتفضل غاليه عليا

الكلمات الدليلية
باناميرا, mobile phones