العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai Elantra - النترا

قديم 22-06-2011, 01:25 AM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: استلمت الالنترا 2012 النهاااااااااااااااارده

السيارة دي الاعلى فئة - و للاسف هي اعلى من اللي نزلها غبور و قال عليها فوللي لودد fully loaded يعني اللي غبور قال عليها اعلى من الهاي لاين مفيهاش اي بي دي ولا اي اس بي ولا بي اي ولا سي اس ار ولا 6 ايرباج ولا اوتو بارك ولا شاشة تاتش ولا سنسورين ولا بطيخ و اقل 10 الاف عن الفل اوبشن الخليجي ( انتوا مش واخدين بالكوا برضه ان الخليجي بيتم شراءها من معرض (المعرض بيحط ربحه - و بعدين الشحن بيبقى مخصوص لسيارة واحدة و في الاخر المعرض اللي بيستوردهالك بيحط مكسبه برضه - فالمكسب المحطوط على العربية بيبقى مركب دا غير ان التعامل على عربية واحدة من مصاريف و شحن بيبقى اغلى بكتير عن لو جبت لوت كامل)
قديم 22-06-2011, 03:21 AM
honda RB honda RB غير متواجد حالياً

honda RB has a spectacular aura abouthonda RB has a spectacular aura about

ربنا يبارك لك فيها ويديك خيرها ويكفيك شرها وتمتع بيها ان شا الله انا لسه مشترى ال RB من عمو غبووووور
هههههههههههههههههههه ربنا يستر طرقنا جميعا زيرو ومستعمل
قديم 22-06-2011, 04:28 AM
الصورة الرمزية citroeen
citroeen citroeen غير متواجد حالياً

citroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to behold

مافيش حاجة اسمها عربيية العمر كلة هتيجى يوم من الايام هينزل الى احسن منها وهتبقى قديمة مهما كانت ...الصح العربيية اخرها 7 او 8 سنين وباى باى بييع
قديم 22-06-2011, 04:48 AM
eskenderiya eskenderiya غير متواجد حالياً

eskenderiya has a reputation beyond reputeeskenderiya has a reputation beyond reputeeskenderiya has a reputation beyond reputeeskenderiya has a reputation beyond reputeeskenderiya has a reputation beyond reputeeskenderiya has a reputation beyond reputeeskenderiya has a reputation beyond reputeeskenderiya has a reputation beyond reputeeskenderiya has a reputation beyond reputeeskenderiya has a reputation beyond reputeeskenderiya has a reputation beyond repute

الف مبروك يا باشا... اختيار سليم جدا

بالنسبة للاحمدى موتورز انا كنت سامع انه منزل الالنترا هاى لاين ب132 الف

فهل فعلا ابتدى ينزلها... وايه مواصفاتها ؟
قديم 22-06-2011, 06:07 AM
samehnoshi2000 samehnoshi2000 غير متواجد حالياً

samehnoshi2000 will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة whab_11 مشاهدة المشاركة

يباشا انا قلته قبل كده والله .... ده انتوا اخواتي وانا اول مستلمت جيت عليكم وقلتلكم عشان انا متابع معاكم من اول يوم وقلت لازم افرحكم ...
انا بالجمارك بكل حاااااااااااااااااااااااا ااااجه واقفه عليا 167480 جنيه يعني ممكن تقول 165 الف وربنا يباركلي فيها و يارب اطلع دفعت فلوس فحاجه تستاهل وبتعيش العمر عشان دي عربية العمر لأن لو اشتكيت منها ابويا هيظبطنــــــــــــي عشان هو كان عايزني اجيب سيراتو ((
انا شايف سعرها كويس على كل الاوبشن دى و بصراحة تستاهل و زيادة كمان
بتهيالى انت نسيت تقول الكراسى الكهرباء و المرايات الضم كهرباء, ولا هى مفهاش؟؟؟ اعتقد فيها مدام فيها اتوبارك
ربنا يباركلك فيها و يديك خيرها