العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سيارات مستعملة للبيع > سوق قطع الغيار

سوق قطع الغيار محلات بيع قطع الغيار جديدة و مستعمله و أسعارها

قديم 30-05-2012, 10:53 PM
amirabdalla amirabdalla غير متواجد حالياً

amirabdalla is on a distinguished road
للاهمية ارجو المساعده

شفت عربيه تويوتا ايكو 2000 بسعر مناسب 35000 مانوال و تكييف ماتور 1300
هل سعرها مناسب؟
انا عايز اعرف هل قطع غيارها متوفره عشان سمعت انها قليله اوى فى مصر هل الكلام ده صحيح ؟
قديم 30-05-2012, 11:30 PM
الصورة الرمزية محمد حسن عبد الرحمن
محمد حسن عبد الرحمن محمد حسن عبد الرحمن غير متواجد حالياً
هواياتي: معرفة وتجميع المعلومات عن السيارات واحب اصلح اى حاجة بايدى

محمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ارجو المساعده

أنا معرفش حاجه عن التويوتا أيكو بس من وجهة نظرى منظرها بياخ أوى وأن شاء الله تجد الأعضاء يردو على حضرتك وكمان فى حاجات تانيه كتير أحسن من الـ أيكو ممكن تجيب أوبل كورسا هتش باك هى أضيق بس أحسن بكتير وعندك الجولف موديل تمانيانات والفيات ريجاتا والـ 132 مرسيدس الفيات بيجو 504 و 505و 405 وبالذات الـ 505 و405 من منظر الـ أيكو الأثنين الأخرنينن دول مع أحترامى لحضرتك يدوها بالجزمة.
وأرجو أنى أكون أفدت حضرتك.
أخوك محمد
قديم 31-05-2012, 10:29 PM

الف شكر يا محمد
طيب ايه راى حضرتك فى سكودا فابيا 2003 عربيه كويسه جدا
عايز فيها 40 الف
هل مناسبه و قطع غيارهاغاليه ولا رخيصه و صيانتها سهله ولا
معلش تعبك معايا
قديم 01-06-2012, 12:20 AM
الصورة الرمزية محمد حسن عبد الرحمن
محمد حسن عبد الرحمن محمد حسن عبد الرحمن غير متواجد حالياً
هواياتي: معرفة وتجميع المعلومات عن السيارات واحب اصلح اى حاجة بايدى

محمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond repute

واللهى يا باشا انا معرفش حاجه عن الأسكودا فابيا غير ان واحد من فترة كنت بكلم معه عنها قال ان قطع الغيار غير متوفرة وأسف مش هقدر افيد حضرتك عنها أن شاء الله تجد ردك عند السادة الأعضاء ويردو على حضرتك والله الموفق وان شاء الله تجد سيارة كويسة وفكر برده فى السيارة بيجو 405 سيارة محترمة جدا وكل اللى اعرفو هو هل السيارة جيدة ام لا لكن معرفش حاجة عنها بخصوص قطع الغيار وتوافرها وان كانت غالية ولا رخيصة وموفق باذن الله فى الشراء تقبل مرورى.
أخوك محمد

قديم 01-06-2012, 04:06 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد حسن عبد الرحمن مشاهدة المشاركة

واللهى يا باشا انا معرفش حاجه عن الأسكودا فابيا غير ان واحد من فترة كنت بكلم معه عنها قال ان قطع الغيار غير متوفرة وأسف مش هقدر افيد حضرتك عنها أن شاء الله تجد ردك عند السادة الأعضاء ويردو على حضرتك والله الموفق وان شاء الله تجد سيارة كويسة وفكر برده فى السيارة بيجو 405 سيارة محترمة جدا وكل اللى اعرفو هو هل السيارة جيدة ام لا لكن معرفش حاجة عنها بخصوص قطع الغيار وتوافرها وان كانت غالية ولا رخيصة وموفق باذن الله فى الشراء تقبل مرورى.
أخوك محمد

الف شكر يا محمد معلش تعبك معايا