العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > متسوبيشى Mitsubishi > لانسر بومه

لانسر بومه متسوبيشى لانسر

قديم 03-04-2010, 02:07 PM
الصورة الرمزية medo akef
medo akef medo akef غير متواجد حالياً

medo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to behold
افتراضي رد: تغير فلتر الي فلتر رياضى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fouad19852002 مشاهدة المشاركة

شكرا يا باشا على الاهتمام انا شكلى كدا مش من المنصوره عشان انا اول مره اسمع عن المحلات دي انا بتعامل علطول مع هادى الفلاح ألي فى موقف الثلاجه أيه رايك فيه وشكرا مره تانيه
ههههههههههههه
بيس يا مان ما الواحد معرفهمشي في يوم و ليله يعني
ولله انا بسمع عنه و بيقولو حلو انا مرحتلوش ابل كدا انا رحت للفلاح الي عند المحافظه و ده بسم الله ما شاء الله بياع كلام ممتاز و نصبين درجه اولي اعد بيخبط اسعار زي الفل
يا عم دا انا رايح اعتب العتب الابيض العادي الي كل العربيات بتعمله بيقول قول 40 50 جنيه رحت لواحد في عزبه الشال عملهالي ب15 جنيه و كان مستكترهم
هو هادي الفلاح الي في الحسنيه او عند موقف التلاجه واحد هما بيقولو حلو بس ده محل قطع غيار و شغل عادي فرش و اكسسوارات و حجات عاديه اما تيجر ده هو اصلا عربيته bmw m3 عربيه خرافيه و ادامه علطول عربيات معدله و بينفخ و بيعمل شغل عالي اوي يعني اقرب مثال عارف الشاربيني الي هي الانسر كرستاله اجمد كرستاله في المنصوره ؟
هو الي عامل له الشغل ده هو و ابو القاسم لو تعرفه
انا كنت عنده بالعربيه امبارح قال لي هقلب لك عربيتك سوبر اكشن 1.6 طبعا و انا 1.3 كلاسك و بيقول مستحل حد يعرف انها كلاسك 1.3
و سألته عن كل حاجه للعربيه و اسعاره جميله المصنعيه ممكن تكون عاليه شويه بس لانه شغل عالي عني انا سالت علي سماعات بيونير تيواني عند بيونير تيواني400 وت الي في شارع النخله قال 375 و واحد جبهم من القاهره ب300 هو قال لي امبارح 280!!!!!!!
لو عوزني اوصف لك الطريق ليه تحت امرك انا من احمد ماهر اصلا
انت تروح له يا مان و تسأله عن النوع و مكان التصنيع و تخليه يوريك كل الي عنده و تناقشه في انهي الافضل الي ترسي عليه خد اسمه و اسأل عليف بره و شوف نفسه سعره كام و مصنعيه التركيب بس نقي محل محترم لان تركيب فلتر الهواء صح بيحتاج فن

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 03-04-2010, 03:03 PM
الصورة الرمزية fouad19852002
fouad19852002 fouad19852002 غير متواجد حالياً

fouad19852002 is on a distinguished road

قديم 03-04-2010, 04:37 PM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute

هو تركيب فلتر الهوا صعب قوى كده ياجماعه ؟انا هاشوف المواضيع اللى بتتكلم عنه هنا فى المنتدى عموما
قديم 04-04-2010, 12:02 AM
الصورة الرمزية medo akef
medo akef medo akef غير متواجد حالياً

medo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lol64 مشاهدة المشاركة

هو تركيب فلتر الهوا صعب قوى كده ياجماعه ؟انا هاشوف المواضيع اللى بتتكلم عنه هنا فى المنتدى عموما
لا يا مان مش صعب ولا حاجه بيحتاج فن بس و ده واضح في المواضيع لازم يكون وشه للشبكه ده كل الحوار

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 04-04-2010, 12:29 PM
الصورة الرمزية fouad19852002
fouad19852002 fouad19852002 غير متواجد حالياً

fouad19852002 is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medo akef مشاهدة المشاركة

لا يا مان مش صعب ولا حاجه بيحتاج فن بس و ده واضح في المواضيع لازم يكون وشه للشبكه ده كل الحوار

طيب ما الشبكه كلها مقفوله بالريداتير