العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 25-11-2013, 11:49 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
Talking طريقة عمل السيارة .. بالشيكولاتة والمكسرات

طريقة عمل السيارة .. بالشيكولاتة والمكسرات

صباح الخير على اعز اصحاب وعلى اخواتنا العضوات الفضليات

ركزو معايا شوية خاصة الستات

اسلام ابنى عيد ميلادة كمان كام يوم وهو زى كل الاطفال بيحب التورتات وزى كل المصرموتورزاوية بيحب العربيات فنفسى اجيبله تورته على شكل عربيه فقعدت ادور على الانترنت لحد ما جمعت شوية حاجات وقولت اوريهالكم يمكن تعجبك ويمكن تساعدونى بالافكار او باى معلومات

اول طريقه لقيتها ان باستخدام الحلويات الملونة وصورة ظريفه زى كده وشوية موهبة فى النحت على الشيكولاتة ممكن تطلع حاجة قريبة من كدة

او حتى كدة

بس المهم متطلعش كدة

فيه طريقه تانية باستخدام القوالب بس انا مش عارف لسه بتتباع فين والمفروض انها بتبقى سيليكون واعتقد لو موجودة هتسهل المهمة جامد

فى انتظار افكاركم واسيبكم مع شوية صور بس شغل محترفين اوى

صباح الخير

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

التعديل الأخير تم بواسطة AbOnOrA ; 25-11-2013 الساعة 12:02 PM
قديم 25-11-2013, 07:15 PM
الصورة الرمزية نبيل عبدالرحمن
نبيل عبدالرحمن نبيل عبدالرحمن غير متواجد حالياً
مدير عام المنتدى
من انا؟: مهندس انشائى بالمعاش
التخصص العملى: خبير مدير عام مساعد بقطاع البترول سابقاً
هواياتي: رياضة التجديف وألعاب القوى ( أيام الشباب طبعاً )

نبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond repute
افتراضي رد: طريقة عمل السيارة .. بالشيكولاتة والمكسرات

أولاً كل سنه وإسلام طيب وعقبال 100 سنه
عندنا فى إسكندرية حلوانى كبير إسمه Delicesديليس وهو بيجهز الحاجات دى وله موقع على الفيس بوك وممكن يعمل لك اللى حضرتك عاوزه ويبعتهولك القاهرة

م . نبيل عبد الرحمن
مصر موتورز
الإسكندرية
قديم 25-11-2013, 07:32 PM
الصورة الرمزية nktis
nktis nktis غير متواجد حالياً

من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: الصيد والتربيه

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute

اولا .,. كل سنه و اسلام و ابو اسلام بالف صحه و خير .
ثانيا .,. عايز تتعقد بجد شوف قناه فتافيت بتجيب مسابقات في صناعه التورتات و الفايز بياخد 10000 دولار , و شفت مره كانت التورته خاصه بعيد ميلاد لاحد اماكن ممارسه رياضه تدمير السيارات بالسيارات ذات الكاوتشات الضخمه , و بصراحه تورتات و جرافيك فيها تحفه حقيقيه بس بتتاكل .

وأتت ملائكة النعيم كما روت*
روحي بطون أكفها خضراء*
صعدت بروحك والعبير يحفها*
والنور ترسم دربه الأنواء*

شرقت حشاشات النحيب وأينعت*

وشوى الأنين قلوبنا فتفطرت*خلف الجفون دموعنا الخرساء*
أكبادنا فبكاؤنا إيماء*
قديم 25-11-2013, 08:31 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نبيل عبدالرحمن مشاهدة المشاركة

أولاً كل سنه وإسلام طيب وعقبال 100 سنه
عندنا فى إسكندرية حلوانى كبير إسمه Delicesديليس وهو بيجهز الحاجات دى وله موقع على الفيس بوك وممكن يعمل لك اللى حضرتك عاوزه ويبعتهولك القاهرة
وانت طيب يا باشمهندس نبيل انا دورت عليهم ولقيتهم على الفيس وواضح انهم ممتازين جداً بس مش عارف الشحن هيبقى سهل ولا ايه هبعتلهم واشوف

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nktis مشاهدة المشاركة

اولا .,. كل سنه و اسلام و ابو اسلام بالف صحه و خير .
ثانيا .,. عايز تتعقد بجد شوف قناه فتافيت بتجيب مسابقات في صناعه التورتات و الفايز بياخد 10000 دولار , و شفت مره كانت التورته خاصه بعيد ميلاد لاحد اماكن ممارسه رياضه تدمير السيارات بالسيارات ذات الكاوتشات الضخمه , و بصراحه تورتات و جرافيك فيها تحفه حقيقيه بس بتتاكل .
وانت طيب يا نوح

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش