العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > تويوتا TOYOTA > Yaris

Yaris تويوتا ياريس Toyota Yaris

قديم 03-12-2012, 07:00 AM
hal71 hal71 غير متواجد حالياً

hal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تويوتا ياريس 2013 الجديده كليا (اول تقرير حصرى بالصور و المواصفات و الاسعار ) حصرى على مصر موتورز

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عصام غنايم مشاهدة المشاركة

عاشت ايدك على التقرير

بس ايه هبل الأسعار ده وبعدين ادفع فى عربيه هاتش باك موتور 1300

وكمان 2 زجاج منفله 117 الف

يعنى مكنتين الكهرباء ورا كانوا هيزودو العربيه كام يعنى

والله قلة آدب

واللى يشترى العربيه دى بالسعر ده اشك فى قدراته العقليه
معلش أهي تويوتا برضه
قديم 03-12-2012, 08:27 AM
ahmed el gendy ahmed el gendy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مندوب دعايه طبيه

ahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تويوتا ياريس 2013 الجديده كليا (اول تقرير حصرى بالصور و المواصفات و الاسعار ) حصرى على مصر موتورز

التابلوه شكله بصراحه غبي قوووي يععني فتحات التكييف اللي ف الاجناب تلاقيها تحت والفتحات اللي ف نص تلاقيها فوق وبشكل تاني خااالص ايه اللخبطه دي والكاسيت بعيد قوووي عن السواق
الشكل الخارجي تحفه
السعر في البدايه كنت مستغليه قوووي بس لما عرفت انها فيها 4 وسائد هوائيه و فرامل abs اعتقد بقي معقول مش غالي قووووي وبالاخص عشان ال 4 وسائد هوائيه اعتقد عربيات قليله ف مصر اللي بتنزل ب 4 وسائد هوائيه دا اللي بتنزل بوسادتين بتبقي محدش قدهااا ومفيش عربيه ف مصر فيها 4 وسائد هوائيه ب 110 الف
وف النهايه كفايه انها من تويوتا
قديم 06-12-2012, 12:57 PM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute

منورين الموضوع يا رجاله

للاسف السعر مبالغ فيه جدا جدا

وتويوتا الايام دى اسعارها غاليه

حتى الفورتشنر ال 4x4 نازله بسعر مبالغ فيه برده

ده لسه كمان الاوفر برايس علشان تستلم فورى يزود السعر

قديم 06-12-2012, 01:12 PM
الصورة الرمزية sherifabden
sherifabden sherifabden غير متواجد حالياً

من انا؟: انا شريف عابدين السيد عاشق السيارات
التخصص العملى: طالب في الصف الاول الثانوي
هواياتي: قيادة وتجربة السيارات وممارسة الرياضه

sherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond repute

الف شكر ياباشا
انا شايف ان سعرها ممتاز جدا خاصة ان فيها 4 ايرباج ومثبت سرعة وABS بس المشكلة انها 1300 سي سي
بس انا ملاحظ ان تانك البنزين قليل شوية المفروض يبقا اكبر من كدا
بس ليا استفسار مهم
انا قريت في اخبار السيارات ان الياريس نازلة بفتيس اوتوماتيك cvt وحضرتك يا يحيي بتقول انها نازلة بفتيس 7 سرعات انا عايز اعرف انهي فتيس العربية نازلة بيه ؟؟؟
والف شكر على التقرير

الاجابة عن جميع استفساراتكم حول السيارات وانواعها
يرجى التواصل على الفيس بوك
https://www.facebook.com/profile.php...46&ref=tn_tnmn
قديم 15-12-2012, 11:04 AM
mandour58 mandour58 غير متواجد حالياً

mandour58 is on a distinguished road

بعد اذنك جمرك العربية دي ممكن يوصل كام ؟؟؟