العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > أطقم الصوت والمالتى ميديا

أطقم الصوت والمالتى ميديا منتدى خاص بتعديلات اطقم الصوت الكاسيت وال CD وال DVD وشاشات العرض وجميع نظم المالتى ميديا والصوتيات

قديم 25-02-2012, 08:43 PM
الصورة الرمزية انا بحب مصر
انا بحب مصر انا بحب مصر غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب

انا بحب مصر will become famous soon enough
للاهمية سوال محيرنى عن تركيب الصب ووفر

ممكن اركب مثلا الصب بتاعى اللى مشغلة على الكمبيوتر كرياتف على كاست العربية بتاعتى ولا لا
ولو ينفع ياريت حد يقولى ازاى
عربيتى لادا 2105
وصورتها اهى

قديم 25-02-2012, 09:09 PM
a_e a_e غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محامى

a_e is a name known to alla_e is a name known to alla_e is a name known to alla_e is a name known to alla_e is a name known to alla_e is a name known to all
افتراضي رد: سوال محيرنى عن تركيب الصب ووفر

ايه الحلوه دى ياباشا
بسم الله ما شأ الله جميله بس متهيئلى انك لو قللت الحبشتكنات شويه من بره هتبقى فخمه خاصه وانها واقفه على حلها
وبالنسبه للصب عادى كل اللى هتحتاجه ترنس يضبط الكهربه والوصلات الصح وهيشتغل عادى
بس الافضل انك تعمل Sound System خاص بالعربيه وهيبقى الصوت ممتاز والشكل كمان يبقى لطيف
وانت ومزاجك فى الاول والاخر

قديم 26-02-2012, 03:32 AM
medogoda medogoda غير متواجد حالياً

medogoda will become famous soon enough

بص حضرتك الصب بتاع الكمبيوتر فيه ترانس بيحول ال220 فولت ل 12 فولت وكهربه العربيه 12 فولت فانت كدا هتضطر تشيل الترانس اللى فى الصب ودا برده مش صح علشان ممكن لو حصل حاجه فى كهربه العربيه الصب كله يتحرق لقدر الله وحضرتك انا جربت الفكره دى قبل كدا على صب فانتوم اللى هو مكتوب عليه 4000 وات بس الحمد لله كنت تسمع الصوت وانت فى العربيه بالعافيه فى حل بس انا مش مجربه بصراحه انك تجيب مكثف من 12 فولت ل 220 فولت وكدا مش هتشيل حاجه فى الصب بس انا معرفش نتيجته بصراحه... اتمنى اكون افدتك وربنا ييسرلك امورك
قديم 26-02-2012, 04:17 AM
باسم لانسر باسم لانسر غير متواجد حالياً

باسم لانسر is a name known to allباسم لانسر is a name known to allباسم لانسر is a name known to allباسم لانسر is a name known to allباسم لانسر is a name known to allباسم لانسر is a name known to all

الاول اسمحلى اشيد بجمال العربية , بسم الله ماشاء الله ربنا يباركلك فيها بس زى ما مكتوب فى اول رد , قلل الحجات الى برا دا شوية العربية هتبقى فخمة اوى موضوع الصب دا , هيتعبك على ماتعمله وحتى لو عملته هتلاقى النتيجة مش الى فى دماغك اطلاقاً احسن حاجة اعمل طقم صوت للعربية سماعتين كينوود 500 وات النهاردة بيعملوا 340 جنيه واتمنى لو غلطان الاعضاء تصحح لى ربنا يوفقك ياباشا ويباركلك فيها
قديم 01-03-2012, 08:59 PM
الصورة الرمزية mody_mt2007
mody_mt2007 mody_mt2007 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: sound system

mody_mt2007 will become famous soon enoughmody_mt2007 will become famous soon enough

كاسيت بايونيير و سماعتين بايونيير 500 و عيش و سيبك بقى من موضوع صب الببيت دا خالص