العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: fredom
مجبر 0 0%
مخير 1 100.00%
حاحة تانية 0 0%
المصوتون: 1. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 10-01-2011, 01:59 AM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ادعو لأبن العضو أسد الله ذو الستة اعوام بالشفاء

يارب الشفاء من عندك يارب يارب اشفيه واشفى امه محمد عليه الصلاه والسلام

قديم 10-01-2011, 02:04 AM
الصورة الرمزية lol64

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: برنامج البحث السريع - Everything search engine

شكرا يااحمد على البرنامج الجميل ده جارى التحميل والتجريب

قديم 10-01-2011, 07:31 AM
الصورة الرمزية amaboubakr
amaboubakr amaboubakr غير متواجد حالياً

amaboubakr is a glorious beacon of lightamaboubakr is a glorious beacon of lightamaboubakr is a glorious beacon of lightamaboubakr is a glorious beacon of lightamaboubakr is a glorious beacon of lightamaboubakr is a glorious beacon of light
افتراضي رد: الحمد لله ....الاستاذ أيمن عبد المنعم بخير

جزاك الله خيرا د/كمال وحمدا لله على سلامة
أ/ ايمن وعائلته الكريمة
قديم 10-01-2011, 11:25 AM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute
عاجل رسالة الى كل مشرفى واعضاء مصر موتورز.

فى البداية وقبل ما أبدأ انى أحاول (وأنا قاصد كلمة أحاول لأن مش كل اللى راح يمكن تعويضه ) أعيد كتابة المواضيع والمشاركات اللى ضاعت وخصوصا انى كنت فى الفتره اللى ضاع منها المواضيع والمشاركات كانت من أكثر الاوقات اللى كنت متواجد فيها على المنتدى وكتبت فيها اكثر من 10 مواضيع جديده وحوالى 400 مشاركه.
أنا حابب انى أقول لكل مشرفى وأعضاء مصر موتورز وطبعا أولنا صاحب المنتدى أبو نورا أنى بعتبر ان اللى حصل اول امبارح للموقع دا عامل زى اللى حصل فى الاسكندريه ليلة رأس السنه
لأنه كان هجوم عدوانى باطل صاحبه أجبن من انه يعلن عن نفسه لأنه مش صاحب قضيه بس قصده الخراب وخلاص
أنا مش عايز أتكهن وأقول هو مين علشان ماكونش رميت حد بالباطل بس أيأ كان مين هو فهو ضيع حاجات كتير منها تعب الاعضاء لانه أخد كتير من تفكيرهم فى تجهيز موضوع شيق وماده جيده يستفيد منها باقى الاعضاء دون أن يكونوا قاصدين أى حاجه تانيه غير الاستفاده المعنويه وكمان وقتهم اللى ضاع واللى كان ممكن يستفيدوا منه فى انهم يقعدوا فيه مع حد بيحبوه او عزيز عليهم.
دا غير سعادتهم باللى قدروا انهم يحققوه فى فتره وجيزه جدا واللى من خلالها قدر الموقع انه ينمى نفسه ويبقى من اكبر مواقع السيارات وغير السيارات فى اقل وقت ممكن.

انا عارف كمان ان أ/ وائل كان من ضمن المصدومين من اللى حصل ان ماكنش اكثرهم على الاطلاق مش لانه مجرد صاحب المنتدى بس لان منتدانا يتعلق بحاجات تانيه كتير تجاريه زى الاعلانات واللى هدفها انها تصرف على المنتدى علشان يطلع بالشكل اللائق دا
غير المنتديات التانيه اللى كانت على نفس السيرفر اللى اتضرب
دا غير ان كان بنعتبر مصر موتورز بيتنا فالمنتدى بالنسبه لوائل هو ابنه اللى كبر ادامه يوم بعد التانى واعتقد ان اى حد فينا لو حد قرب من ابنه هيبقى عايز يعمل فيه ايه

وائل ... اكيد احنا مش هنسيب منتدانا يقع وهنحاول بكل عزمنا اننا نعوض اللى راح وان كان راح من المنتدى 342 موضوع و 4450 مشاركه عن فتره 9 ايام فاحنا ان شاء الله هنقدر اننا نعمل ضعف المواضيع والمشاركات دى فى نفس الوقت ان ماكنش اقل وبنفس الجوده فى المواد المقدمه

بس انا بطلب من حضرتك انك تحاول تعمل كل جهدك فى انك تعمل كل سبل الحمايه المتاحه وغير المتاحه فى سبيل صد اى هجوم تانى بعد كده ..
وانك تتابع موضوع الحرب على مصر موتورز فى انك تكتبلنا ولو يوميا ارتفاع معدلات مصر موتورز عن اليوم اللى قبله واعتقد ان دا هيدينا دفعه كويسه اننا نعوض اللى راح

وبطلب من جميع الاعضاء التفاعل الجاد فى الفتره اللى جايه علشان نقدر نعوض اللى راح مننا ونبطل موضوع الفرجه فقط اللى بيعانى منه اكثر من نص اعضاء المنتدى لما بيحطوا مواضيع تستحق المشاركه والشكر والتقييم الجد وبيلاقوا نفسهم كانهم وقعوا فى صحرا او بينحتوا فى الصخر ..وبندا بالمشاركات الايجابية ولو حتى بكلمة شكر اعتقد انها هتدى دفعه للى بيعملوا المواضيع انهم يكملوا اللى بدأوه

ارجوا من أ/ وائل وجميع المشرفين والاضاء انهم يتعهدوا جوه الموضوع دا باللى مكتوب فوق ان كان يناسبكم ونبدا من دلوقتى

رسالتى انتهت ولكن مواضيعى ومشاركاتى لن تنهى وتذكروا قول الله ( ان الله لا يضع اجر من احسن عملا ) صدق الله العظيم

وشكرا
قديم 10-01-2011, 12:01 PM
الصورة الرمزية lol64

افتراضي رد: الحمد لله ....الاستاذ أيمن عبد المنعم بخير

ياسلام عليك يادكتور كمال كلك واجب وزوق والله
والف سلامه على ابنك ووالدتك يااستاذ ايمن

الكلمات الدليلية
27 مايو, لادن, ليبيا, أسامة, آسفون, موبينيل, مونتو, أضرار, المينا, المصري -اللي -علي- حق -ما, الثانوية العامة, الجامعة الامريكية, الحاضر, الغلطة, القسم . الاجباري, الكسوف, ابيدال-برشلونة-عنصرية-ابراهيم عيسى, ابويا بقي مراقب, ابوك\عربية, club aldo, تعليم قيادة السيارات, ثورة 25 يناير, بوروروم, تنس -رياضة-, تونس, بكاء, بكار, libya, سيارة مستعملة للبيع, سيارة-زرافة-برنامج, شعار المرور الجديدة لعام 2011, revolution, sory, tunise, علم -اجتماع, عضة, إندومى, ولع ولع حريقة ولع ولع حريقة, نتيجة 2011, نتيجة الثانوية العامة, نجيب, نصر-اكتوبر-القوات-المسلحة, كلمة