العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديل السيارات العــام

تعديل السيارات العــام منتدى تعديل السيارات والاكسسوارات والسانود سيستمCar Tuning - Pimp My CaR!!!!!

قديم 17-05-2009, 04:49 PM
Kazzaz Kazzaz غير متواجد حالياً

Kazzaz has a spectacular aura aboutKazzaz has a spectacular aura aboutKazzaz has a spectacular aura about
افتراضي رد: تعديل ال بي ام E30

طيب يا جماعه في طريقه تساعد علي معرفه العربيه كويسه او لا .. موتورها حلو او لا ؟
قديم 17-05-2009, 07:39 PM
الصورة الرمزية DK.Cupo
DK.Cupo DK.Cupo غير متواجد حالياً
من انا؟: Driving King
التخصص العملى: Don't Ask Please
هواياتي: السباحة والعاب القوى ورياضه الكنغوفو وقفز المظلات

DK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond repute

في طرق كتير وللمش الماتور بس
يعني اهم حاجه هي انك تجيب اخر غيار في العربيه مثلا الغيار الخامسه واطلع بالعربيه لمسافه 5 متر لو بطلت منك يبقى الماتور ضعيف لو مبطلتش يبقى الماتور فوق الوصف وطبعا انا لما تطلع على الخامس مش زي الاول يعني ممكن يبقى في كركره في العربيه او دردره بس عادي انت يهمك الماتور هيبطل ولا لا

I do not like driving a fast but I love fly slowly

قديم 17-05-2009, 09:31 PM
Kazzaz Kazzaz غير متواجد حالياً

Kazzaz has a spectacular aura aboutKazzaz has a spectacular aura aboutKazzaz has a spectacular aura about

شكرا يا cupo اكيد الموضوع في اسئله كثير بس هائجلها لوقت الجد ان شاء الله لو ربنا اكرمني في الفلوس
قديم 17-05-2009, 09:35 PM
الصورة الرمزية DK.Cupo
DK.Cupo DK.Cupo غير متواجد حالياً
من انا؟: Driving King
التخصص العملى: Don't Ask Please
هواياتي: السباحة والعاب القوى ورياضه الكنغوفو وقفز المظلات

DK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond repute

ربنا معاك ياباشا وده حلمي واتمنى لو يتحقق في اي وقت
انا كان حلمي اجيبها عامله حادثه واشدها بالكيف ياباشا ptmnlo123per1147

I do not like driving a fast but I love fly slowly

قديم 19-05-2009, 10:41 AM
kofta kofta غير متواجد حالياً

kofta has a reputation beyond repute

اهم و اضعف حاجة فى الـ E30 الكارتيرة يا مان خلى بالك منها انا بقالى كان شهرين بدور على واحدة تكون سليمة لحد ما ربنا و فقنى بوحدة سليمة 100% و اشترتها