العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سيارات مستعملة للبيع

سيارات مستعملة للبيع السيارات المستعملة ، اعلانات سيارات مستعملة للبيع فى مصر - قطع غيار - سيارات تاكسى - سيارات تجارية - تقسيط سيارات مستعملة

موضوع مغلق

قديم 14-06-2010, 03:02 PM
toto11 toto11 غير متواجد حالياً

toto11 will become famous soon enough
افتراضي رد: آخر أسعار سوق المستعمل

لو سمحت انا عايزة اعرف لوعربية جيتز اتوماتك موديل 2007 عاملة 90 الف كيلوا تعمل كام.
ورايك ايه فى الجيتز عموما (مانيوال او اتوماتك).
معلش سؤال تانى هى فى منها 1100 سى سى اصل انا اعرف انها 1600 سى سى فقط وايه رايك فى جيتز 1100 موديل 2004 وتكون سعرها ايه
معلش اسئلة كتيرة بس امامى الاتنين ومحتار اختار من حيث الجودة والسعر
قديم 14-06-2010, 07:37 PM
ابا رضوى ابا رضوى غير متواجد حالياً

ابا رضوى has a reputation beyond reputeابا رضوى has a reputation beyond reputeابا رضوى has a reputation beyond reputeابا رضوى has a reputation beyond reputeابا رضوى has a reputation beyond reputeابا رضوى has a reputation beyond reputeابا رضوى has a reputation beyond reputeابا رضوى has a reputation beyond reputeابا رضوى has a reputation beyond reputeابا رضوى has a reputation beyond reputeابا رضوى has a reputation beyond repute

دكتور تامر انا متابع لاسعار حضرتك وجزاك الله كل الخير على المجهود وكنت عايز اعرف من حضرتك اسعار السويفت والكيا بريد وحضرتك تفضل ايه وشكرا لحضرتك
قديم 14-06-2010, 09:08 PM
ميمو1000 ميمو1000 غير متواجد حالياً

ميمو1000 is on a distinguished road
رد: آخر أسعار سوق المستعمل

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ...... ازيك يا دكتور
من فضلك يادكتور هيونداى النترا موديل 2005 خليجى أوتوماتيك فابريكة برة وجوة مش محتاجة مصاريف
بها جهاز انذار ومن أول مالك سعرها يكون كام.... وقطع غيارها غالية ولا رخيصة ومتوفرة ولا مش متوفرة طيب هى أحسن ولا لانوس 2008 أو 2009 من حيث الانتشارو سهولة الصيانة وسهولة اعادة البيع راى حضرتك ايه ....وجزاك الله خير

التعديل الأخير تم بواسطة ميمو1000 ; 14-06-2010 الساعة 09:16 PM
قديم 15-06-2010, 01:04 AM
dr_midoo dr_midoo غير متواجد حالياً

dr_midoo is on a distinguished road

د.تامر باشا ..... في الأول أحب بس أشكرك على مجهودك الرهيب اللي بتعمله في الموضوع ده ....

أنا ليا سؤال بسيط .... طالب من حضرتك الإجابه لأني مش لاقي حد يجيبني عليه

أنا دلوقتي معايا 45000 وبعد بحث وتدوير لقيت إني ممكن أجيب بيالفلوس دي ياإما دايو لانوس ياإما أكسنت ياإما فيرنا وطبعا ده اللي أنا توصلته فأنا بسأل حضرتك هو أنا قدامي أوبشنز تانيه غير أنواع العربيات دي ولا الحاجات دي .... مع إني أهم مواصفات العربيه اللي أنا عايز أشتريها إنها تكون طع غيارها رخيصه تستحمل السفر المتواصل على الأقل لحد الإسماعيليه وإنها تكون موفره في البنزين .... وإيه أحسن حاجه في العربيات اللي قلتلك عليها فو دول

طيب حاجه كمان معلش أنا ممكن أزود ويبقو 50000 ومش مشكله أزنق نفسي لو هيبقى متاح قدامي عربيه أحلى وأقوى ولو أقدر أجيب عربيه اوتوماتيك بصراحه أنا نفسي في حجه أوتوماتيك بس ناس كتير الولي الأوتوماتيك في الكوري وحش ولا إنت إيه رأيك .... أسف على الإزعاج والإطاله
قديم 15-06-2010, 03:22 AM
الصورة الرمزية د0تامر محمد
د0تامر محمد د0تامر محمد غير متواجد حالياً
من انا؟: طبيب بشرى -كاتب قصة وروائى
التخصص العملى: طبيب بشرى
هواياتي: الكتابه خاصه الادبيه -السيارات

د0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_midoo مشاهدة المشاركة

د.تامر باشا ..... في الأول أحب بس أشكرك على مجهودك الرهيب اللي بتعمله في الموضوع ده ....

أنا ليا سؤال بسيط .... طالب من حضرتك الإجابه لأني مش لاقي حد يجيبني عليه

أنا دلوقتي معايا 45000 وبعد بحث وتدوير لقيت إني ممكن أجيب بيالفلوس دي ياإما دايو لانوس ياإما أكسنت ياإما فيرنا وطبعا ده اللي أنا توصلته فأنا بسأل حضرتك هو أنا قدامي أوبشنز تانيه غير أنواع العربيات دي ولا الحاجات دي .... مع إني أهم مواصفات العربيه اللي أنا عايز أشتريها إنها تكون طع غيارها رخيصه تستحمل السفر المتواصل على الأقل لحد الإسماعيليه وإنها تكون موفره في البنزين .... وإيه أحسن حاجه في العربيات اللي قلتلك عليها فو دول

طيب حاجه كمان معلش أنا ممكن أزود ويبقو 50000 ومش مشكله أزنق نفسي لو هيبقى متاح قدامي عربيه أحلى وأقوى ولو أقدر أجيب عربيه اوتوماتيك بصراحه أنا نفسي في حجه أوتوماتيك بس ناس كتير الولي الأوتوماتيك في الكوري وحش ولا إنت إيه رأيك .... أسف على الإزعاج والإطاله
فى حدود ال45 وموديل عالى يبقى فيرنا جيدة فيما ذكرت
كل ماذكرت قطع غياره رخيصة لكنها غير معمرة
لو حتوصل ال50000 وعايز أوتوماتيك تبقى عندك لانسر وصنى وكورولا وهم أفضل إختيار قطع غيار معقولة ومعمرة وصيانة سهلة وسيارات محترمة ومفيش موفر فى البنزين زى اليابانى فى هذه الفئة

موضوع مغلق