العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT > FIAT Tempra

قديم 09-04-2011, 04:23 PM
الصورة الرمزية CARDIO
CARDIO CARDIO غير متواجد حالياً
من انا؟: i am my self
التخصص العملى: using my brain
هواياتي: learning till death

CARDIO is a splendid one to beholdCARDIO is a splendid one to beholdCARDIO is a splendid one to beholdCARDIO is a splendid one to beholdCARDIO is a splendid one to beholdCARDIO is a splendid one to beholdCARDIO is a splendid one to behold
افتراضي نداء للتمبراويه ..دافعوا عن العربيه

لان العربيه فعلا جميله شكلا و فخمه و جامده و ده غير انها فيات
نفسى افهم ليه الهجوم الجامد على العربيه من الميكانيكيه و كتير من الناس و لما تسالهم ليه يقولوا كده او كل الناس ما بتحبهاش ( من غير ما يقولوا ليه ) او انهم سمعوا ان مالهاش قطع غيار و لو موجوده غاليه و الميكانيكيه ما بيفهموش فيها او اصل فيها كمبيوتر ؟ او اصل الحساسات مش عارف ايه او او او
و يكون كماله النصيحه ما تجيب كيا برايد او اكسيل بنفس السعر و احسن
و مع احترامى للعربيتين دول و محبيهم بس حط دى جمب دول و احكم ..

رجاء للتمبراويه ..الدفاع عن العربيه
و لكم جزيل الشكر

BEYOUR SELF
قديم 09-04-2011, 04:50 PM
الصورة الرمزية سالم سلامه
سالم سلامه سالم سلامه غير متواجد حالياً

سالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond repute
افتراضي رد: نداء للتمبراويه ..دافعوا عن العربيه

التمبرا عربيه ممتازه من فيات شكلا وموضوعا وال يقول غير كده يبقى معلوماته ناقصه
قديم 09-04-2011, 05:00 PM
الصورة الرمزية CARDIO

CARDIO is a splendid one to beholdCARDIO is a splendid one to beholdCARDIO is a splendid one to beholdCARDIO is a splendid one to beholdCARDIO is a splendid one to beholdCARDIO is a splendid one to beholdCARDIO is a splendid one to behold

على فكره انا لسه كنت حشتريها و لاقيت الهجوم الجامد عليه بالكلام اللى فوق ده و خللونى اتراجع و لاقيت ان الكلام ده اتكرر مع تلاته اعرفهم كانوا حيشتروها و بعدين سمعوا الكلمتين دول و التلاته جابوا حاجات تانيه علشان كده انا عملت الموضوع ده

فياريت اللى بيشجع العربيه و بيحبها يرد على الاتهامات مش بس يقول لا دى حلوه و خلاص

BEYOUR SELF
قديم 09-04-2011, 05:16 PM
الصورة الرمزية سالم سلامه
سالم سلامه سالم سلامه غير متواجد حالياً

سالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة CARDIO مشاهدة المشاركة

على فكره انا لسه كنت حشتريها و لاقيت الهجوم الجامد عليه بالكلام اللى فوق ده و خللونى اتراجع و لاقيت ان الكلام ده اتكرر مع تلاته اعرفهم كانوا حيشتروها و بعدين سمعوا الكلمتين دول و التلاته جابوا حاجات تانيه علشان كده انا عملت الموضوع ده

فياريت اللى بيشجع العربيه و بيحبها يرد على الاتهامات مش بس يقول لا دى حلوه و خلاص
العربيه شكلا جميله وصالونها بحر واسعه جدا من جوه وثبات على الطريق مالوش حل وقطع غيارها عند البقال واسعارها مش غاليه الواحد عايز اكتر من كده ايه فى العربيه
قديم 09-04-2011, 05:23 PM
الصورة الرمزية CARDIO

انا عن نفسى مش عوزه اكتر من كده
طيب ليه الميكانيكيه ما بيحبوهاش ؟

BEYOUR SELF