العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai-i Family

Hyundai-i Family Hyundai-i Family (i10,i20,i30,i40,ix20,ix35)

قديم 14-09-2010, 11:18 PM
dodomody dodomody غير متواجد حالياً

dodomody is on a distinguished road
افتراضي ارجو المساعده ضرووووورى i10

باركولى يا جماعه انا لسه شاريه هيونداى i10 بس عندى فيها مشكله ف الكاسيت مش عارفه د عيب ايه انا بحفظ قنوات الراديو وبتتحفظ تمام وانا داخل العربيه لكن اول لما بقفل الكونتكت بيتعملها ريسيت من اول وجديد وكمان السي دى بيعيد تانى من اول وجديد يعنى مبيجبش الاغنيه اللى العربيه اتقفلت وهى شغاله فاهمنى ولا يعنى بتبتدى السي دى تانى من الاول نوع الكاسيت رودستار
قديم 19-09-2010, 09:46 AM
الصورة الرمزية esafegypt
esafegypt esafegypt غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان بدائي

esafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud of
افتراضي رد: ارجو المساعده ضرووووورى i10

المشكلة دى فى الكاسيت رود ستار وعندى نفس المشكلة دى وكمان فى مشاكل تانية فى الكاسيت بس موش هقولك علشان مترميش الكاسيت فى الزبالة اهم شئ انه شغال وبيشغل الاسطوانات وبيستقبل الاف ام انا منتظر لما يبوظ وابق اجيب كاسيت كويس ............ وعلى فكرة اغلب الهيونداى بتبق فيها الكاسيت ده موش ال اى10 فقط مبروك عليك العربية وابق تابع معايا لانى مهتم بالا اى 10 جدا

قديم 28-11-2010, 04:57 PM
ahmed_morsi83 ahmed_morsi83 غير متواجد حالياً

ahmed_morsi83 is on a distinguished road

انا أصلا مش عارف المحطات بتتحفظ إزاي في الكاسيت ال رودستار ده؟
قديم 28-11-2010, 05:04 PM
xwaledx xwaledx غير متواجد حالياً

Waleed Nabil
Branch Manager
Abaza Auto Trade

xwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond repute

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ممكن ترجعى للوكيل غبور فى ابو رواش يشوف العطل ايه وطبعا ممكن يغيره لو فى مشكلة لا تحل لانه فى الضمان
والف مبروك ويديلك خيرها ويكفيكى شرها

[COLOR="Blue"][SIZE="4"][CENTER][SIZE="5"][I]Waleed Nabil

01021163010
قديم 28-11-2010, 06:03 PM
الصورة الرمزية tareksakr
tareksakr tareksakr غير متواجد حالياً
التخصص العملى: التسويق القاري
هواياتي: السيارات القراءة

tareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond repute

المشكلة بسيطة جدا المفروض ان في سلك باور في الكاسيت بياخد كهربا مباشرة من البطارية او من اي مصدر كهرباء مباشر لا يفصل مع الكونتاكت وده وظيفته انه بيحفظ الساعة والذاكرة للكاسيت المفروض ان الكاسيت له ضمان جاي مع العربية حضرتك هتروح للعنوان اللي مكتوب في الضمان وهما هيحلوا المشكلة بكل بسا طة