العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > A 516

مشاهدة نتائج الإستطلاع: ياريت تصوتوا على مدى صدق العرض
ضعيف 1 5.26%
مقبول 2 10.53%
جيد 6 31.58%
جيد جدا 2 10.53%
ممتاز 8 42.11%
المصوتون: 19. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 14-01-2011, 03:55 PM
الصورة الرمزية jonior 607
jonior 607 jonior 607 غير متواجد حالياً
من انا؟: Jonior 607
التخصص العملى: ظابط مهندس
هواياتي: السباحة / القيادة

jonior 607 is just really nicejonior 607 is just really nicejonior 607 is just really nicejonior 607 is just really nicejonior 607 is just really nice
افتراضي رد: تعرف على السيارة المثيرة A - 516

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO مشاهدة المشاركة

والمعنى فى باطن الشاعر يااحمد ياممدوح
عارفين بقى المنطقه دى منطقه أعراض يا أخوانا أيوة أعراااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااض

Every Man Dies, But Not Every Man Really Lives

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــ
قديم 14-01-2011, 04:03 PM
الصورة الرمزية jonior 607
jonior 607 jonior 607 غير متواجد حالياً
من انا؟: Jonior 607
التخصص العملى: ظابط مهندس
هواياتي: السباحة / القيادة

jonior 607 is just really nicejonior 607 is just really nicejonior 607 is just really nicejonior 607 is just really nicejonior 607 is just really nice

والمعنى فى باطن الشاعر يااحمد ياممدوح
أوبااااااااااااااااا
عارفين بقا يا أخوانا المنطقة دى منطقه أعراض أيوة أعراااااااااااااااااااااا اااااااااااااااض

Every Man Dies, But Not Every Man Really Lives

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــ
قديم 14-01-2011, 04:08 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jonior 607 مشاهدة المشاركة

أوبااااااااااااااااا
عارفين بقا يا أخوانا المنطقة دى منطقه أعراض أيوة أعراااااااااااااااااااااا اااااااااااااااض
هههههههههههههه بتهدى النفوس يابشمهندس

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 14-01-2011, 05:10 PM
corsair
Guest

ههههههههههههههههههههههههه هه ياعم ربنا يخليهالك وتتربى فى عزك بس بكلمك جد ياابوحميد هى بتبقى اذواق ومزاج وعشره مع العربيه وده رأيى قبلته قبلته مقبلتوش هتقبله غصبن عنك بلطجه صينى بقه هههههههههههههههههههههههه بهزر ياابوحميد وقل اللى تقول عليه ماشى ياعم المره دى

ههههههههههههههههههههههههه ههههههه

والله انتا شكلك كدا هتروح في فيلم هندي باللي بتعمله ده ههههههههههههههههه

يا كورسير انا طبعا مش زعلان خالص من كلامك ده رأيك و انا بحترم كل أراء الساده الاعضاء
بس الدريكسيون بتاع العربيه 516 متحرك يعنى ممكن ترفعه او تنزله براحتك عشان ما يعوقش رؤيه حضرتك للعدادات
أظن دى معلومه انا نسيت اوضحها كمان من ضمن المزايا

يا عم جونيور انا مش هقدر ارد عليك من بعد ما حطيت الصورة بتاعتك في توقيعك انا يا عم ورايا ولايا هههههههههههههههههههههه
قديم 14-01-2011, 05:15 PM
corsair
Guest

انت اللى حبيبنا والله بس مش شايف انك متحيز قوى للفيرنا انا بجد فعلا بركبها بخاف لانها خفيفه جدا يا كورسير او حتى بالمقارنه بالاسبرانزا يعنى الاسبرانزا بجيب بيها ال 160 و مابحسش و نفسيا ماببقاش قلقان اطلاقا لكن الفيرنا لما بركبها بجد بحس انى طاير من الارض
بس اعترف ان الاوبشن و المتانه بتاعة الاسبرانزا اقوى بمراحل من الفيرنا
يا راجل دا يوم ما فكروا يزودوا الاوبشن بتاع الفيرنا و يحببوا الناس فيها بعد ما الاسبرانزا نزلت نزلزلها مسند ايد فى كرسى السائق شبه المسند بتاع الاوتوبيسات السوبر جيت القديمه و طلعوا بيه السما فى موديل 2010 و كمان زودوا تمن العربيه على المسند ده 2000 جنيه هو و شبكه العلابية
كورسير باشا انتا طبعا عارف انى بحبك بس بحب اسبرانزا كمان
علي فكرة احنا مبنخافش لامؤخذه يعني وبعدين الصورة بتاعت التوقيع ديه متهزناش لامؤخذه هههههههههههههه

احنا اسفين يا صلاح هههههههههههههههههههههه

يا عم جونيور انا معترف بان الاوبشن بتاع الاسبيرانز ملهوش حل بس ما تيجي نحسبها انا لما سوقتها في كل مطب بحس اني باخد المطب بجسمي العربية نشفه جدا وبحس ان التبلوه هيخرج من مكانه وهيقع عليا تقفيل هباب واللاوكر بتاعت الباب حاسس انها عامله زي اوكر باب عربية لعبة الاوكر حسيت انها هتتكسر في ايدي خامات في الضياع تابلوه بيتشقق مش بيستحمل

تحب اقولك ايه تاني وبعدين سيبك من الاوبشن اهم حاجه العربية هل الاسبيرانزا هتقدر تقف علي رجلها زي الفيرنا ولا الانوس واللي يعيش ياما يشوف ويا خبر النهارده بفلوس بكره يبقي ببلاش