العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > نيسان NISSAN > صنى SUNNY

صنى SUNNY نيسان صنى

قديم 04-01-2010, 09:30 PM
wadgentle wadgentle غير متواجد حالياً

wadgentle is on a distinguished road
افتراضي انا عاوز اشترى صنى .... ياريت تساعدونى

السلام عليكم .....
بصراحة انا كنت استقريت على الصنى قبل ما اعرف المنتدى دة .....بس لمل قريت شوية فى مواضيع المنتدى ....... لبست فى دماغى صنى يعنى صنى ..... و ان شاء اللة هاشترى صنى .... المهم .... انا معايا 58 - قول 60 - ..... و مش عارف دول يجيبولى موديل كام 2001 ولا 3 ولا 5 ؟ و اوتوماتيك ولا مانيوال ؟

ثانيا انا لسة متعلم السواقة ومطلع الرخصة ..... يعنى ابيض فى العربيات و مش عارف لما اشوف عربية اتأكد ازاى انها حالتها كويسة ..... بطريقة تانية اية اللى يخلينى اشترى العربية دى ولا لأ؟ الناس كلها اجمعت ان حالتها لازم تكون كويسة ..... اعرف ازاى ؟
و فى ناس بردة بتقول اكشف عليها فى التوكيل غير الميكانيكى و السمكرى - ازاى ..... يعنى اقول لصاحب العربة يالا نروح نكشف فى التوكيل ...... ولا اقولة اية ولا اعمل اية ؟؟؟؟ انا خلاص مش هاشترى عربية هههههههههههههههههه
لأ خلاص هاشترى ......... سورى ياجماعة انا طولت عليكم اعذروا جهلى
قديم 06-01-2010, 04:36 AM
الصورة الرمزية د0تامر محمد
د0تامر محمد د0تامر محمد غير متواجد حالياً
من انا؟: طبيب بشرى -كاتب قصة وروائى
التخصص العملى: طبيب بشرى
هواياتي: الكتابه خاصه الادبيه -السيارات

د0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انا عاوز اشترى صنى .... ياريت تساعدونى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wadgentle مشاهدة المشاركة

السلام عليكم .....
بصراحة انا كنت استقريت على الصنى قبل ما اعرف المنتدى دة .....بس لمل قريت شوية فى مواضيع المنتدى ....... لبست فى دماغى صنى يعنى صنى ..... و ان شاء اللة هاشترى صنى .... المهم .... انا معايا 58 - قول 60 - ..... و مش عارف دول يجيبولى موديل كام 2001 ولا 3 ولا 5 ؟ و اوتوماتيك ولا مانيوال ؟
ثانيا انا لسة متعلم السواقة ومطلع الرخصة ..... يعنى ابيض فى العربيات و مش عارف لما اشوف عربية اتأكد ازاى انها حالتها كويسة ..... بطريقة تانية اية اللى يخلينى اشترى العربية دى ولا لأ؟ الناس كلها اجمعت ان حالتها لازم تكون كويسة ..... اعرف ازاى ؟
و فى ناس بردة بتقول اكشف عليها فى التوكيل غير الميكانيكى و السمكرى - ازاى ..... يعنى اقول لصاحب العربة يالا نروح نكشف فى التوكيل ...... ولا اقولة اية ولا اعمل اية ؟؟؟؟ انا خلاص مش هاشترى عربية هههههههههههههههههه
لأ خلاص هاشترى ......... سورى ياجماعة انا طولت عليكم اعذروا جهلى
النيسان اليابانى يعنى لمو2005 سيارة ممتازة
مبلغ ال60 يجيب أوتوماتيك مو2002 ولن تندم

قديم 27-02-2010, 01:16 PM
الصورة الرمزية koashraf
koashraf koashraf غير متواجد حالياً
من انا؟: وديع فى شراسه واحب الخير للجميع.
التخصص العملى: كيميائى .
هواياتي: السيارات والكمبيوتر وصيد السمك

koashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond repute

الصنى عربيه كويسه وقطع غيارها بقت متوفره بأسعار معقوله ومركز الصيانه محترم وبالنسبه لسؤالك الكشف على السياره فى التوكيل عادى ودىحاجه لاتضايق البائع لوعربيته مافيهاش عيوب جوهريه وستجد كارت الصيانه على الكمبيوتر فى مركز الصيانه فيه كل الصيانات الى اتعملت للعربيه والاجزاء التى تم تغيييرها يعنى تاريخ السياره كامل وده حيساعدك بعد كدة فى صيانه السياره .
قديم 27-02-2010, 01:20 PM
الصورة الرمزية koashraf
koashraf koashraf غير متواجد حالياً
من انا؟: وديع فى شراسه واحب الخير للجميع.
التخصص العملى: كيميائى .
هواياتي: السيارات والكمبيوتر وصيد السمك

koashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond repute

على فكره نسيت اقولك ان الكشف فى مركز الصيانه حيكلفك من80 الى 150 جنيه واحيانا مجانا حسب العروض التى تقدمها نيسان للصيانه
قديم 27-02-2010, 03:30 PM
السنارىالبيس السنارىالبيس غير متواجد حالياً

السنارىالبيس is on a distinguished road

ساذهب اليوم لشراء نيسان صنى 2002 مانيوال 1300 سى سى بمبلغ 55 الف حالة جيدة جدا رشة من برة تنصحونى بالشراء ولا لأ