العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > القيادة فن و ذوق

القيادة فن و ذوق كل ما يتعلق بفن قيادة السيارات

قديم 18-04-2010, 03:37 AM
ROMEOOO ROMEOOO غير متواجد حالياً

ROMEOOO is a name known to allROMEOOO is a name known to allROMEOOO is a name known to allROMEOOO is a name known to allROMEOOO is a name known to allROMEOOO is a name known to all
اللي معقدنا في عيشتنا سواقة الستات :)

حاجة تخلي الواحد ميتاش عشته سواقة الستات يا بخت السعوديين ياسلام احنا المفروض نعمل شوارع مخصوص للستات

أنا مش عنصري بس ده الواقع قليلين قوي اللي بيعرفوا يسوقوا من الستات
ptmnlo123per151

<input id="gwProxy" type="hidden"><!--Session data--><input onclick="jsCall();" id="jsProxy" type="hidden">
قديم 18-04-2010, 06:14 AM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اللي معقدنا في عيشتنا سواقة الستات :)

كويس حضرتك انك لحقت نفسك بالجملة الاخيرة دى والا كنت هتلاقى هجوم عليك غير عادى
بجد المقطع تحفة بس انا شايف انة مبالغ فية شوية لانك اكيد لو دورت هتلاقى حجات من دى للرجالة بردة
ونسبة السيدات الى بتعرف تسوق مش قليلة انا عارف كتير جدا بيسوقوا كويس واحسن من اولاد كتير كمان
بس زى ما تقول كدة هما ماخدوش فرصتهم انهم يتعلموا صح مش اكتر
وتسلم يا جيمل ع المقطع الجامد دة

HaMaDa-ToUB@R

01000902024

قديم 18-04-2010, 06:25 AM
ROMEOOO ROMEOOO غير متواجد حالياً

ROMEOOO is a name known to allROMEOOO is a name known to allROMEOOO is a name known to allROMEOOO is a name known to allROMEOOO is a name known to allROMEOOO is a name known to all
رد: اللي معقدنا في عيشتنا سواقة الستات :)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة HaMaDa-ToUBaR مشاهدة المشاركة

كويس حضرتك انك لحقت نفسك بالجملة الاخيرة دى والا كنت هتلاقى هجوم عليك غير عادى
بجد المقطع تحفة بس انا شايف انة مبالغ فية شوية لانك اكيد لو دورت هتلاقى حجات من دى للرجالة بردة
ونسبة السيدات الى بتعرف تسوق مش قليلة انا عارف كتير جدا بيسوقوا كويس واحسن من اولاد كتير كمان
بس زى ما تقول كدة هما ماخدوش فرصتهم انهم يتعلموا صح مش اكتر
وتسلم يا جيمل ع المقطع الجامد دة
بص يا باشا هاقولك كلمة خدها مني قعدة الستات فيه منهم بيعرفوا يسوقوا بس لو الست عدة 21 أو 22 سنة منغير ماتتعلم يبقى أحسن ماتتعلمش لان بعد السن ده تعلمهم مستحيل ده لو شوماخر مش هيعرف يعلمهم بعد السن ده هو اخرهم 22 سنة بعد كده بيتبدو يهنجو في موضوع السواقة لو بدأوا يتعلموا بعد السن ده والكلام ده ينطبق على 96 في المية من الستات

<input id="gwProxy" type="hidden"><!--Session data--><input onclick="jsCall();" id="jsProxy" type="hidden">
قديم 18-04-2010, 08:51 AM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

يارب يطلع قانون منع السدات من السواقة تلاقى الواحدة ماسكة الشمال وماشية على 40 ممكن تقعد نص ساعة تركن وموقفا السكة وراها ويسلام لو ادتها كلاكس ممكن تقعد تعيط يارب نلاقى قانون زى كدة من ضمن القوانين الالى بتطلع
قديم 18-04-2010, 08:56 AM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute

انا رايى غريب
لو كل الرجالة ساقوا زى النساء كله حيستريح لان قدرة مخ النساء على استيعاب الابعاد الثلاثية اقل من قدرة مخ الرجال و بالتالى بيخدوا وقت قبل ما يعملوا اى مناورة و ده شىء جميل
لكن كل الرجالة مناورتهم سريعة علشان كده حوادثهم كتيره