العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > متسوبيشى Mitsubishi > لانسر بومه

لانسر بومه متسوبيشى لانسر

قديم 07-09-2011, 01:31 AM
heba_hasan heba_hasan غير متواجد حالياً

heba_hasan will become famous soon enoughheba_hasan will become famous soon enough
للاهمية رد: أنا محتاره جدا وعاوزه حد ينصحني

يا جماعه انتوا حيرتوني اكتر ما انا محتاره
يعني للدرجادي لانسر 1300 مش كويسه دا نازل منها موديل 2012 ب 120000 تقريبا يبقي ازاي مش كويسه ولسه بينزلوها حد يفهمني بس بالتفصيل عشان افهم
قديم 07-09-2011, 01:56 AM
الصورة الرمزية pharm45
pharm45 pharm45 غير متواجد حالياً
هواياتي: قيادة السيارات بسرعة

pharm45 has much to be proud ofpharm45 has much to be proud ofpharm45 has much to be proud ofpharm45 has much to be proud ofpharm45 has much to be proud ofpharm45 has much to be proud ofpharm45 has much to be proud ofpharm45 has much to be proud of
افتراضي رد: أنا محتاره جدا وعاوزه حد ينصحني

نفس حيرتى...انا برده بفكر اشترى لانسر مستعملة موديل 2006 او 2007 أوتوماتيك فى حدود 68000جنيه 1600 سى سى...مش لاقى حاجة محترمة تملى عينى وكل اللى بلاقيه لانسر 1300 سى سى..سحبها ضعيف جدااا وخصوصا مع التكييف والاوتوماتيك...يارب سهل الامور...محدش عنده واحدة ويبقى ليه الحلاوة

تويوتا...تاريخ صناعة السيارات فى العالم

قديم 07-09-2011, 02:17 AM
Viva4ever Viva4ever غير متواجد حالياً

Viva4ever is a glorious beacon of lightViva4ever is a glorious beacon of lightViva4ever is a glorious beacon of lightViva4ever is a glorious beacon of lightViva4ever is a glorious beacon of light

لانسر طبعا كويسة بس تكون 1600 مش 1300
قديم 07-09-2011, 04:38 AM
الصورة الرمزية حسام البورسعيدى
حسام البورسعيدى حسام البورسعيدى غير متواجد حالياً
من انا؟: م.حسام راشد
التخصص العملى: civil engineer
هواياتي: خبير فى قيادة وميكانيكا السيارات / التجارة

حسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond repute

انصح حضرتك بهوندا سيفيك موديل 96 - 2000 كامله ..

وسعرها فى حدود 60 الف حسب الحاله ..

دى عربية ممتازه واعتماديه جدا .. ادائها جبار وفتيسها الاتوماتيك اكتر من ممتاز والتكييف مش بيأثر عليها ...

او انصح حضرتك برينو لوجان فل اوبشنز (لو حضرتك عاوزه مانيوال) ودى عربية ممتازه جدا 1600 cc وتكييفها ممتاز وتأثيره عليها بسيط ....

وطبعا هتبقى زيرو ب 71 الف ...

رحـــمـــــــــــة الله عـــلــــــيـــــــك يا حــبـيـبـنــــــــا

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ

قديم 07-09-2011, 04:43 AM
الصورة الرمزية حسام البورسعيدى
حسام البورسعيدى حسام البورسعيدى غير متواجد حالياً
من انا؟: م.حسام راشد
التخصص العملى: civil engineer
هواياتي: خبير فى قيادة وميكانيكا السيارات / التجارة

حسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond repute

عربية لانسر 2006 و 1600 cc مانيوال للبيع ب 72 الف ..

http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=67084

ربنا يوفقك لافضل الاختيارات ...

رحـــمـــــــــــة الله عـــلــــــيـــــــك يا حــبـيـبـنــــــــا

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ