العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT > 124 و 125 و 131 و 132

قديم 27-03-2011, 05:34 PM
hyundai2005 hyundai2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد حمدي
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: قياده ومتابعه السيارات

hyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: FIAT 132 2000

ياااااااااه فعلا كلامك مظبوط مليار الميه
انا كان معايا عربيه 132 بيج زي البيضاء اللي فرابع صوره بالظبط كانت بتاعت ظابط اشتراها زيرو وبعدين توفاه الله والعربيه اترفعت 25 سنه وبعدين اولاده لما كبروا قرروا يبيعوها واخدتها منهم ويا دوب غسله محترمه وشويه شغل فالعفشه وصيانه والعربيه رجعت زيرو طبعا العربيه كانت فابريكه بره وجوه لون بيج محترم مافيهاش خربوش واحد وكل اجهزتها شغاله ميه ميه اشترتها ب16 الف وكنت كل ماقف قدام ورشه او محل اكسسوارالدنيا تتلم وتقف تتفرج علي العربيه والله تسارعها كل اشد من الاكسيل واللانسر لدرجه اني شكيت فعداداتها وكشفت عليهم الراجل قلي تمام وللاسف في يوم لاقيت والله بلا مبالغه 20 راجل داخلين علينا البيت وبيقولوا العربيه لازمنا قولنهم العربيه مش للبيع قالوا مش ماشين من غيرها واللي تطلبوه فرد بابا مطلوب 26 الف جنيه لاقيت واحد فتح كيس اسمر وقال لبابا عد فلوس يا عم الحج وده كانت نهايه فترتها معايا بعد سنتين ماروحتش فيهم لاي ميكانيكي ولا يحزنون بجد مرسيدس الفيات شياكه وثبات وسحب وروشنه نفسي ارجعها والله لو اعرف طريقها

قديم 08-06-2011, 02:44 AM
saybar_3 saybar_3 غير متواجد حالياً

saybar_3 is on a distinguished road

السلام عليكم
قديم 08-06-2011, 02:45 AM
saybar_3 saybar_3 غير متواجد حالياً

saybar_3 is on a distinguished road

السلام عليكم
لو سمحتم يا جماعه انا معايا 132 بجددها عاوز اجبلها رفارف و اربع طبل بيبان وستاره خلفيه للشنطه فمش عارف احسن مكان اجيب منه من حيس خامة الصاج و الاسعار وياريت لو حد يعرف الاسعار تعمل كام وعاوز اجيب عفشه استيراد عشان الجديد مش عجبنيياريت اي معلومات لان بشد العربيه من الالف لليه وعمره المتور ايهما افضل بساتم استيراد ولا جديده ارجو الافاده وشكرا
قديم 08-06-2011, 02:55 AM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saybar_3 مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
لو سمحتم يا جماعه انا معايا 132 بجددها عاوز اجبلها رفارف و اربع طبل بيبان وستاره خلفيه للشنطه فمش عارف احسن مكان اجيب منه من حيس خامة الصاج و الاسعار وياريت لو حد يعرف الاسعار تعمل كام وعاوز اجيب عفشه استيراد عشان الجديد مش عجبنيياريت اي معلومات لان بشد العربيه من الالف لليه وعمره المتور ايهما افضل بساتم استيراد ولا جديده ارجو الافاده وشكرا
طبعا لا يوجد خيرا من الشيخ طارق ابو زيد
دور على اسمه وابعتله رساله بمشكلتك وهو هيظبطلك الدنيا

قديم 08-06-2011, 03:03 AM
الصورة الرمزية طارق ابوذيد
طارق ابوذيد طارق ابوذيد غير متواجد حالياً
من انا؟: الشيخ طارق ابوذيد
التخصص العملى: تاجر قطع غيار سيارات استيراد فيات وكورى
هواياتي: السيارات

طارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MIDO-SPICY مشاهدة المشاركة

طبعا لا يوجد خيرا من الشيخ طارق ابو زيد

دور على اسمه وابعتله رساله بمشكلتك وهو هيظبطلك الدنيا
اخى وحبيبى اشكرك على هذه الثقه الغاليه واتمنى ان اكون دائما عند حسن ظنكم بى وجزاك الله كل خير .

تم حذف بيانات الاتصال بناء على الشكاوى المقدمة ضد صاحب العضوية فى الموضوع التالى :
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=121431

الكلمات الدليلية
fiat, fiat 132, فيات, فيات 132