العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 16-07-2008, 11:30 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايزة رأيكم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m_marmoush مشاهدة المشاركة

1- جين 2 (أداء جبار بمعنى الكلمه و كماليات مش موجوده فى أى عربيه تحت ال 100 الف و بدئت فى الأنتشار و بقالها زبونها)
2- سيريون (أكتر عربيه بناتى تحت ال 100 الف و توكيل محترم) بس أضيق من الجين تو

أنا شخصيا كنت محتار مع مراتى فى الموضوع ده و شوفنا السيتى و السيراتو و الصنى بس أستقرينا على الجين تو
اختيار موفق

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 19-07-2008, 06:11 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

بصي من الاخر
عاوزه عربيه تريحي دماغك منها و من كل حاجه
و لسه شكلها جديد و قدامه مش اقل من تلات سنين علي ما يتغير
حتي لما يتغير مش حيبقي بالجمال دا
يبقي الياريس
بالنسبه للاداء فاطمني خالص ادائها رائغ
عيبها انها ثباتها قليل شويه بعد 140 بس بتجيب سرعات
و مش مطالب لعربيه بالحجم دا اكتر من كده
عفشتها ناشفه شويه مش زي الكورولا و دا لانها ثابته
انا وصلت بيها ل 170 و ما شاء الله عليها تحفه
.......
قديم 20-07-2008, 02:05 AM
الصورة الرمزية MoSHaX
MoSHaX MoSHaX غير متواجد حالياً
من انا؟: Thomas Wadee

MoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond repute

فى كمان كيا ريو ودى كاملة اتوماتيك بالوسادة الهوائية 86 الف وممكن
الماتريكس الجديدة حلوة وعليها تعديلات حلوة فى السكل والبودى ب95 الف وهى حاليا نزلت السوق
بس انا بصراحة لو فى الاختيارات الى انت قولتيها والناس عرضتها عليكى اشترى الانترا وخلاص
كفاية انها فى كل شوارع مصر وقطع غيار سعرها حلو وكمان كل الميكانيكية يفهموا فيها
دى كل اسعار الالنترا.تعالالي
<TABLE id=NewCarList_Table cellPadding=0 width="100%" border=0><TBODY><TR><TD colSpan=5>

</TD></TR><TR class=NewCar_list_names>< TD>الانترا </TD><TD>1.6مانيوال </TD><TD></TD><TD>101000 جنية</TD><TD></TD></TR><TR class=NewCar_list_names_l ight><TD>الانترا </TD><TD>1.6 اتوماتيك</TD><TD></TD><TD>107000 جنية</TD><TD></TD></TR><TR class=NewCar_list_names>< TD>الانترا </TD><TD>1.6 اتوماتيك جميع الكمليات </TD><TD></TD><TD>116000 جنية</TD><TD></TD></TR><TR class=NewCar_list_names_l ight><TD>الانترا </TD><TD>1.6 مانيوال فتحة سقف </TD><TD></TD><TD>104000 جنية </TD><TD></TD></TR><TR class=NewCar_list_names>< TD>الانترا </TD><TD>1.6 اتوماتيك فتحة سقف </TD><TD></TD><TD>110000 جنية</TD><TD></TD></TR><TR class=NewCar_list_names_l ight><TD>الانترا </TD><TD>1.6 اتوماتيك جميع الكمليات+فتحة سقف</TD><TD></TD><TD>119000 جنية</TD><TD></TD></TR></TBODY></TABLE>

I'M BaD UseR

قديم 21-07-2008, 04:42 PM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute

انا رأيي سيات كوردوبا و عيشي حياتك بيها قوة اداء ثبات لا غبار عليه شكل جريئ جدا جدا و ستايل و مش اي حد بيركبها و ماركة محترمة و اساسياتها كلها الماني تقفيل و تجميع اسباني عربية ممتازة شوفيها و هتغيري رأيك ليها علي طول ان شاء الله
قديم 21-07-2008, 04:57 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

هيا بكام يا محمد ؟

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش