العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف > المقابلات

المقابلات المقابلات الرسمية لمصر موتورز باشراف وتنظيم الإدارة يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 18-08-2010, 05:03 PM
الصورة الرمزية abo-salama
abo-salama abo-salama غير متواجد حالياً

abo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud of
افتراضي رد: تعالوا كلنا نشــــــــــــــــكر مصر موتورز

اولا نشكر مصر موتورز وجميع القائمين على نحاجه والشكر موصول للأخ اشرف الجمال على تذكيرك على الواجب اللى كنت ناسيه
قديم 18-08-2010, 05:13 PM
الصورة الرمزية ahmed_menaiem
ahmed_menaiem ahmed_menaiem غير متواجد حالياً
التخصص العملى: import & export
هواياتي: modified cars

ahmed_menaiem is a jewel in the roughahmed_menaiem is a jewel in the roughahmed_menaiem is a jewel in the rough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elgammal_4u مشاهدة المشاركة

,,,, السلاموا عليكوا ورحمة الله وكل عام وانتوا طيبين بمناسبة شهر رمضان الاول
انا اولا اسمى اشرف او الجمال انا متابع لموقع ومتصفح مصر موتورز من فترة مش كبيرة الصراحة وكان نفسى اشارك فى مواضيع المنتدى من زمان .
المهم قبل كل شئ مش هكلم عن نفسى دلوقتى خليها بعدين يا جماعة كل واحد يدخل ويقرأ الموضوع دة ويايدنى ويضم صوتة لصوتى ان احنا كلنا كأ عضاء مشاركيين او صامتين بنقدم تحية وشكر كبير لكل القائمين والمشاركين على نجاح هذا المنتدى وبنقول
اى كل اعضاء منتدى مصر موتورز الى كل القائمين على هذا المنتدى العظيم من مشرفين ومديرين الى كل من ساهم ومن يساهم فى تزيدنا بلمعلومات القيمة تحية الى كل من لا يبخلوا علينا بخبرتهم فى هذا المجال بنشكروا كلنا واحنا كلنا ثقة فيكم .
وانا بدعى من هنا الى كل الصامتين عن المشاركة الى انا كنت منهم انا يدخل ويشارك براية وانا من النهاردة انا شاء الله اكون من المشاركين معاكوا ارجو ان انتوا تقبلونى عندى اسئلة كتير وحاجات كتير عاوز اعرفها وانا عارف ان انا مش الاقى الاجابة الا فى مصر موتورز .
اسف لو كنت طولت عليو نرجو الردود والشكر لموقع مصر موتورز اتمنى تدى رايك وتظهر شكرك لا ن الناس دى بجد يستاهلوا اكتر من كدا
شكراا مـــــــــــــــــــــصر موتــــــــــــورز
الف شكر استا\ جمال على اللفتة الطيبة دى و الف شكر ادارة المنتدى
قديم 18-08-2010, 05:31 PM
الصورة الرمزية Bendary
Bendary Bendary غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مكافح بشرف
التخصص العملى: Trading - Buiness Development
هواياتي: طوابع - رسم - قراءة ، لكن بعد الشغل والجواز بقت الهوايه : أكل العيش

Bendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond repute

اهلا بيك يا استاذ اشرف فى مصر موتورز
ويشرفنا عضويتك ومشاركاتك باستمرار
كما يشرفنا حضورك لمقابله الاعضاء القادمة ( افطار رمضان)
كل الشكر لكل الاعضاء الذين يسهمون بأرائهم وافكارهم
وأضم صوتى لصوتك بدعوة كل الاعضاء الصامتين الى المشاركه الايجابيه
وجزاكم الله خيرا جميعا

Mohamed Bendary
اللهم فرغنى لما خلقتنى له ولا تشغلنى بما خلقته لى
اللهم ولا تحرمنى وانا أسألك ولا تعذبنى وانا استغفرك
مصر هاتفضل غاليه عليا
قديم 18-08-2010, 05:41 PM
الصورة الرمزية Eng . Mano
Eng . Mano Eng . Mano غير متواجد حالياً

Eng . Mano has a spectacular aura aboutEng . Mano has a spectacular aura aboutEng . Mano has a spectacular aura about

فعلا يا استاذ اشرف موقع مصر موتورز من اكتر المواقع اللى ارتاحتلها نفسيا ، تحس بوجود نوع من الالفة و الود بين اعضائه و ربنا يديم المحبة يارب .
و بعدين ياباشا احنا طلعنا بلديات ، انا مولود فى قويسنا و عيلتى كلها من اول الجد العاشر لغاية دلوقتى قاعدة فى قويسنا و كل اسبوع بنزل هناك .
انت فين بقى فى البلد ؟ انا يا سيدى عمارة العيلة عندنا فى شارع شبين ، اللى هو تمشى فيه الى اخره تطلع على طريق شبين . لو انت قريب ابقى قولى علشان لما انزل فى اقرب فرصة اقابلك و طبعا ليا الشرف .
و مرة تانية اهلا بيك معانا فى مصر موتورز و صدقنى حتستمتع بوقتك هنا و حتفيد و تستفاد بأذن الله ؛
قديم 18-08-2010, 06:35 PM
ahmed-alaa ahmed-alaa غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس كهرباء

ahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond repute

شكرا مصر موتورز