العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > القيادة فن و ذوق

القيادة فن و ذوق كل ما يتعلق بفن قيادة السيارات

قديم 12-02-2012, 03:43 AM
الصورة الرمزية screamseko
screamseko screamseko غير متواجد حالياً

screamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اية الفرق بي قيادة المانول والاتوماتيك ؟

بص ربنا يوفقه في بيعها
بس المعلومات اللي عندي عالميجان بصراحه متسرش ^^
لكذا سبب ان اعطالها كتير وبعدين متلاقيلهاش قطع غيار بره وكل حاجه في التوكيل
لدرجه ان في عضو معانا قال لو عايز في يوم تغسلها حتوديها التوكيل ههههههههههههههههه
والتوكيل قطع غياره نااااااااااااااااااااار وهو ده اللي وصل عربيه بالجمال والثبات والامان ده للسعر اللي بتتكلم فيه دلوقتي لانها عربيه مش بياعه وحتتعبك في بيعها بعد كده
نصيحه بالسعر ده زود حبتين وهاتلك فيرنا زيرو او لوجان زيرو واهيه قطع غيارها عاليه شويه بس موجوده

أيـــها المُشــــتكي ومــابــك داءُ .... كــُـــن جميـــلاً ترى الوجـــودَ جميـــلا

محمد الرويعي

قديم 12-02-2012, 04:01 PM
waleed_d82 waleed_d82 غير متواجد حالياً

waleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة screamseko مشاهدة المشاركة

بص ربنا يوفقه في بيعها
بس المعلومات اللي عندي عالميجان بصراحه متسرش ^^
لكذا سبب ان اعطالها كتير وبعدين متلاقيلهاش قطع غيار بره وكل حاجه في التوكيل
لدرجه ان في عضو معانا قال لو عايز في يوم تغسلها حتوديها التوكيل ههههههههههههههههه
والتوكيل قطع غياره نااااااااااااااااااااار وهو ده اللي وصل عربيه بالجمال والثبات والامان ده للسعر اللي بتتكلم فيه دلوقتي لانها عربيه مش بياعه وحتتعبك في بيعها بعد كده
نصيحه بالسعر ده زود حبتين وهاتلك فيرنا زيرو او لوجان زيرو واهيه قطع غيارها عاليه شويه بس موجوده
أنا بشكرك علي نصيحك بس فعلا انا قريت كلام عتير عن العربية دي في منتدي الرينو خلاني مفكرش فيها خالص خاصة اني من الصعيد والتوكيد مش قريب مني طبعا حتعذب يعني من الاخر كدة انا حرجع تاني ادور علي مازدا ام 3 مستعمل لو ملقتش حترسي علي جين 2
قديم 12-02-2012, 04:34 PM

screamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond repute

كده انا احبك طالما قولت جين تو
ان شاء الله عربيتي اللي جايه قول يارب بس

أيـــها المُشــــتكي ومــابــك داءُ .... كــُـــن جميـــلاً ترى الوجـــودَ جميـــلا

محمد الرويعي

قديم 12-02-2012, 05:01 PM
waleed_d82 waleed_d82 غير متواجد حالياً

waleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة screamseko مشاهدة المشاركة

كده انا احبك طالما قولت جين تو
ان شاء الله عربيتي اللي جايه قول يارب بس
ربنا يدوم المحبة وان شاء الله تكون معاك قريب الجين 2 بجد عجباني جدا امكانياتها كبيرة اوي بالنسبة لسعرها علي الرغم من الي شوفتوا من اعطالها في قسم الجين 2 بس انا شايفها اعطال عادية حصلنا اكتر منها مع الانوس بس انا كان نفسي في الياباني فبدور علي مزدا 3 الاول مستعمل لو محصلش نصيب حجيب الجين تو اتوماتيك وفوراً
قديم 12-02-2012, 05:09 PM

ربنا يكرمك ان شاء الله بالافضل

محمد الرويعي

الكلمات الدليلية
مانيول, ستيبترونيك, فتيس اوتوماتيك