العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سيارات حواء

سيارات حواء MasrMotors Girls كل ما يهم المرأة عن عالم السيارات

قديم 20-05-2013, 10:22 PM
mondyegypt mondyegypt غير متواجد حالياً

mondyegypt is on a distinguished road
افتراضي رد: مجرد فضفضة فى زمن الإخوان

يا جماعه لازم نهدى شويه ونعرف ان مفاصل الدوله متكلبشه بحديد ونار من النظام السابق ده مش فرد ولا اتنينولاعشره دول كتير غير الناس العاديه الى كانت بتستفاد سواء رشوه من غير اى حساب حتى لو اتعرف دلوقتى بيعمل حسابه مش بقول انها انتهت لانها فى الاول والاخر موضوع متعلق بامانته قدام ربنا ولو كان فى عهد الخلفاء وهو مش امين حايسرق المهم نسيب الراجل يكمل مدته الى هيا صعب بجد لانه محسوب على فصيل مكروه متهئلى الواد بيطلع من بطن امه يسمع التلفزيون يطلع كارهم او بسبب موقف واحد ولا اتنينولا عشره محسوبيين على التييار الاسلامى مع مش اللفظ ده بسبب ده كلام الاعلام للاننا كلنا مسلميين تلاقيه يعمم ويبدا يزرع فيه الكره ده انا شايف ان فى انجازات على الارض بس بتاخد وقت ثمرتها مش حتبان دلوقتى لا تنسوا اى شخص كان مسك والبلد مديونه بقد كده تخيل انت اب لاسره شغال تتداين وتداين وتوكل عيالك وتشربهم ولما تخلص فلوسك تتداين اكتر ده كان مبارك ونظامه لكن حايتى يوم على الرجل ده ماحدش حايديه والناس تتطالبه بلفلوسها ساعتها عياله واسرته كلها حاتتشرد كارثه لهم الرئيس حاليا مش عاوز كده عاوز بوضعيه اقتصاديه يحل تلك الازمات وفتح استمثمارات علشان يقدر يقلل او على الاقل يوقف الدين وكمان يوقف ووقع الجنيه وكمان يقدر ينمى البلد معه المعلم وجود دول كتيييييييييييييييير لاتريد الخير لمصر ولا اى تتقدم لان تقدم لمصر يعتبر تهديد امن قومى ليهم واخيرا كل شخص ممكن يكون ليه عيوب ومميزات بس لازم نعدى المرحله ديه على خير ويمشى بانتخابات والصندوق مش بالمظاهرات والعنف ونفسى تبقى فى مصر معارضه حقيقه تقدر تحتوى الناس وانا اولهم تكون بنائه مش هدامه لديها خطط وخبراء اقتصاديين وعلماء ليهم رؤيه واضحه للشعب ساعتها كلمتيين حبيت اقولهم مش علشان اجادل وخلاص لانى مش داخل المنتدى الصراحه اتكلم فى سياسه انا داخل اتواصل واتعلم واستفيد من المنتدى العريق شكرا ليكم
قديم 20-05-2013, 10:40 PM
الصورة الرمزية Eng/salwa
Eng/salwa Eng/salwa غير متواجد حالياً

من انا؟: ام لثلاثة رجال(خالد-عمرو-طارق) و مهندسة اتصالات
التخصص العملى: تدريس كمبيوتر
هواياتي: حفظ القرآن

Eng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شريف حجازي مشاهدة المشاركة

خيرا الرد علي السفهاء هو الصمت يا سلوي

طلما وصل الامر منك لهذا الحد
مضطرة ثأرا لكرامتى وسنى الاكبر منك
انى أرد على أسلوبك هذا الغير محترم معى
وأنا لم أغلط فيك أو فى غيرك ممن تدافع عنهم
وأقولك
إن عيب قوى تتكلم مع سيدة واكبر منك سنا
وتقولها سلوى برفع الالقاب
وانك ترميها بالالفاظ المهينة
إن ده ليس أسلوب الرجال المحترمين
وأنا لن أرميك بالسفه وسلاطة اللسان
ولن أقول لك إنك قليل الزوق
هقولك
ليس بغريب ان يخرج العيب من أهل العيب
وطلما وصل الامر لهذا الاسلوب المهين
وانا اساسا لم أشاركك نقاش ولم أرد عليك
هقولك
حسبى الله ونعم الوكيل فيك وفى من هم على شاكلتك
وأكيد هناك رجال محترميييين كتيييير فى هذا المنتدى المحترم
هيعرفوا يردوا عليك كويس قوى قوى وأفضل منى بكتييييييير

وهل انت شايف ان ردك البذئ هذا يعتبر صمت
هل دى الاخلاق والرجولة والشهامة والزوق
هل تقبل هذا الرد ورفع الالقاب والاهانة
لزوجتك او والدتك او اختك او حتى بنتك

حسبى الله ونعم الوكيل

اللهم ياجامع الناس ليوم لا ريب فيه اجمع على ضآلتى

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
قديم 21-05-2013, 12:40 AM
الصورة الرمزية nktis
nktis nktis غير متواجد حالياً

من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: الصيد والتربيه

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute
Smile رد: مجرد فضفضة فى زمن الإخوان

دي قله ذوق و ادب في التعامل .,,,. اعتقد ان معاليك لا تعرف المهندسه سلوي حتي ترفع التكلفه .,,,. ده اولا .,,,.
ثانيا .,,,. ليتك لم تعلق و ترد لان ردك مش صمت فالبالتالي وصفت نفسك بصفه متحبش حد يقلهالك .,,,. بمعني ان سيادتك شتمت نفسك بالحكمه اللي قلتها .!!!.
اخيرااا .,,,. اخلاق الاخوان و من والاهم باينه للبيان و ادي عينه ممن يدعون الدين وهم في الواقع بيتاجروا بيه و عاملينه ستاره ...
لا حول و لا قوه الا بالله ...

وأتت ملائكة النعيم كما روت*
روحي بطون أكفها خضراء*
صعدت بروحك والعبير يحفها*
والنور ترسم دربه الأنواء*

شرقت حشاشات النحيب وأينعت*

وشوى الأنين قلوبنا فتفطرت*خلف الجفون دموعنا الخرساء*
أكبادنا فبكاؤنا إيماء*
قديم 21-05-2013, 12:47 AM
الصورة الرمزية silverlite
silverlite silverlite غير متواجد حالياً
من انا؟: بحاول اعيشها صح !
التخصص العملى: اداره اعمال
هواياتي: القراءه -المتاجره- السينما الجيده وخاصه التاريخيه-الافلام التسجيليه - السيارات

silverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond repute

الاخت الكريمه ..م / سلوى

ارجووو ان تتقبلى الاعتذار - نيابه عن المشاركين فى الموضوع عامه ...و عن ا/ شريف حجازى خاصه ! - عن ما اعتبر اساءه لك ...و ذلك من منطلق ان الاحترام المتبادل هو اساس الحوار بهذا المنتدى ..فضلا عن ما الاعتزاز بعضويتك و مشاركاتك السابقه ....., تحياتى

قديم 21-05-2013, 05:51 AM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute

احترم نفسك عيب

لانك زيك زي اللي بتدافع عنه هو وجماعته

اولا عيب لما الاستاذ طارق يرد عليك بالادب واللباقه وانت لما متعرفش ترد تقول سفهاء

وسلوي اللي انت رفعت عنها الالقاب دي سيده فاضله مهندسه محترمه مثقفه ولو انت عمرك مجبش ال 30 يبقي قد والدتك

وبعدين بنزين ايه اللي غلي من جنيه ل 185 مره واحده ويوم جمعه متسيبكم بقي من الاحلام والكدب اللي انتوا عايشين فيه ده وعاوزنا نصدقكم كمان

البنزين ال 92 غلي سنه 2008 من 140 قرش الي 185 قرش ولا هو اي كلام وخلاص

سبحان الله اسلوب واحد في الكلام والنفاق وكذب وتضليل واللي يختلف معاكم يتشتم او يبقي من السفهاء

ياريت تخلي بالك من كلامك عشان عيب انت في منتدي محترم اغلبنا فيه عارفين بعض شخصيا مش داخلين نتكلم وخلاص

وعذرا لحضرتك يا بشمهندسه سلوي

التعديل الأخير تم بواسطة tamer.koko ; 21-05-2013 الساعة 06:30 AM