العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 07-09-2009, 12:56 AM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مقابله و افطار رمضان كل عام و انتم بخير

كانت مقابله جميله جدا جدا
كنت ناوي اروح من بعد الصلاه على طول
كلمت احمد انور مردش وايمن مردش واحمد كار مردش واحمد كامل غير متاح
قلت كده حرف الالف مش جي النهارده
قابلت ابيزا على المسنجر .. قالي حستحمى وبعدين اغسل العربيه و اروح
اخيرا ظهر احمد كار وقالي حغسل العربيه (واكيد بعديها حيستحمى) وبعدين اروح ..
قلت ده يوم الغسيل العالمي وكان الوقت بقى العصر وقررت اروح بعد الفطار على طول

انا بطبعي هادي جدا و كلامي قليل وصوتي مش عالي .. لكن اول ما شفت الناس نسيت نفسي (من كتر الناس ما وحشاني ) و بقى صوتي علو كده وسلامات و احضان ورغي و كلام ....
الواحد حس انه صغر 15 سنه
وعقبال ما اخدت بالي من الدوشه اللي انا عملتها بقيت محرج جدا من نفسي بس الحمد لله مكنش فيه ساعتها غير اعضاء المنتدى والله حليم ستار ptmnlo123per1127

لكن على اد ما كنت سعيد جدا اني قابلت الناس اللي اعرفهم حتى لو كنا اتقابلنا مره و لا اتنين
كنت سعيد جدا اني قابلت ناس نفسي اقابلهم من زمان
ومش حقدر مقولش اسامي ...
دكتور عبد السلام و ومهندس احمد كامل اللي بالرغم انها اول مره اشوفهم لكن حاسس اني اعرفهم من زمان بالرغم اني تقريبا ملحقتش اقعد معاهم خالص
حازم خضر اللي نفسي اقابله من اول مقابله و اخيرا كان ليا نصيب اشوفه واقعد جنبه
بايو ( ا/هاني ) من اكتر الناس اللي شدوني للمنتدى من اول يوم بمشاركاته وبصراحه على الحقيقه انسان يستحق كل التقدير و الاحترام
سمسم ( اسلام شاهين ) اللي فعلا نفسي اتعرف عليه وللأسف ملحقتش اقعد اتكلم معاه ... لكن سماهم على وجوههم ..
وقابلت ناس واحشني جدا
سومو حبيب قلبي ومؤرخ المنتدى احمد انور العائد من بلاد فوانيس رمضان و ايمن عبد الرازق اللي كان بيفكر يعملها و ميجيش وعريس المنتدى سيف الدين و نور( الرايق ) و لانسر ( ساكت بس سهن في نفسه كده ) و بوب الجامد ( مسيرك حتركب كوري ولو بعد 20 سنه ) و القرصان ابو علامه استفهام اللي كان قاعد قلقان جدا بس ربنا سترها معاه يوميها وجبر بكنز الجزيره
وابيزا بظابيظو ... حبيبي اللي اول مره اشوفه وكان مستعجل من اول ما وصلت
وطبعا صديقي من خلال النت وائل مجدي ... اللي شكلي حخطفه مره زي اسلام جلال ( كنت محتاجاه المقابله )

واتعرفت على ناس جديده
الاساتذه مصطفى فاروق و فوتو ( ربنا يعجل بشفاء ايده ) وتيفا كينج ومهندس حاتم واستاذ امير (سبيركار - كانو جايبين هدايا لكل الناس و بزياده - الف شكر )
وكان برضو نفسي جدا كل الناس تيجي و اتعرف على كل الناس خصوصا فادي اكتر واحد قاطع نفسي في المنتدى ptmnlo123per1106ونيسان ( مهندس يونس ) وكوكي (محمود ) و صلاح عبد النبي (ربنا يساعده في ظروفه )
وخايف اكون نسيت اي اسم ... وغالبا حكون نسيت اسماء ... لكن حيكون سهو من الذاكره و يعلم الله مدى تقديري و معزتي لكل الناس ptmnlo123per122

اسف على الاطاله .. بس قعده مكنش نفسي تخلص وحسيت اني ملحقتش اقعد و لا اتكلم مع الناس
ومهما اتكلمت مش حقول كل الي نفسي فيه ....
و لولا الالتزامات كنت فضلت قاعد للصبح

ملحوظه :- دكتور عبد السلام كان جايب معاه ولي امره و بايو جايب معاه بطل الجمهوريه في الجمباز
هما كانو بيعملو لنا كارت ارهاب ولا ايه ؟؟!! ptmnlo123per160

واخيرا ... و الحمد لله .... كسرت عقده الربوه ptmnlo123per154ptmnlo123p er154

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &

التعديل الأخير تم بواسطة sam ram ; 07-09-2009 الساعة 12:59 AM
قديم 07-09-2009, 01:05 AM
الصورة الرمزية فاطومه المصريه
فاطومه المصريه فاطومه المصريه غير متواجد حالياً
من انا؟: بنوته مصريه تعشق الخير وتحب الحريه ^_^
التخصص العملى: طالبه تجارة &_^ سابقا... التسويق حاليا
هواياتي: التصميم والنت والقراءة فى السياسه

الموقع: بلادى مفتوحة كالسماء تضم الصديق ؛ وتمحو الدخيلا ومنى الحقيقة.. منى الخيال وعندى الجمال، وعندى آمال
فاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant future

وخايف اكون نسيت اي اسم ... وغالبا حكون نسيت اسماء
انا اتنسيتptmnlo123per144

اللهم انزل نورا من نورك عليه
اللهم نور له قبره ووسع مدخله وآنس وحشته
اللهم ارحم غربته وارحم شيبته
اللهم اجعل قبره روضة من رياض الجنة . لا حفرة من حفر النار
اللهم أغفر له وارحمه واعف عنه واكرم نزله
قديم 07-09-2009, 01:12 AM
الصورة الرمزية eygptphoto
eygptphoto eygptphoto غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد الله الفقير الذليل له ( غفر الله لنا و لكم )
التخصص العملى: مدير تصوير
هواياتي: القراءة - التصوير - السفر

eygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond reputeeygptphoto has a reputation beyond repute

شكرا ياجماعة لكل اللى اتصل بيا و اولهم أ.وائل مجدى و لانسر و بوب و شكرا لكل اللى دعا لى يالشفاء هنا
و على فكرة يا حازم بيه الرينو عربية محترمة جدا و مش بتحرق ايد حد و كفاية ان مشرف قسم رينو هو بوب الجامد

أمحو ذنوبك في خلال دقيقتين
http://www.shbab1.com/2minutes.htm

التعديل الأخير تم بواسطة eygptphoto ; 07-09-2009 الساعة 01:16 AM
قديم 07-09-2009, 01:15 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

انت جييييييت شهقة يا فوتو ptmnlo123per122

حمد لله على السلامة ياحج والف سلامة على ايدك طمنا عاملة ايه دلوقتى

والعربية هى كمان عاملة ايه دلوقتى

وفين الصووووووووووووووووور ptmnlo123per195

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 07-09-2009, 01:16 AM
الصورة الرمزية فاطومه المصريه
فاطومه المصريه فاطومه المصريه غير متواجد حالياً
من انا؟: بنوته مصريه تعشق الخير وتحب الحريه ^_^
التخصص العملى: طالبه تجارة &_^ سابقا... التسويق حاليا
هواياتي: التصميم والنت والقراءة فى السياسه

الموقع: بلادى مفتوحة كالسماء تضم الصديق ؛ وتمحو الدخيلا ومنى الحقيقة.. منى الخيال وعندى الجمال، وعندى آمال
فاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eygptphoto مشاهدة المشاركة

شكرا ياجماعة لكل اللى اتصل بيا و اولهم أ.وائل مجدى و لانسر و بوب و شكرا لكل اللى دعا لى يالشفاء هنا
و على فكرة يا حازم بيه الرينة عربية محترمة جدا و مش بتحرق ايد حد و كفاية ان مشرف قسم رينو هو بوب الجامد

حمد الله على سلامتك

اللهم انزل نورا من نورك عليه
اللهم نور له قبره ووسع مدخله وآنس وحشته
اللهم ارحم غربته وارحم شيبته
اللهم اجعل قبره روضة من رياض الجنة . لا حفرة من حفر النار
اللهم أغفر له وارحمه واعف عنه واكرم نزله