العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > الاخبار المحلية

مشاهدة نتائج الإستطلاع: نتيجة مباراة مصر والبرازيل في كأس القارات
فوز المنتخب المصري 2 16.67%
فوز البرازيل 8 66.67%
التعادل 2 16.67%
المصوتون: 12. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 14-04-2009, 09:58 PM
الصورة الرمزية محمد حنفى
محمد حنفى محمد حنفى غير متواجد حالياً
التخصص العملى: رسام كمبيوتر
هواياتي: حب السيارات

محمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: زمالكاوي ولا أهلاوي ولا مالكش فيها؟

انا كنت موافق على الفكرة
بس لما قرأت رسالتك شعرت انك متعصب للزمالك جداً
ورجعت فى كلامى ومش موافق على الفكرة بتاتاً

قديم 15-04-2009, 12:44 AM
chingy chingy غير متواجد حالياً

chingy has a spectacular aura aboutchingy has a spectacular aura aboutchingy has a spectacular aura about

زملكاوي ولي الفخر وانشاء الله الزمالك راجع زي زمان واحسن وان غدا لناظره قريب
قديم 15-04-2009, 01:26 AM
الصورة الرمزية MosTafaFox
MosTafaFox MosTafaFox غير متواجد حالياً

MosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond repute

شكرا يا دكتور على طرح الفكرة وانا اهلاوى وموافق ptmnlo123per171

التعديل الأخير تم بواسطة MosTafaFox ; 15-04-2009 الساعة 01:35 AM
قديم 15-04-2009, 01:39 AM
الصورة الرمزية DK.Cupo
DK.Cupo DK.Cupo غير متواجد حالياً
من انا؟: Driving King
التخصص العملى: Don't Ask Please
هواياتي: السباحة والعاب القوى ورياضه الكنغوفو وقفز المظلات

DK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond repute

بص ياباشا هقولك على حاجة
انا مش بحب الكورة لاكن احب امارسها ولوشوفتني بركات التاني ptmnlo123per145 فاهمني طبعا يعني احب العب بس متفرجش على متشاط ولا كدة
كمان انا ولا اهلاوي ولا زملكاوي يعني مش بحي غير فريق واحد وهو مصر يعني كله بالمعني الاصح
ويا باشا اتابع الكورة ليه دة انا مرة رحت ماطش والله مش فاكر كان مين بيلعب لاني يوميها خت ضرب لما اتهريتptmnlo123per145 يعني الامن طاح في الجمهور بسب الالعاب النارية بس كنت صغير
ويوميها ذراعي اتفتح وكان مشكلة من يوميها حالف ما اتابع ماتشاط ولا اروح احضر ماطش كورة
ptmnlo123per145 ptmnlo123per145غير كدة الاعداد بتبقى كتير والحكم صفارته طويله ويخلوا الواحد متوطور ptmnlo123per145 ptmnlo123per145

I do not like driving a fast but I love fly slowly

التعديل الأخير تم بواسطة DK.Cupo ; 15-04-2009 الساعة 01:42 AM
قديم 15-04-2009, 01:41 AM
الصورة الرمزية MosTafaFox
MosTafaFox MosTafaFox غير متواجد حالياً

MosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond repute

الكلمات الدليلية
مرتضى, رياضى