العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا سيراتو Cerato

كيا سيراتو Cerato من انجح سيارات كيا عامة وسميت باكثر من اسم منها فورت و سبكترا وشوما قديماً

قديم 30-10-2009, 07:11 PM
timoozx timoozx غير متواجد حالياً
من انا؟: تامر سعد...مهندس كهرباء قوى..خريج2008 ..أعمل مهندس تصميمات بشركة ABB
التخصص العملى: Power electrical engineering
هواياتي: Traveling abroad..web..Gym

timoozx will become famous soon enough
للى عايز اسيراتو وحجز فى اقل من شهر يدخل>...للافادة

السلام عليكم جميعا

أزيكم يا شباب

أنا قلت أكتب الموضوع ده للافادة وده بعد ما الحمد لله حجزت السيراتو

وحجزتها ال SX ب 116 بس افضل ما فى الموضوع ان ان شاء الله هستلمها فى اقل من شهر حسب وعد الموزع

وهو موزع محترم وليه سمعة وهو محمد زكى وفيه دفعتين جاينلوا كبار ومابيخدش اى زيادة فى السعر

ده مش موضوع دعائى زالله يا جماعة انا حبيت بس افيد الأعضاء لانى عارف دلوقتى ان الحجز فى الوكيل بقى لمدة كبيرة وبطريقة مستفزة

هو بس الحاجة اللى مديقانى انو قاللى انه هايكلمنى اول ما يوصلو ال RELEASE بتاع وصول العربيات فاروح ودفع المبلغ كامل بايصال وبعد كدة الاستلام يكون فى خلال 10 ايام بالكتير
وورانى كذة شخص عكلوا كدة ومضوا على الاستلام فعلا بعد المدة دى بس بردوا حاجة تقلق

عمتن رقم الموزع ده 19420 وهو فى المعادى
اى حد ليه سؤال يتفضل او لو فى تعليق على موضوع المبلغ اللى هيدفع كلو ده!
قديم 31-10-2009, 05:50 PM
m_o_sakr m_o_sakr غير متواجد حالياً

m_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: للى عايز اسيراتو وحجز فى اقل من شهر يدخل>...للافادة

شكراً على المعلومه, فعلاً محمد زكى موزع محترم و سمعته جيده جداً و فعلاً مش بيبيع بزياده فى السعر بس انا لما سألت قال لى ممكن استلم فخلال شهر بس مش اكيد!! ولو مستلمتش فى خلال شهر حيكون بالكتير بعد 3 شهور
قديم 28-11-2009, 08:50 AM
karamollos karamollos غير متواجد حالياً

karamollos has a spectacular aura aboutkaramollos has a spectacular aura about

احنا داخلين على نهاية الشهر ...لو استلمت بلغنا..و هل هذه السياره بضمان الوكيل ولا لا وايه حالة السيارة مطابقة للمواصفات المعلن عنها ولا مختلفة
قديم 28-11-2009, 11:04 AM
m_o_sakr m_o_sakr غير متواجد حالياً

m_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karamollos مشاهدة المشاركة

احنا داخلين على نهاية الشهر ...لو استلمت بلغنا..و هل هذه السياره بضمان الوكيل ولا لا وايه حالة السيارة مطابقة للمواصفات المعلن عنها ولا مختلفة
محمد زكى موزع معتمد للوكيل و السيارات عنده بضمان الوكيل و مطابقه لمواصفات الوكيل
موضوع الأستلام الله اعلم؟؟

.
(لا تنسى ذكر الله)

((لا تنسونا بالدعاء))
>
>

إحترس من السرعه

.

قديم 28-11-2009, 05:16 PM
محمد حمزه2000 محمد حمزه2000 غير متواجد حالياً

محمد حمزه2000 is a splendid one to beholdمحمد حمزه2000 is a splendid one to beholdمحمد حمزه2000 is a splendid one to beholdمحمد حمزه2000 is a splendid one to beholdمحمد حمزه2000 is a splendid one to beholdمحمد حمزه2000 is a splendid one to beholdمحمد حمزه2000 is a splendid one to behold

سؤال فقط بريء

هل السيارة فعلا تستاهل كل الدعاية دي ؟ << دي كوري يا جماعة << مع فائق احترامي لكل المشترين