العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سفارى وطرق

سفارى وطرق اماكن تستحق الزيارة - سفارى - رحلات - طرق جديده او مختصره - طرق احذر منها

قديم 18-08-2009, 03:29 PM
الصورة الرمزية حازم شاهين
حازم شاهين حازم شاهين غير متواجد حالياً

من انا؟: متسامح و حسن النية
التخصص العملى: محاسب

حازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مطلوب وصف إلي العجوزة أو الدقي

الآحسن من كل ده بس هوه زمانه نزل ! يلاقى اى ركنه فى الدقى او جامعة الدول العربيه و يركب تاكسى !
صح ptmnlo123per154
قديم 19-08-2009, 09:00 AM
الصورة الرمزية islam_galal
islam_galal islam_galal غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: Mechanical Engineer

islam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond repute

جزاكم الله خيرا
أنا للأسف نزلت الساعة 9.30 و مشفتش باقي الردود
AHMEDCAR : شكرا يا قرصان علي سرعة الرد
eygptphoto & hazem_khidr: الله يباركلكم وصف استفدت منه كتير و اعتمدت عليه
ahmed_kamel: الله يكرمك يا لورد للأسف كنت نزلت زي ماقال حكيم المنتدي بس ملحوقة لأني حاكرر المشوار تاني في رمضان ، للأسف المشوار كان مستعجل و زيارة لدكتور مع أحد أقاربي و والدته فكان الوقت ضيق و ان شاء الله نتقابل أكيد
bmkbmk : شكرا يا باشا ، علي قد ما فهمت ملحوظاتك في محلها فعلا بس فين موضوعك عن رحلة العودة للكويت
Dr. Bolbolan: عندق حق يا دكتور أنا كنت بافكر آخد القطار و لكن مع تفاصيل اليوم الحمد لله إني كنت بالعربية

مقولة مأثورة (اللَّهُ يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الْعَادِلَةَ وَإِنْ كَانَتْ كَافِرَةً وَلَا يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الظَّالِمَةَ وَإِنْ كَانَتْ مُؤْمِنَةً)

التعديل الأخير تم بواسطة islam_galal ; 19-08-2009 الساعة 09:02 AM
قديم 19-08-2009, 09:58 AM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute

الف حمدالله على السلامة يا باشا .. والله موضوع العودة للكويت جاهز من اسبوعين بس محتاج اعدل فيه شوية حاجات لأنه طويل جدا و ممكن يصيب الناس بالملل فا هحاول اعدله شوية و قريبا جدا ان شاء الله هحطه فى المنتدى

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!
قديم 19-08-2009, 11:38 AM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute

حمد الله على السلامه ..
لسه شايف الموضوع حالا .. بس ربنا بيحبك اني مشوفتوش قبل كده
انا عارف مصدق كويس .. لكن مبعرفش اوصف الشوارع خااالص .. والله حليم ستار

حظك حلو ان احمد انور مش هنا ...كان زمانك وصلت ش مصدق من ناحيه سور نادي الصين العظيم .. لكن ملكش نصيب

التعديل الأخير تم بواسطة sam ram ; 19-08-2009 الساعة 11:48 AM
قديم 06-09-2009, 01:57 PM
الصورة الرمزية islam_galal
islam_galal islam_galal غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: Mechanical Engineer

islam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond repute
رد: مطلوب وصف إلي العجوزة أو الدقي

أنا قضيت نفس المشوار بالأمس صباحا و طبعا صيام و الجو فاضي لكن خريطة اللورد أحمد كامل كانت خير معين
فحبيت أشكره (من لم يشكر الناس لا يشكر الله)
و خصوصا إني متعقد من شوارع القاهرة و التوهان فيها من زمان و كمان نظام الخريطة و العلامات بسيط و تحفة كانت عاملة زي خريطة الكنز بالنسبة لي

سيدي اللورد أحمد كامل
جزاك الله خيرا

مقولة مأثورة (اللَّهُ يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الْعَادِلَةَ وَإِنْ كَانَتْ كَافِرَةً وَلَا يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الظَّالِمَةَ وَإِنْ كَانَتْ مُؤْمِنَةً)