العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai Getz - جيتز

قديم 12-07-2010, 04:20 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الكماليات التي ازالها غبور من ال getz (بالصور)

تسلم ايدك يا ابوحميد على تفاصيل الشلفطة ديه

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 12-07-2010, 04:21 PM
ahmed-alaa ahmed-alaa غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس كهرباء

ahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sheekoo مشاهدة المشاركة

للاسف هودة الطبيعى بتاع اغلب الوكلا وخصوصا التوكيلات الاسيوى ولكن السيارات الاوربية فى الاغلب بتنزل ذى برة لان الشركات الام بترفض ان سيارتها تفضى بالطريقة الغبية دى وعمار يا مصر
تمام انا شايف كده برضو فعلا هو ده اللي بيحصل بس في حاجة بتتشال من كله اوروبي امريكي اسيوي مش فاهم ليه ال gps مفيش عربية (من العربيات العادية مش بورش يعني) بتنزل مصر وهي فيها gps
قديم 12-07-2010, 04:23 PM
ahmed-alaa ahmed-alaa غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس كهرباء

ahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

تسلم ايدك يا ابوحميد على تفاصيل الشلفطة ديه
تسلم يا استاذ وائل
غبور بيعمل في هيونداي زي الواد اللي في توقيع حضرتك بيشيل معالمها

انا عايز اعمل موضوع بنفس الفكرة عن الالنترا بس خايف ملاكها يقتلوني لان بجد الالنترا فيها شوية حاجات تحفة كلها متشالة مش عايز بصراحة احسرهم وفي نفس الوقت عايز ان احنا نبقي واعيين مش اي حد يرميلنا عربية نجري وراها ونشتريها وخططه تنجح
قديم 12-07-2010, 05:06 PM
الصورة الرمزية نبيل عبدالرحمن
نبيل عبدالرحمن نبيل عبدالرحمن غير متواجد حالياً
مدير عام المنتدى
من انا؟: مهندس انشائى بالمعاش
التخصص العملى: خبير مدير عام مساعد بقطاع البترول سابقاً
هواياتي: رياضة التجديف وألعاب القوى ( أيام الشباب طبعاً )

نبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond repute

الله ينور عليك يا أحمد ، فعلاً الحاجات دى فعلاً متشاله من العربية ، وفى حاجة كمان إكتشفتها فى عربيتى إن لمبة الإنذار والإنذار كله مش فبريكة دا معمول بطريقة بلدى والأسلاك فى الضفيرة معمولة بطريقة سيئة جداً كأن اللى عملها كهربائى مبتدئ ، ومع ذلك العربية المانيوال دفعت فيها 73000 جنيه موديل 2010

م . نبيل عبد الرحمن
مصر موتورز
الإسكندرية
قديم 12-07-2010, 05:07 PM
ايمن منصور ((عباسى )) ايمن منصور ((عباسى )) غير متواجد حالياً
عضو ((عباسى))
من انا؟: عباسى
التخصص العملى: عباسى
هواياتي: عباسى

ايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant future

بس ياجماعه لو العربيه نزلت بالكمليات دي سعرها حيعلي اوي يعني ممكن تزيد 10000 جنيه علشان جمركها حيزيد كمان وسعتها محدش حيشتريها
وكمان مش حيقدر ينافس في موضع السعر