العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف > المقابلات

المقابلات المقابلات الرسمية لمصر موتورز باشراف وتنظيم الإدارة يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 08-08-2009, 07:15 PM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute
افتراضي رد: إجتماع إدارة مصر موتورز - 7 - 8 - 2009

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Nile_Storm مشاهدة المشاركة

ههههههههههه فاكر طبعا
كانت ايام حلوه
مستني الجردل من دلوقتي

واد يا ابظبظ عاوزك تخس جامد علشان في رمضان نتخن سوا
هههههههههه تصدق نفس التفكير قررت اعمل ريجيم قاسي من دلوقتي عشان في رمضان نخربها الجردل السنة دي هيبقي سعة 140
قديم 08-08-2009, 07:24 PM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr. Bolbolan مشاهدة المشاركة

بلااااااااااااااااش !

Dr. Bolbolan
كده يا دكتور تصدق برضه ان انا كده ههههههههه
قديم 08-08-2009, 08:02 PM
الصورة الرمزية ayman abdelrazek
ayman abdelrazek ayman abdelrazek غير متواجد حالياً
التخصص العملى: sales director

ayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr. Bolbolan مشاهدة المشاركة

بلااااااااااااااااش !

Dr. Bolbolan

اه منك يافاقسنى

أبو الفتوح رئيسأ
قديم 08-08-2009, 08:11 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute

حكيم أونطه أنا بقى ولا اييييييه !ptmnlo123per111
أنا قصدى يعنى ليكون عيان ولا حاجه ( بعيد الشر ) ! ptmnlo123per1106
مانا قلت لك ياعم أيمن عاوز أوصل صوتى للمنتدى وانت موش عاوز !!!

Dr. Bolbolan

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127
قديم 08-08-2009, 11:53 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute

مش عارف ابتدي منين و اقول إيه ..
من ساعه ما ابونورا كلمني امبارح و انا هاين عليا اسيب كل حاجه و اجيلكم ...
لكن دايما انا اللي حظي وحش اني بفتقد المقابلات الهايله دي ...
وافتقد مقابله الناس اللي اتعرفت عليهم و نفسي اشوفهم تاني ..
وائل - اسلام - ايمن - انور - سومو - بوب - لانسر (مع انه مكنش موجود ) - سيف - احمد كار (اللي شكله هو كمان في حاجه شغاله زي بظبظ)
وافتقد الناس اللي حاسس اني اعرفهم من زماااااان جدا و نفسي جدا اشوفهم
حازم خضر .. لازما و لابدا ان شاء الله بعون الله .... حشوفك يعني حشوفك
فادي ... فعلا نفسي جدا اقعد اتكلم معاك ..
بظبظ حبيب هارتي اللي شكله وقع في الخيه و لاحدش سمى عليه ... كاااااااس دوااااار
بوب الجامد اوي ... والنبي يا بوب اسمع كلام ايمن و خف على اللي بالي بالك .. ده غلبان اويييي
وطبعا كان نفسي اتعرف على سمسم ... الاستاذ اسلام شاهين ... وطبعا على العزومه
وطبعا دكتور بلبلان اللي نفسه يشغل الخاصيه الصوتيه في المنتدى بس الحمد لله إن المنتدى مرئي بس !!!! ptmnlo123per1106

من امبارح و انا على نار اني اشوف الصور .. ولما شفتها .. على اد ما زعلي زاد إني مقدرتش أجي .. على أد ما انا فرحان انها كانت قعده جميله و صحبه احلا ... والجايات اكتر ان شاء الله

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &