العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 22-10-2009, 10:55 AM
m_o_sakr m_o_sakr غير متواجد حالياً

m_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond repute
رد: من فضلكم عايزة حد يساعدني ( يا رب المرة دي )

على فكره, السبارك شكلها حيتغير خلاص و اخر 2010 الشكل الجديد المفروض ينزل و دى شوية صور ليه
الصور المرفقة
نوع الملف: jpg Chevrolet-Spark_2010_800x600_wallpaper_01.jpg‏ (65.8 كيلوبايت, المشاهدات 3)
نوع الملف: jpg Chevrolet-Spark_2010_800x600_wallpaper_02.jpg‏ (58.4 كيلوبايت, المشاهدات 7)
نوع الملف: jpg Chevrolet-Spark_2010_800x600_wallpaper_03.jpg‏ (67.2 كيلوبايت, المشاهدات 2)
نوع الملف: jpg Chevrolet-Spark_2010_800x600_wallpaper_06.jpg‏ (76.1 كيلوبايت, المشاهدات 4)
نوع الملف: jpg Chevrolet-Spark_2010_800x600_wallpaper_09.jpg‏ (58.9 كيلوبايت, المشاهدات 2)
قديم 22-10-2009, 01:22 PM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute
رد: من فضلكم عايزة حد يساعدني ( يا رب المرة دي )

بص ياباشا السبارك طبعا ليه
الالتو مش يابانى ولاتمت لليابان بصلة الالتو هندى كاملة هندى ثانيا السبارك قطع غيارها متوفرة وتوكيلها منصور خليك فى المضمون واعادة البيع احسن وانا بكلمك انا معايا التو 2006 وخد كلامى
قديم 23-10-2009, 05:36 AM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: من فضلكم عايزة حد يساعدني ( يا رب المرة دي )

لاوحت اتفرجت علي العربيه انهارده
عربيه ضعيفه جدااااااااا و صالونها متواضع اوي اوي
وبصراحه كان نفسي اغير فكرتي عنها
لكن شفتها بتمعن و برضه ما قدرتش
التقفيل بتاعها سئ جدااااااا
انصحك تشوفي حاجه غيرها يا فتافيت

حـازم خـضـر

قديم 23-10-2009, 05:28 PM
fatafet21 fatafet21 غير متواجد حالياً

fatafet21 is a name known to allfatafet21 is a name known to allfatafet21 is a name known to allfatafet21 is a name known to allfatafet21 is a name known to allfatafet21 is a name known to all

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

hنا اسف جدا يا فتافيت معلش فعلا انا نسيت لان كان عندي
شغل كتير متعطل و مش بتلم علي نفسي لو قلتلك اني بنام في اليوم 4 ساعات مش حتصدقي
بس هو وعد بكره بأذنك يا رب اول ما ارجع من كايرو حروح اشوفها و ربنا يسهل
و اسف مره تانيه بجد انا مضايق من نفسي اني نسيت
انت عارفه بقي السن له حكمهptmnlo123per1106
حصل خير يا فندم ربنا معاك ويوفقك والله في العون
هههههه يا لا هناخد زمانا وزمن غيرنا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m_o_sakr مشاهدة المشاركة

على فكره, السبارك شكلها حيتغير خلاص و اخر 2010 الشكل الجديد المفروض ينزل و دى شوية صور ليه
ميرسي يا صقر جدا علي الافادة وفعلا شكلها مختلف خالص واحلي بس انت عارف المشكلة اني خلاص زهقت موووووووت ومش اقدره استحمل والمشكلة ان 2010 مش معروف هتنزل امتي ادعي ربنا يصبرني واقدر استني و انا اشك بس يا رب

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر بسيونى مشاهدة المشاركة

بص ياباشا السبارك طبعا ليه
الالتو مش يابانى ولاتمت لليابان بصلة الالتو هندى كاملة هندى ثانيا السبارك قطع غيارها متوفرة وتوكيلها منصور خليك فى المضمون واعادة البيع احسن وانا بكلمك انا معايا التو 2006 وخد كلامى
متشكرة جدا علي المشاركة ورايك بس افهم من كلام حضرتك ان الالتو مش حلوة ولا ايه؟؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

لاوحت اتفرجت علي العربيه انهارده
عربيه ضعيفه جدااااااااا و صالونها متواضع اوي اوي
وبصراحه كان نفسي اغير فكرتي عنها
لكن شفتها بتمعن و برضه ما قدرتش
التقفيل بتاعها سئ جدااااااا
انصحك تشوفي حاجه غيرها يا فتافيت
معلش يا حازم باشا تعبتك معايا ربنا يكرمك و ميرسي جداااااا علي سرعة الاستجابة

بس من الواصح ان نظرة اصحاب الخبرة مختلفة انا لما شوفتها حسيت انها حلوة اوي والتابلوة والصالون حلوين بالنسبة للسعر

ptmnlo123per144ptmnlo123p er144كده هابص علي حاجة تانية من اول وجديد ptmnlo123per144ptmnlo123p er144 شكلي هاتزنق ربنا يستر

ptmnlo123per122ربــنـــــ ـــــــــــــــا يخليـــــــــــــــــــــ ــــــك ptmnlo123per122

التعديل الأخير تم بواسطة fatafet21 ; 23-10-2009 الساعة 05:33 PM
قديم 23-10-2009, 06:28 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

معلش يا حازم باشا تعبتك معايا ربنا يكرمك و ميرسي جداااااا علي سرعة الاستجابة

بس من الواصح ان نظرة اصحاب الخبرة مختلفة انا لما شوفتها حسيت انها حلوة اوي والتابلوة والصالون حلوين بالنسبة للسعر

كده هابص علي حاجة تانية من اول وجديد شكلي هاتزنق ربنا يستر

ربــنــــــــــــــــــــ ا يخليـــــــــــــــــــــ ــــــك
ولا يهمك يا فتافيت هانم انا ما عملتش غير الواجب
بس انا لما بشوف عربيه بشوفها كأني انا حشتريها حتعجبني ولا لاء
يعن يالشيفروليه لما دخلت الصالون بتاعها حسيته كئيب و خاماته تعبانه خصوصا التابلوه
و مش بقارن مثلا بعربيات عاليه ولكن بقارن بعربيات قديمه كمان و عربيات جديده بس
لقيت خامتها انضف.
انا كمان شاكك ان الموتور 3 سلندر و دي لوحدها بالنسبالي كارثه لاني مش بقتنع بعربيه اقل
من 4 سلندر علشان اقدر اسميها عربيه بجد.
ولو علي الزنقه كده كده حتعدي ان شاء الله
الواحد مش بيشتري عربيه كل يوم دا هيا مره كل كام سنه
فدا سبب يخلي الواحد يتزنق شويه مش مشكله

حـازم خـضـر