العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 21-10-2010, 08:57 AM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أدب الرحلات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدخليفة مشاهدة المشاركة

ياابن الأيه انت لسه فاكرد ه انا نسيتهم ههههههههههه

وهي دي مواقف تتنسي برضة
ده انا محضر ملف قااااااااااااااااد كده لام عمر هيا بس اول ما تشوفه هتروح سانه السككاكين والسواطير وتشتغل
هههههههههههههههههههههه
ياعم حرام عليك احمد بدر عمال يعيط كل مرة تقول فيها موضوع زي ده احمد بدر يتقهر ويقعد يندب حظه
هههههههه

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون
قديم 21-10-2010, 11:49 AM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة miam0502788391 مشاهدة المشاركة

هييييييييييييييييييه الحمد لله اخيرا خلصت كل الصفحات
بقالى من شهر رمضان وانا قاعد كل يوم اقرأ كام صفحة من الأول لحد ما خلصتهم وده طبعا انعكس على مشاراكاتى فى المنتدى بالسلب لأنها تقريبا انعدمت لأنى بصراحة مكنتش فاضى اقرأ غير أدب الرحلات
الف الف الف شكر ليك يا استاذ خالد على هذا الموضوع المميز والشيق وواضح ان حضرتك اكتسبت خبرة كبييييييييرة من سفرياتك ( ما شاء الله)
كمان عجبتنى اوى مشاركات أ/ محمد على ( sad bird) ومش عارف هو مسمى نفسه الطائر الحزين ليه , على فكرة يا محمد انا بحب الشراقوة قوى ومن الناس الطيبيين اللى على الفطرة ويتمنوا الخير دايما لكل واحد
كمان مناغشات أحمد بدر وأحمد ممدوح كانت ظريفة اوى رغم انها كانت بتتقلب الى مراجيح على الآآآآآآخر
جاديكس مش عارف راح فين لحد دلوقتى غطس ومقبش هو تقريبا بيحضر لحاجة كبيرة
وان شاء الله ابقى احكيلكم على ايامى فى مطروح ورفح
وتقبلوا شكرى مرة اخرى

حبيب قلبي معالي الباشا اخيرا رجعتلنا بالسلامه حمدلله علي سلامتك يا زعيم
قديم 21-10-2010, 12:38 PM
corsair
Guest

احب اطمنكم علي عم خالد خليفة انا كنت ملازمه امبارح لحد الساعه 12 بليل لان الكمبيوتر عنده ركبه عفريت من حبيبنا اللي طبعا انتم عارفينهم واللي خالد مش راضي يبطل كلام عنهم

علي العموم انا طالع عين اهلي معاه ومستني منه تليفون يقولي الدنيا عنده وصلت لفين لان عنده فيروس قافله كل حاجه علي الهارد حتي النت بس اما اشوف بس عمل ايه

وسنوافيكم بالاحداث اول باول

معكم مراسلكم من ارض الاحداث احمد ممدوح والي ان نلقاكم في حلقات اخري ولكم من كل التحية والسلام ختام
قديم 21-10-2010, 08:09 PM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

احب اطمنكم علي عم خالد خليفة انا كنت ملازمه امبارح لحد الساعه 12 بليل لان الكمبيوتر عنده ركبه عفريت من حبيبنا اللي طبعا انتم عارفينهم واللي خالد مش راضي يبطل كلام عنهم

علي العموم انا طالع عين اهلي معاه ومستني منه تليفون يقولي الدنيا عنده وصلت لفين لان عنده فيروس قافله كل حاجه علي الهارد حتي النت بس اما اشوف بس عمل ايه

وسنوافيكم بالاحداث اول باول

معكم مراسلكم من ارض الاحداث احمد ممدوح والي ان نلقاكم في حلقات اخري ولكم من كل التحية والسلام ختام

ربنا يستر وميحصلش الهارد ابو 700 جنية
قلتلكم بطلوا كلام في السياسة هتودونا مارينا

ربنا يستر عليك يا عم خالد طالما ابو دنيا معاك انا حاطط ايدي على قلبي

وانت يا ابو دنيا فك الهارد واعمل كلير للبوردة والرام وخد الهارد على جهاز نضيف عليه انتي فيروس كويس اعمله سكان وظبط الدنيا ورجعه

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون
قديم 22-10-2010, 01:26 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة miam0502788391 مشاهدة المشاركة

هييييييييييييييييييه الحمد لله اخيرا خلصت كل الصفحات
بقالى من شهر رمضان وانا قاعد كل يوم اقرأ كام صفحة من الأول لحد ما خلصتهم وده طبعا انعكس على مشاراكاتى فى المنتدى بالسلب لأنها تقريبا انعدمت لأنى بصراحة مكنتش فاضى اقرأ غير أدب الرحلات
الف الف الف شكر ليك يا استاذ خالد على هذا الموضوع المميز والشيق وواضح ان حضرتك اكتسبت خبرة كبييييييييرة من سفرياتك ( ما شاء الله)

بتقول هيييييييه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هههههههههههههههههههههه حسستنى انى كنت حابسك هههههههه
عموما دى شهادة اعتز بيها ووسام على صدرى انك سبت كل الدنيا واتفرغت للموضوع بتاعى فقط
وعايزين خبراتك معانا