العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > ملاكى اسكندرية

ملاكى اسكندرية قسم خاص برابطه اعضاء مصر موتورز بالاسكندرية

قديم 07-04-2012, 03:19 AM
salah abo omar salah abo omar غير متواجد حالياً

salah abo omar is on a distinguished road
افتراضي رد: بروفشنلز اسكندرية

جزاكم الله خيرا يا شباب على المعلومات القيمه دى ويارب الناس تنتفع بها اخوكم له شارى 128 موديل 87 بس فيها شوية شغل كده ( برومه فى باب السواق + خبطه وتجريحه فى الرفرف الشمال ) عايز حد يدلنى على صنايعى كويس يظبطلى البرومه دى بس يتقى الله فيا
قديم 11-04-2012, 08:57 PM
moosaleh moosaleh غير متواجد حالياً

moosaleh is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة غير مسجل مشاهدة المشاركة

امين الكهربئ ورشه فى سموحه 43 شارع ادمون فرمون الشارع الى واصل بين جامع على ابن ابى طلب ومركز اسكندريه للعيون فنى محترم واسعاره كويسه وبيشتغل اى حاجه كهرباء رقمه0127889896
معليش يا باشا أنا جربته والصنيعيه اللى عنده سيئين للغايه مفيش ضمير وجبت من عنده لمبات بخمس أضعاف السعر ولما سئلت عليها بره رجعتهاله
قديم 13-04-2012, 06:43 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waled_superstar مشاهدة المشاركة

نصيحة لله برضة عشان يبقة خلصت ضميرى بالنسبة للكهربائى للى اسمة امين القصراوى للى فى سموحة عند مركز العيون روحت لة عشان كان فى عيب الكلاكس والباب الباب معلق مشغل شوية عيال كبيرهم 15 سنة قولتلة على الحاجات قالى طيب ساعة او ساعتين الانى بعيد من سموحة قولتلة ساعة على القهوة وحجياللك سبحان لله كنت قلقا من العيال جيت بعد ساعة لقيت عملى البحر طحينة ولقيت واحد اسمرانى كدات قالى طيب دلوقتى عندك البامبة بتعاعة الباب حتتغير وعوزة شغل بص مش وصلة كهرباء دى شغلانة حفتحللك دائرة الكهرباء وتعالى بليل عشان عوزة شغل وفوجئت بشى مش حتصدقة غيرة الطبة بتاعة الكربراتير ولله لقيت شغل كروتة قولتلة لا بلاش ابقة اجيللك فى وقت اخر عملى الكلاكس اخذ 10 جنية فى حاجة ما تسهلش 5 جنية وابقة عامل معاة واجب الانى مهندس الكترونيات تعرفة العيب كان سلكة مفصولة عن البامبة وانا عملتة وشغال مية مية اوعة حد يروحلهم شوية نصابين ومش صنيعية لو واحد تانى كان عملى فيلم وقالة 50 جنية تغيرى بمبة وشغل كهرباء من الصبح طول اليوم شغال فية حرامى امين وهو مش امين
يا باشا أنا جربته والصنيعيه اللى عنده سيئين للغايه مفيش ضمير وجبت من عنده لمبات بخمس أضعاف السعر ولما سئلت عليها بره رجعتهاله
قديم 13-04-2012, 06:44 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة غير مسجل مشاهدة المشاركة

امين الكهربئ ورشه فى سموحه 43 شارع ادمون فرمون الشارع الى واصل بين جامع على ابن ابى طلب ومركز اسكندريه للعيون فنى محترم واسعاره كويسه وبيشتغل اى حاجه كهرباء رقمه0127889896
معليش يا باشا أنا جربته والصنيعيه اللى عنده سيئين للغايه مفيش ضمير وجبت من عنده لمبات بخمس أضعاف السعر ولما سئلت عليها بره رجعتهاله
قديم 24-04-2012, 12:36 AM
ايمن منصور ((عباسى )) ايمن منصور ((عباسى )) غير متواجد حالياً
عضو ((عباسى))
من انا؟: عباسى
التخصص العملى: عباسى
هواياتي: عباسى

ايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant future

طيب يا جماعه احنا نسيين حاجه مهمه (مراكز الخدمه-الخاصه-المعتمده)
ممكن نزكرها للي بيحب يعمل الشغل في مكان واحد
وتكون مراكز فيها اجهزه حديثه للكشف علي المواتير الحديثه
انا فعلا الايام دي بدور علي مركز خدمه للكوري لعمل الصيانات الدوريه للعربيه علشان زحمه التوكيل واشتغلات التوكيل:w6w20050411222014 6b وتكاليف التوكيل الزياده قوي
وانا عن نفسي حبتدي بالمركز الي اعرفه وهو مركز(الزراني)بعد تقاطع ش محمد نجيب مع ش جمال عبد الناصر اتجاه النفق علي اليمين وهو عنده محل قطع غيار وشغال في كل المركات
بس انا عايز مركز تخصص كوري ياريت الي يعرف مركز تخصص كوري يدليني عليه