العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > M11 , M12

قديم 29-05-2012, 04:43 PM
الصورة الرمزية ash_rsi
ash_rsi ash_rsi غير متواجد حالياً

ash_rsi is a glorious beacon of lightash_rsi is a glorious beacon of lightash_rsi is a glorious beacon of lightash_rsi is a glorious beacon of lightash_rsi is a glorious beacon of light
افتراضي رد: سؤال غريب بس مضحك ؟؟؟

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه هه
لا طبعا ده حتى لو بتنزل من المصنع متفوله هنا هياخدوا البنزين ههههههههههههههههههههههههه

لا يهمني أين ومتى سأموت بقدر ما يهمني أن يبقى الوطن
ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــ
تشى جيفارا

قديم 31-05-2012, 10:37 AM
amr rady amr rady غير متواجد حالياً

amr rady has a spectacular aura aboutamr rady has a spectacular aura aboutamr rady has a spectacular aura about

انا سالت للاني رايح اسنلم ان شاء الله العربيه قريب من المصريه
وكنت عاوز اعرف للان في ازمة في البنزين
قديم 31-05-2012, 10:50 AM
الصورة الرمزية aymanlaw
aymanlaw aymanlaw غير متواجد حالياً

لجنة التحكيم و الفصل فى الشكاوى
التخصص العملى: محام حر
هواياتي: القراءة_الموسيقى_الاغانى الاجنبية

aymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond repute

احلى حاجة لماستلمت عربيتى من عند هورس موتورز فى شارع البطل احمد عبد العزيز بعد ماتاخد العربية مفيش 100 متر وتلاقى بنزينة ___وبلطبع هما يدوبك بيبقى بنزين على قد مشوار البنزينه الأقرب من مكان الأستيلام ---والف ميروك مقدماُ

قديم 31-05-2012, 02:15 PM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute

دا لو وصلتك لاقرب بنزينة يبقي كرم من عند ربنا

انا اخدت عربيتي من عند طارق اسماعيل مشيت بيها بالظبط 4 كيلو لااكثر ووقفت مني في نص الطريق قدام جرين بلازا تخيلوا عربية زيرو صاحبها نازل يذقها - راحت سمعة الرينو في مصر

الكلام دا للاسف كان اخر شهر 6 2010 في احر يوم عدي علي الاسكندرية سنتها - وبالصدفة السعيدة ونش شرطة جه وقف جنبي وبيقولي ممنوع (الكلام دا قبل الثورة طبعا) امشي من هنا

طيب يا عم امشي ازاي العربية قطعت بنزين واتصلت بناس حجبولي بنزين ويجو دلوقت - مليش فيه هنا ممنوع امشي من هنا كنت شوية وحش.... يالا منه لله

المهم من هنا لهنا راف بحالي وسابني واقف مستني عبال ما هو يلف لفة وراجعلي تاني؟؟؟؟؟؟؟؟ يا عم يعني انا حطير بيها اديني واقف لغاية ما اصحابي يجو بالبنزين

والحمد لله عدت بس اهم حاجة فعلا اول ما تاخد العربية عليك وعلي اقرب محطة بنزين عشان ميحصلكش اللي حصلي

فى كل شارع فى بلادى صوت الحريه بينادى

Ashraf Kerima
قديم 31-05-2012, 02:27 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute

إعمل حسابك بقى وخد معاك جركن بنزين

لو إفترضنا بقى ان البنزينة اللى جنب التوكيل مقفولة علشان الأزمة

انا سمعت فى الراديو الصبح ان الأزمة لسه موجودة