العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > A 516

قديم 02-07-2011, 01:06 AM
f3_byd f3_byd غير متواجد حالياً

f3_byd is just really nicef3_byd is just really nicef3_byd is just really nicef3_byd is just really nicef3_byd is just really nice
افتراضي رد: الحيرة هتموتنى انقذونى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shababhost مشاهدة المشاركة

انا شاكر على الردود بس بيقال ان الفيرنا بها عيب فى الشاسيه وبتعوم بعد 100 كيلو والفرامل لا يعتمد عليها ويقال عن لانوس ان هيا مش عمليه وعامله زى البطه البلدى والاسبرنزا برده بيقولو مشاكل كتير انا عايز حاجه تشتغل على الاقل 12 ساعه يوميا لف داخل القاهرة ومتتعبنيش صيانه المنتدى خوفنى من كل العربيات
وشكرا على الردود انا مبسوط بمتابعة الموضوع
byd f3 هل سمعت عن العربية دي ؟؟؟؟ اكييييد شفتها تاكسي بما ان انت اكيد متابع اخبار التاكسي

العربية معانا من 26/4 و عملا 11 الف يعني بتمسي تقريبا في اليوم من 150 كيلو ل 200 كيلو و لم تظهر لها اي مشاكل على الاطلاق .............تابع مواضيع ملاكها في قسم ال byd
قديم 02-07-2011, 01:28 AM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

انا احترت اكتر من صاحب الموضوع
قديم 02-07-2011, 02:27 AM
shababhost shababhost غير متواجد حالياً

shababhost is on a distinguished road

والله انا احتر كتير جدا بس هل قطع غيار بى واى دى متوفره
قديم 02-07-2011, 10:13 AM
osa92003 osa92003 غير متواجد حالياً

osa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond repute

كل قطع غيار byd موتور متسوبيشى لانسر عفشه تويوتا بالكامل قطعه قطعه
قديم 02-07-2011, 10:23 AM
الصورة الرمزية حسام البورسعيدى
حسام البورسعيدى حسام البورسعيدى غير متواجد حالياً
من انا؟: م.حسام راشد
التخصص العملى: civil engineer
هواياتي: خبير فى قيادة وميكانيكا السيارات / التجارة

حسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond repute

انا كنت ناوى انصحك برينو لوجان .. ولكن بما انك عاوز عربية تشغلها تاكسى يبقى نصيحتى ليك الفيرنا من الاخر ...

الفيرنا عربية سريعة وعملية جدا و قطع غيارها رخيصة وفى كل مكان وحمالة اسيه برضو يعنى تشتغل تاكسى تمام باذن الله ....

صلى استخارة وتوكل على الله ...

رحـــمـــــــــــة الله عـــلــــــيـــــــك يا حــبـيـبـنــــــــا

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ