العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > متسوبيشى Mitsubishi > لانسر بومه

لانسر بومه متسوبيشى لانسر

قديم 03-04-2010, 01:32 AM
الصورة الرمزية fouad19852002
fouad19852002 fouad19852002 غير متواجد حالياً

fouad19852002 is on a distinguished road
افتراضي تغير فلتر الي فلتر رياضى

انا عايز اغير الفلتر لفلتر رياضى انا سمعت انه بيخلى صوت العربيه حلو وبيفرق فى الاداء كنت عايز اعرف هل ينفع يركب عندى انا معايا لانسر بومه 2008 1300cc خليجى مانويل وايه عيوبه و مميزاته بالنسبه لعربيتى

وشكرا
قديم 03-04-2010, 06:17 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تغير فلتر الي فلتر رياضى

ينفع طبعاً بس المهم يتركب صح وتحافظ على نظافته ديه معلومات عن الفلتر الرياضى عامة وهتلاقى مواضيع كتير شبيهه فى قسم التعديلات والمكتبه الفنيه وطبعاً اى سؤال تحت امرك

http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=7637

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 03-04-2010, 01:25 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

ينفع طبعاً بس المهم يتركب صح وتحافظ على نظافته ديه معلومات عن الفلتر الرياضى عامة وهتلاقى مواضيع كتير شبيهه فى قسم التعديلات والمكتبه الفنيه وطبعاً اى سؤال تحت امرك

http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=7637

ألف ألف شكر على الرد ولو ممكن الاسعار واحسن نوع أيه انا من المنصوره لو حد يعرف اماكن او حد يركبه صح أكون شاكر جدا جدا جدا ومره تانيه ألف ألف ألف شكر على الرد
قديم 03-04-2010, 01:41 PM
الصورة الرمزية medo akef
medo akef medo akef غير متواجد حالياً

medo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fouad19852002 مشاهدة المشاركة

ألف ألف شكر على الرد ولو ممكن الاسعار واحسن نوع أيه انا من المنصوره لو حد يعرف اماكن او حد يركبه صح أكون شاكر جدا جدا جدا ومره تانيه ألف ألف ألف شكر على الرد
بيس يا مان الاسعار الي الشباب العاديين بيركبوه ب70 جنيه نوعه ايه او اي بيانات عنهمعرفشي لاني خد الكلام من شباب عاديين مش دماغ
اما التركيب و الشراء روح عند تيجر الي في سميا الجمل محل رائع و ناس بتفهم كويس اوي و ماسك اغلب العربيات في المنصوره و انا عن فسي بتعامل معاه
بس اسأل بردو بره عند ابو الفتوح الي في اخر جيهان و المحلات الي في الترعه الاول

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 03-04-2010, 01:53 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medo akef مشاهدة المشاركة

بيس يا مان الاسعار الي الشباب العاديين بيركبوه ب70 جنيه نوعه ايه او اي بيانات عنهمعرفشي لاني خد الكلام من شباب عاديين مش دماغ

اما التركيب و الشراء روح عند تيجر الي في سميا الجمل محل رائع و ناس بتفهم كويس اوي و ماسك اغلب العربيات في المنصوره و انا عن فسي بتعامل معاه
بس اسأل بردو بره عند ابو الفتوح الي في اخر جيهان و المحلات الي في الترعه الاول

شكرا يا باشا على الاهتمام انا شكلى كدا مش من المنصوره عشان انا اول مره اسمع عن المحلات دي انا بتعامل علطول مع هادى الفلاح ألي فى موقف الثلاجه أيه رايك فيه وشكرا مره تانيه