العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT > FIAT Regata

قديم 24-02-2012, 05:24 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سيارتى الريجاتا بعد مصاريف 8 الاف جنيه

أه طبعا الجرد على الصاج ده مكلف جدا عندنا فى مصر يتكلف ولا 3000 جنيه السمكرى عمل معاك واجب
وكنت أقصد انها مش باينة قبل التعديل كان برومة ولا لأ ودى برضو بتكلف سمكرية كتير
تركب كرتيرات بلاستيك فوق العجل عشان طرطشة المياه والطينه متتعلقش فى الصاج جوا العجلات من جوا يعنى الداير بتاع العجلات اللى فوق العجلات بيعبى مياه وطينة ويعمل لا قدر الله بارومة

انا آسف جدا جدا لسوء التفاهم وربنا يبارلك فيها يارب
قديم 24-02-2012, 05:28 PM
ehabxp10 ehabxp10 غير متواجد حالياً

ehabxp10 is a jewel in the roughehabxp10 is a jewel in the roughehabxp10 is a jewel in the roughehabxp10 is a jewel in the rough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hisham.Elgazzar مشاهدة المشاركة

أه طبعا الجرد على الصاج ده مكلف جدا عندنا فى مصر يتكلف ولا 3000 جنيه السمكرى عمل معاك واجب
وكنت أقصد انها مش باينة قبل التعديل كان برومة ولا لأ ودى برضو بتكلف سمكرية كتير
تركب كرتيرات بلاستيك فوق العجل عشان طرطشة المياه والطينه متتعلقش فى الصاج جوا العجلات من جوا يعنى الداير بتاع العجلات اللى فوق العجلات بيعبى مياه وطينة ويعمل لا قدر الله بارومة

انا آسف جدا جدا لسوء التفاهم وربنا يبارلك فيها يارب
اها انا كده فهمتك انت تقصد جلد على الفجاوى من الداخل لو ده قصدك انا حاولت لكن فى الريجاتا تركيبه صعب شوية وكمان مش بيبقى محكم يعنى ممكن يدخل جواه مياه وطينه ومش هينفع يتنضف بينه وبين الصاج

ماهى فعلا مكانتش باينه السمكرى نفس بعد الجرد وفك العربية رجع فى كلامه كنت متفق على 1300 من هنا ل هنا بقت 1600

عاشق الريـجاتا
قديم 24-02-2012, 08:42 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

جميله و هاديه ربنا يباركلك فيها يا رب

حـازم خـضـر

قديم 24-02-2012, 08:55 PM
تامر ديزل تامر ديزل غير متواجد حالياً

تامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond repute

جميلة وزي الفل وربنا يباركلك فيها
وشكرا على كتابة الاسعار علشان تفيد الزملاء ويبقى عندنا خلفية عن اسعار السوق
قديم 24-02-2012, 09:53 PM
المواطن مصرى المواطن مصرى غير متواجد حالياً

المواطن مصرى will become famous soon enough

بسم الله ما شاء الله

ربنا يكرمك و يحفظهالك

بجد شغل 10-10

و بشـــر الصـــابرين ....