العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 27-05-2013, 01:00 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مبرووووووووووووووك الشكل الجديد لمصر موتورز

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amr elsisi 1 مشاهدة المشاركة

مبررررررررررررررررررررررر ررروك
الله يبارك فيك وعليك يا باشمهندس

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 27-05-2013, 01:08 AM
الصورة الرمزية ميدو عمر ايمن
ميدو عمر ايمن ميدو عمر ايمن غير متواجد حالياً
من انا؟: ايمن انور عبد الحليم ((ابو ميدو وعمر ))
التخصص العملى: مدرس اول أ لغة انجيزية - مدرب محترف - Oracle- Java -Thinkquest - ICDL
هواياتي: التكنولوجيا - الكمبيوتر - السيارت

ميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond repute

مجهود رائع وشكل مشرق ومبهج انا فرحان جدا وحاسس بسعاده وانا في الموقع وحاسس الموقع كمان فرحان بينا
شدو حيلكم يا رجاله وعلي راي الصعايده
" الله يديكم العافية "
قديم 27-05-2013, 01:10 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ميدو عمر ايمن مشاهدة المشاركة

مجهود رائع وشكل مشرق ومبهج انا فرحان جدا وحاسس بسعاده وانا في الموقع وحاسس الموقع كمان فرحان بينا
شدو حيلكم يا رجاله وعلي راي الصعايده
" الله يديكم العافية "
يارب يقدرنا دائماً نرسم البسمة على وجوهكم ويارب نكون عند حسن ظنكم

اخر موضوعاتى

قديم 27-05-2013, 01:47 AM
الصورة الرمزية طارق عبد السلام
طارق عبد السلام طارق عبد السلام غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Technical Manager

طارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond repute

بصراحه الاستايل جميل جدا
انا دخلت امبارح ملقيتش قائمه الانتقال السريع حسيت انى لوحدى فى المنتدى
لكن النهارده الموضوع جميل بس الخط صغنون شويه عايز يكبر حبتين انا غالبا بقسم الشاشه عندى للمتصفح ونافذه اخرى لبرنامج آخر دايما بشغله للاستماع
كبرت الشاشه وعينى بردوا بتزغلل مع انها 22 بوصه
يمكن العيب من النضاره
لا بس الاستايل جميل وما بعد عن مصر موتورز يعنى زى موديل العربيه يطورا شكلها بس من اول نظره نجيب الماركه على طول
دائما للافضل شكرا للقائمين على الاستايل

شكرا للدعم الفنى
شكرا ابو نورا

الشكر موصل للجميع

قديم 27-05-2013, 06:23 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah

ربنا يعزك يا طارق باشا يارب يا رافع من معنوياتى

بالنسبة لموضوع حجم الخطوط المفروض انه متظبط دلوقتى ياريت لو لسه الصورة صغيرة عندك تقولى انت ظابط الشاشة على ريزيلوشن قد ايه او تاخد برنت سكرين وترفعها على www.masr1.com وتحط الرابط افهم بس قصد حضرتك بالظبط

وتظبيط الخطوط فى كتابة الرد السريع اتعمل خلاص ممكن تظبط حجم الخطوط ولونها وتضيف سمايلز

اخر موضوعاتى