العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا > Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 (اهم الموضوعات)

قديم 09-03-2010, 09:42 PM
الصورة الرمزية Ahmed_lol2007
Ahmed_lol2007 Ahmed_lol2007 غير متواجد حالياً
من انا؟: عاشق المغامرة
التخصص العملى: طالب أكاديمى
هواياتي: صيد الأسماك وقيادة السيارات

Ahmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: وأخيراً نيو أكسنت "سبورت" ونولت ...

مبروووووووووووووووووووووو وووك يا باشا
ربنا يديك خيرها ويكفيك شرها بس نصيحة جيب حاجة وادبحها عليها عشان العين
أو طلع حاجة لله واللى عند ربنا ما بيروحش
الا هيا ايه الوصلة دى؟

إنا لله وإنا إليه راجعون
(يَا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلَى رَبِّكِ رَاضِيَةً مَرْضِيَّةً)
لن أنساك أبدا
رحمك الله يا أخى (خالد خليفة)
أرجو منكم قراءة الفاتحة
قديم 09-03-2010, 09:47 PM
dodix dodix غير متواجد حالياً

dodix is on a distinguished road

مبروك ياباشا ع العربية والله انت اول واحد اعرف انه استلمها وانا بحبها قوى انت املنا الوحيد بعد ربنا عشان تطمنا ع العربية ومبروك كمان مرة وربنا يبعدك عن شرها ويديك خيرها وتركب مرسيدس قريب
قديم 09-03-2010, 11:24 PM
fars2000 fars2000 غير متواجد حالياً

fars2000 will become famous soon enoughfars2000 will become famous soon enough

الف مبروك يا برنس ربنا يباركلك فيها ان شاء الله ويكفيك شرها على فكرة انا كمان ربنا كرمنى بواحدة زيها من حوالى عشرين يوم والحمدلله مبسوط منها قوى بس هو عيب واحد تعبنى قوى وهو ضعف سحبها فى أى مطلع ومش عارف السبب ولى سؤال هل صيانة الألف أو بعد شهر أيهما أقرب يعنى أنا قربت على الشهر بس العربيه يدوب عامله 500 ك فهل بعد الشهر بالضبط أروح ولا أستنى الألف ,اكرر شكرى ومباركاتى وبالتوفيق لينا جميعا يارب
قديم 10-03-2010, 12:29 PM
well7888 well7888 غير متواجد حالياً

well7888 is on a distinguished road

يا باشا يا جميل 1000000 مبروك
انا العربية دي هتطلع من عيني السبورت الاتوماتيك وكل يوم اروح اتفرج عليها بس عايز اقول حاجة الكاسيت بتاعها غير بتاع النيو اكسنت 2010 العادية خالص
وانا متردد بينها وبين الالنترا اللي 98400

قديم 10-03-2010, 08:11 PM
الصورة الرمزية ESL NSR
ESL NSR ESL NSR غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس اتصالات

ESL NSR is a glorious beacon of lightESL NSR is a glorious beacon of lightESL NSR is a glorious beacon of lightESL NSR is a glorious beacon of lightESL NSR is a glorious beacon of lightESL NSR is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة well7888 مشاهدة المشاركة

يا باشا يا جميل 1000000 مبروك
انا العربية دي هتطلع من عيني السبورت الاتوماتيك وكل يوم اروح اتفرج عليها بس عايز اقول حاجة الكاسيت بتاعها غير بتاع النيو اكسنت 2010 العادية خالص
وانا متردد بينها وبين الالنترا اللي 98400
الله يبارك فيك يارب ويكتبلك الي فيه الخير ليك سواء إلنترا أو العربية دي ...

بالنسبة للكاسيت أنا ماعرفش القديمة كان الكاسيت بتاعها نوعه إيه بس الي متأكد منه إني اتصلت قبل ما أجيبها بغبور وسألتهم على الكاسيت عشان ناس كتير اشتكت منه في الموديلات القديمة وكان بيتغير علطول ، فقالولي إنهم فعلا كانوا بيتعاملوا مع ديلر ولما حصلت المشاكل دي غيروه وبدأوا يجيبوه إستيراد من برة وهو الكاسيت نوعه هيونداي طبعاً Radio\CD\MP3\USB وجربته في الراديو والسي دي ما شاء الله مع الساوند سيستم حاجة جميلة بجد ...

ونصيحة لو مايفرقش معاك 10000 الفرق ما بين الأكسنت سبور أوتوماتيك والإلنترا أكيد من غير كلام اتكل على الله وهات الإلنترا عربية مافيش فيها كلام أجمد من دي شكل ومضمون ، وده مايمنعش بردو إن عربيتي ما شاء الله عليها جامدة بردو بس ماتتقارنش بالإلنترا لإنها الفئة الي أعلى منها ...

*/\/\/*
=========*/\/\/*
*/\/\/* No Need 4 Speed */\/\/*
=========*/\/\/*
*/\/\/*