العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > متسوبيشى Mitsubishi > لانسر بومه

لانسر بومه متسوبيشى لانسر

قديم 15-07-2012, 11:15 PM
Dr.Peter Dr.Peter غير متواجد حالياً

Dr.Peter is on a distinguished road
عاجل عايز راى اهل الخبره

انا انشاء الله ناوى اشترى ال بومه الجديده 1600cc سوبر اكشن highline اللى هيه اعلى فئه فا ايه رايكم اكمل على قرارى دا ولا بالسعر دا اجيب حاجه تانى؟
و هل البومه تستحق هذا المبلغ ولا لا؟
ارجو الافاده و شكرا على وقتكم
قديم 15-07-2012, 11:39 PM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز راى اهل الخبره

انا شخصيا ارفض انك تجيب البومة وتدفع فيها المبلغ دة وخصوصها ان الموديل بتاعها انتهى ونزل موديل تانى جديد ... والشارك الجديدة بصراحة تحفة ووقتها هتحس انا راكب عربية جديد فعلا لكن متفق معاك انك تجيب عربية شكلها بقالة سنين وكمان جايبها زيرو وان شاء الله هتعد معاك كتير فاكيد مش هتبقى مرتاح نفسيا

والشارك بصراحة تغلبها فى كل حاجة ومشكلتها الوحيدة شنطتها انها صغيرة بس

وربنا يوفقك ان شاء الله ويوجهك للاختيار السليم

HaMaDa-ToUB@R

01000902024

قديم 15-07-2012, 11:43 PM
momadine momadine غير متواجد حالياً

momadine is a glorious beacon of lightmomadine is a glorious beacon of lightmomadine is a glorious beacon of lightmomadine is a glorious beacon of lightmomadine is a glorious beacon of light

لا متستحقش المبلغ ده , هات لانسر شارك أو زود شوية و هات تويوتا كوروللا بدل الشكل العكر بتاع البومة اللى بقاله 8 سنين و أكتر
قديم 16-07-2012, 12:11 AM
Dr.Peter Dr.Peter غير متواجد حالياً

Dr.Peter is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة HaMaDa-ToUBaR مشاهدة المشاركة

انا شخصيا ارفض انك تجيب البومة وتدفع فيها المبلغ دة وخصوصها ان الموديل بتاعها انتهى ونزل موديل تانى جديد ... والشارك الجديدة بصراحة تحفة ووقتها هتحس انا راكب عربية جديد فعلا لكن متفق معاك انك تجيب عربية شكلها بقالة سنين وكمان جايبها زيرو وان شاء الله هتعد معاك كتير فاكيد مش هتبقى مرتاح نفسيا

والشارك بصراحة تغلبها فى كل حاجة ومشكلتها الوحيدة شنطتها انها صغيرة بس

وربنا يوفقك ان شاء الله ويوجهك للاختيار السليم
شكرا على ردك بس انا سمعت ان الشارك فيها عيوب ولا ايه؟
قديم 16-07-2012, 12:31 AM
الصورة الرمزية sherifabden
sherifabden sherifabden غير متواجد حالياً

من انا؟: انا شريف عابدين السيد عاشق السيارات
التخصص العملى: طالب في الصف الاول الثانوي
هواياتي: قيادة وتجربة السيارات وممارسة الرياضه

sherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr.Peter مشاهدة المشاركة

انا انشاء الله ناوى اشترى ال بومه الجديده 1600cc سوبر اكشن highline اللى هيه اعلى فئه فا ايه رايكم اكمل على قرارى دا ولا بالسعر دا اجيب حاجه تانى؟
و هل البومه تستحق هذا المبلغ ولا لا؟
ارجو الافاده و شكرا على وقتكم
لا تستحق المبلغ
غالية ع الفاضي ومفيهاش حاجة
ولو هتجيب حاجة تاني هات السيراتو او الالنترا الجديدة

الاجابة عن جميع استفساراتكم حول السيارات وانواعها
يرجى التواصل على الفيس بوك
https://www.facebook.com/profile.php...46&ref=tn_tnmn