العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سيارات مستعملة للبيع > سوق قطع الغيار

سوق قطع الغيار محلات بيع قطع الغيار جديدة و مستعمله و أسعارها

قديم 08-09-2013, 02:46 AM
الصورة الرمزية m.e.y
m.e.y m.e.y غير متواجد حالياً
من انا؟: 01144533044
التخصص العملى: محامى
هواياتي: العربيات و اكتساب الخبرات و الكورة و النت

m.e.y will become famous soon enoughm.e.y will become famous soon enough
افتراضي رد: حادثه فيرنا ع الغيار التاني

اولا حمدلله ع سلامتك

وهى اللى حصل ده بردوا تلاقى الاوكتافيا كانت مسرع

وكمان اللى اضر بعربيتك ان الفيرنا صاجها ضعيف وخفيف

على عكس الاوكتافيا صاجها قوى

الافضل انزل الحرفيين هاته استيراد ده لو محتاج نص كامل زى ما بتقول
قديم 08-09-2013, 02:56 AM
semo99 semo99 غير متواجد حالياً

semo99 is a jewel in the roughsemo99 is a jewel in the roughsemo99 is a jewel in the rough

الله يسلمكم يا جماعه بالنسبه للعربيه هي عايزا نص امامي كامل او ممكن يكون الماتور سليم معرفش لسا فعايز اعرف سعره بالماتور ومن غير عشان اقرر اشتغل فيها امتي ولا ابيعها علي حالتها كدا هي العربيه 2008 وعايز اعرف سعر التابلوه ... ولا التابلوه بييجي مع النص الامامي ... انا القوايم اللي عندي سليمه هو الجزء بتاع الكبوت والرفارف الامامي متعجنين مع الماتور ارجو سعرر مبدئي ........شكرا للجميع وارجو ان محدش يزعل مني اني مش بذكر اسماء بس عشان انا ناسي الاقتباس بيتعمل ازاي

قديم 08-09-2013, 05:32 PM
com1 com1 غير متواجد حالياً

com1 is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة semo99 مشاهدة المشاركة

الله يسلمكم يا جماعه بالنسبه للعربيه هي عايزا نص امامي كامل او ممكن يكون الماتور سليم معرفش لسا فعايز اعرف سعره بالماتور ومن غير عشان اقرر اشتغل فيها امتي ولا ابيعها علي حالتها كدا هي العربيه 2008 وعايز اعرف سعر التابلوه ... ولا التابلوه بييجي مع النص الامامي ... انا القوايم اللي عندي سليمه هو الجزء بتاع الكبوت والرفارف الامامي متعجنين مع الماتور ارجو سعرر مبدئي ........شكرا للجميع وارجو ان محدش يزعل مني اني مش بذكر اسماء بس عشان انا ناسي الاقتباس بيتعمل ازاي
,اولا حمدلله علي سلامتك يا سيمو وجت سليمه اولا اساءل في شارع هدي شعرواي ولو تعرف تنزل بورسعيد يبقي تمام انا اخويا برضوا عمل حادثه وجاب نص من بورسعيد بس مش عارف التكلفه كام ها اسأله و اقولك
قديم 08-09-2013, 07:44 PM
aamke aamke غير متواجد حالياً
من انا؟: رجل بسيط
التخصص العملى: محام حر
هواياتي: القراءة ـ متابعة العلوم و التكنولوجيا و الأبحاث الجديدة و الاختراعات، و حديثا تعلم صيانة السيارات

aamke has a spectacular aura aboutaamke has a spectacular aura about

الحمد لله على السلامة ، و بعدها أوصيك أن تتصدق بشئ لله على نجاتك و مش مهم السيارة ، و ثانيا نتعلم من هذه الحوادث سعر الحياة و ثمنها و أن الدنيا لا تساوي شيئ ، و لك منى كل تحية .
قديم 09-09-2013, 02:53 PM
semo99 semo99 غير متواجد حالياً

semo99 is a jewel in the roughsemo99 is a jewel in the roughsemo99 is a jewel in the rough

يا جماعه بليز اللي عايز اعرفو سعر مبدئي للنص الامامي من غير ماتور او بماتور عشان لسا معرفش الماتور شغال ولا لا انا المتضرر عندي الكبوت والحوض والستاره والرفرفين واكيد طبعا الاسكترا والمقصات والقنطره والريداتير (يعني الجزء الامامي كله اللي فيه الماتور ) بالاضافه عايز اعرف مصنعيه التركيب هتدخل في كام