العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > القيادة فن و ذوق

القيادة فن و ذوق كل ما يتعلق بفن قيادة السيارات

قديم 18-11-2011, 08:20 PM
الصورة الرمزية 3bd0
3bd0 3bd0 غير متواجد حالياً

3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of
افتراضي رد: هتتصرف ازاى ؟؟؟؟؟ لو حد قفل عليك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samehlila مشاهدة المشاركة

بسم الله الرحمن الرحيم
الاجابه بريح عليه سنه بسنه لغاية ما ازق عربيته بعربيتي و يا اما عربيتة تتزق يا اما الاكصدام بتاعه ينكسر يا اما بتاعي ينكسر و الاخيرة عمرها ما حصلت معايا
أؤيد و بشدة
أنا بس لو منك أدور عليه في المحلات القريبة، وأشوف العربية سخنة ولا لأ
عشان تأنيب الضمير بس
وإن شاء الله انا ناوي أفصل صدامين حديد أو ألومنيوم لعربيتي (قدام وورا) عشان الحالات اللي زي دي

I love my MaDa
قديم 19-11-2011, 01:56 AM
الصورة الرمزية momen_bondok
momen_bondok momen_bondok غير متواجد حالياً

من انا؟: أنا الفقيـرُ إلـى ربِّ السمـواتِ أنا المُسيكِينُ فى مجموع حالاتـي
التخصص العملى: فى مجال السياحه ( رحلات حج وعُمرة )
هواياتي: البرمجة , ما يخص السيارات , الكمبيوتر, الزراعة

momen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة poussi مشاهدة المشاركة

حصلت معايا مره فى الجراج كانت عربيه واقفه قدامى والراجل محترم وسايبلى المفتاح طبعا العربيه بيجو فبابايا تولى المهمه دى

يدور فى العربيه حالفه ما تدور جبنا تليفون الراجل وكلمناه قالنا ماهو البطاريه نايمه

فبابايا طلع جاب رجاله الشارع والجيران والاهل والاصدقاء وزقوا العربيه وانا طلعت بسلام الحمد الله

وطبعا روحت متاخره عن الشغل ساعه

مره تانيه برضه نزلت يدووب على الوقت والاقى فيرنا قدامى بوشها فضلنا سااااعه ندور على صاحبها

ونزلنا 2 يعينى صحيناهم من النوم ونزلوا قالوا لا مش عربيتنا وطبعا كانوا هيشتمونا وهم ماشيين
واخيرا توصلنا لصحاب العربيه بابا كلمه الراجل قاله انا فى الشغل ومش هينفع اجى يسلام مانا عايزه اروح الشغل انا كمان ومتاخره

بابايا راحله الشغل وجابه فى ايده وحرك العربيه

كلمته وقلتله انا بخرج كل يوم الساعه 8 فياريت لو هتركن قدام حد اعرف مين اللى مش خارج واقف قدامه او سيب مفتاح العربيه

من يومها بقى وهو حفظ المواعيد ومرت بسلام

يعنى الراجل ركن وراح الشغل كمان منطق بردو

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المفكر مشاهدة المشاركة

أنا مرة حصلت معايا بس كانت كوميدي

العربية اللي كانت قافلة عليا كانت سيات
وسألت برضه طوب الأرض ومحدش عرف بتاعة مين
وبعد ما روحي طلعت واحد جدع قالي بقولك ايه يا بيه ايدك معايا نشلها وهو يستاهل
وفعلا شلناها من قدام وطبعا هيا خفيفة من قدام
وطلعت ورجعناها زي ما كانت
بس كنت عايز أسيبله ورقة مكتوب عليها
إنت غبي تيييييييييييييييييييييييي يييييت

حتى اصحاب السيات بيعملو كدة الناس دة عايزانا نرتكب جنايا شكلها كدة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 3bd0 مشاهدة المشاركة

أؤيد و بشدة
أنا بس لو منك أدور عليه في المحلات القريبة، وأشوف العربية سخنة ولا لأ
عشان تأنيب الضمير بس

عين العقل والله ياباشا

وإن شاء الله انا ناوي أفصل صدامين حديد أو ألومنيوم لعربيتي (قدام وورا) عشان الحالات اللي زي دي

رجالة مصر موتورز بيستعدو لحالات الطوارئ

بسم الله الرحمن الرحيم
سؤال على بال كل شاب أو رجل يُريد أن يتزوج
كيف اختار الزوجة التي ستظل معي طوال العمر
اوووووووعة تفكر كتير شاهد هذة الحلقة وبأذن الله تأخذ القرار الأخير
وذلك مع فضيلة الشيخ أبي إسحاق الحوينى
الحلقة بجد راااااااائعة والله
طبعا الحلقة (مرئية) وبمساحة خيالية
قديم 23-11-2011, 11:31 PM
الصورة الرمزية esafegypt
esafegypt esafegypt غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان بدائي

esafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud of

جارى قفل عليا وكان ممورها موش رافع فرامل اليد واعد يترجانى انى ازقها لكن انا قولت له لا يا معلم انزل شيل العربية او ترمى المفتاح وانا هحركها الراجل خاف لحسن انا اخبطها له وخصوصا ان عربيتة فولفوا قديمة حديد ومحدش فى الحتة بيعرف يسوق النوع ده من الاوتوبيس اللى على شكل عربية ملاكى ههههههههههههه وكل مرة بنزلة من الدور السابع وياسلام لو الاسانسير عطلان فى اليوم ده عمل ما بينزل وبيطلع للسابع بيكون جاب جاز لكن لو حد غريب قفل عليا ممكن اعمل له اى شئ يفكروا بموضوع انه ميقفلش على حد تانى والافكار كتيرة طبعا والشيطان شاطر هههههههههه

قديم 24-11-2011, 02:17 PM
الصورة الرمزية momen_bondok
momen_bondok momen_bondok غير متواجد حالياً

من انا؟: أنا الفقيـرُ إلـى ربِّ السمـواتِ أنا المُسيكِينُ فى مجموع حالاتـي
التخصص العملى: فى مجال السياحه ( رحلات حج وعُمرة )
هواياتي: البرمجة , ما يخص السيارات , الكمبيوتر, الزراعة

momen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة esafegypt مشاهدة المشاركة

جارى قفل عليا وكان ممورها موش رافع فرامل اليد واعد يترجانى انى ازقها لكن انا قولت له لا يا معلم انزل شيل العربية او ترمى المفتاح وانا هحركها الراجل خاف لحسن انا اخبطها له وخصوصا ان عربيتة فولفوا قديمة حديد ومحدش فى الحتة بيعرف يسوق النوع ده من الاوتوبيس اللى على شكل عربية ملاكى ههههههههههههه وكل مرة بنزلة من الدور السابع وياسلام لو الاسانسير عطلان فى اليوم ده عمل ما بينزل وبيطلع للسابع بيكون جاب جاز لكن لو حد غريب قفل عليا ممكن اعمل له اى شئ يفكروا بموضوع انه ميقفلش على حد تانى والافكار كتيرة طبعا والشيطان شاطر هههههههههه

بسم الله الرحمن الرحيم
سؤال على بال كل شاب أو رجل يُريد أن يتزوج
كيف اختار الزوجة التي ستظل معي طوال العمر
اوووووووعة تفكر كتير شاهد هذة الحلقة وبأذن الله تأخذ القرار الأخير
وذلك مع فضيلة الشيخ أبي إسحاق الحوينى
الحلقة بجد راااااااائعة والله
طبعا الحلقة (مرئية) وبمساحة خيالية
قديم 26-11-2011, 03:56 PM
الصورة الرمزية Ahmed Salah ahmed
Ahmed Salah ahmed Ahmed Salah ahmed غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب

Ahmed Salah ahmed is a splendid one to beholdAhmed Salah ahmed is a splendid one to beholdAhmed Salah ahmed is a splendid one to beholdAhmed Salah ahmed is a splendid one to beholdAhmed Salah ahmed is a splendid one to beholdAhmed Salah ahmed is a splendid one to beholdAhmed Salah ahmed is a splendid one to behold

لو اضطريت لكده

دي باسيب ورقه كبيره برقم التليفون علي قزاز العربيه

ولو اتعرضت لنفس الموقف بافضل ادور علي صاحب العربيه لكن صعب اني اخبطهاله او انيمله الكاوتش او اي حاجه من دي خالص طبعا

احنا مصريين جدعان:THE_PR~1 8: