العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT > 128 FIAT

قديم 28-02-2010, 04:43 AM
الصورة الرمزية MANO_War
MANO_War MANO_War غير متواجد حالياً

MANO_War is a glorious beacon of lightMANO_War is a glorious beacon of lightMANO_War is a glorious beacon of lightMANO_War is a glorious beacon of lightMANO_War is a glorious beacon of light
افتراضي رد: أيهما أفضل فيات 128 أم ريجاتا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Devill Blood مشاهدة المشاركة

ياخوانا حرام عليكم بقى ال128 علبة سلمون لا إلة ألا الله حرام عليكم والله كل واحد بيقول كده عشان بيستعلى حتى إنه يعيش معاها
هههههههههههههههههههههه يا باشا عادى انا كنت راكبها و راكب فيورا كمان بس معلهش مش علشان راكبها تبقى جميييلة خالص
هى الحق انها فعلا شبة علبة السالمون
و ياسيدى عاااادى كدة كدة سيارة الشعب مهما حصل
قديم 03-03-2010, 01:58 PM
الصورة الرمزية abdo verna
abdo verna abdo verna غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب
هواياتي: قيادة الييارات

abdo verna is just really niceabdo verna is just really niceabdo verna is just really niceabdo verna is just really niceabdo verna is just really nice

قديم 24-04-2010, 04:46 AM
الصورة الرمزية Devill Blood
Devill Blood Devill Blood غير متواجد حالياً
من انا؟: when u lose your dreams u become no thing at all
التخصص العملى: student at mansoura university - faculty of law - english section
هواياتي: أخبار السيارات-الرسم-الكمبيوتر والأنترنت

Devill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ال 128 والريجاتا علي علب يعني واحد لاكن طبعا ماتور الريجاتا برقبت ال128 عن تجربة عربية شكلها اجمل من ال 128 وتستحمل سفر وهلك لاكن 128 بتاعت مدن داخلية فقط

ياخونا والله العظيم والله الظيم ال128 ماهى عربية مدن داخلية خالص خالص ده أنت نقله الفتيس بطلع عينك ولا شكل ولا منظر مدن يبقى أحنا بنتكلم فى أى وجبنا الكلام ده منين ال128 أحلى حاجة أنها مش ممكن تسخن يبقى على الطيق ممتازة وثابته بفضل الدفع الأمامى ولن تطلق العنان للأدرينالين بداخلك

قديم 24-04-2010, 12:40 PM
الصورة الرمزية محمد التهامى
محمد التهامى محمد التهامى غير متواجد حالياً
من انا؟: دائما اثق فى كل الناس
التخصص العملى: تاجر ادوات منزلية

محمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant future

بصراحة انا نسيبى جايب اختها ب29500
قديم 24-04-2010, 01:17 PM
الصورة الرمزية TheSantos128
TheSantos128 TheSantos128 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: H.R
هواياتي: CAR'S-SPORT'S

TheSantos128 is a splendid one to beholdTheSantos128 is a splendid one to beholdTheSantos128 is a splendid one to beholdTheSantos128 is a splendid one to beholdTheSantos128 is a splendid one to beholdTheSantos128 is a splendid one to beholdTheSantos128 is a splendid one to behold

ال 128 بياعه يعنى سهله فى بيعها بالاضافه الى سهوله صيانتها وتوافر قطع غيارها
الفكر ظبط حالك مع ميكانيكى استاذ واتفرج على عربيتك
اللى بيتكلم على الشاسيه بيفتح بسرعه .. انا اسف ده بيرجع لطبيعه الاستخدام
على فكره انا معايا 128 من 3 سنين وجيبت فيرنا وبعتها وال 128 معايا ومش عايز اقولك انا بعمل فيها ايه بس الحمد لله زى الفل
بس اهم حاجه ايدك فيها تكون على طول
وربنا يباركلك