العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > نيسان NISSAN > صنى SUNNY

صنى SUNNY نيسان صنى

قديم 20-12-2009, 04:28 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute
Smile رد: وكيل "نيسان" يخفض أسعار "صني 2010"

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pro mada مشاهدة المشاركة

بس مش المفروض يتكتب المصدر
او يتم اختيار ايقونه منقول
والله انت مشاغب يابرو مادا خلاص بقى خف ع الراجل عديها الناس لبعضيها ههههههههههههه
قديم 20-12-2009, 04:37 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute
افتراضي رد: وكيل "نيسان" يخفض أسعار "صني 2010"

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

حركه ذكيه علشان يعرف يشتغل في ظل المنافسه الشرسه
الصاني موديلو شكل قديم يعود الي اوائل الالفيه الجديده
و سعرها بالنسبه لتقنيتها و شكلها غالي
و التيدا اللي المفروض جديده لم تحصد اي نجاح يذكر
اتمني للعربيه انتشار في ظل اسعارها الجديده خصوصا انها سياره جيده
اصلا وكيل نيسان بخيل ومش بيصرف على الاعلانات يعنى انا خايف افتح الحنفية الاقى حلمى ومنى نازلين ومعاهم الاوبترا وانا فوجئت ان فى ناس كتير فاهمين النيسان الصنى دى تمنها معدى ال120 الف جنيه وانها عربية غالية جدااااااااااا والاغرب انى لقيت نفس البنى أدمين عارفين جميع موديلات اللانسر واسعارها والاوبترا لان منصور زودو عليها الاعلانات شوية فكرونى بموديل من فورد كانو عملو تخفيض عليها 15000 جنيه وكان كل دقيقة اعلانات عليها وطبعا الوكيل نفسه اختفى بعد م باع كل المخزون وطبعا ده شىء يخوف من الاوبترا ويبدو ان اخواننا فى نيسان مصر فاهمين ان الاعلانات دى ممكن تبقى مصاريف ع الفاضى فرخصو سعر العربية كمان واللــــــــــــــــه أعلم
قديم 20-12-2009, 04:38 AM
pro mada pro mada غير متواجد حالياً

pro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدخليفة مشاهدة المشاركة

والله انت مشاغب يابرو مادا خلاص بقى خف ع الراجل عديها الناس لبعضيها ههههههههههههه
و الله مش شغب يا خالد باشا
انا بتكلم عن الصح و بعدين
انا طبعا مبنصحش اي حد
الا صحابي و حبايبي بس
لان موضوع التعديل علي الاعضاء
من اختصاص الاداره بس
و ميرسي يا باشا علي التعليق

قديم 20-12-2009, 01:23 PM
m_o_sakr m_o_sakr غير متواجد حالياً

m_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond repute

شكراً على الخبر و عقبال باقى التوكيلات

.
(لا تنسى ذكر الله)

((لا تنسونا بالدعاء))
>
>

إحترس من السرعه

.

قديم 20-12-2009, 11:25 PM
الصورة الرمزية xahmedfaragx
xahmedfaragx xahmedfaragx غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مراقب حسابات
هواياتي: كرةالقدم

xahmedfaragx is a glorious beacon of lightxahmedfaragx is a glorious beacon of lightxahmedfaragx is a glorious beacon of lightxahmedfaragx is a glorious beacon of lightxahmedfaragx is a glorious beacon of lightxahmedfaragx is a glorious beacon of light

المهم يابرو مادا ان الخبر صحيح وانا ماقولتش انو على لسانى لانى لست صاحب التوكيل وادعيلى اشتريه وانا اخفض للمشاركيين فى منتدانا 50%من قيمه السيارة وبعدين اقفل التوكيل لانى حافلس علشان خاطركم هههههههههههههه