العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > أفيو

أفيو chevy gold logo

قديم 04-11-2011, 03:10 AM
الصورة الرمزية oceanboy425
oceanboy425 oceanboy425 غير متواجد حالياً
من انا؟: ahmed said
التخصص العملى: شركة ادويه
هواياتي: cars

oceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حصريا ً اول تقرير شخصي من المصريه للشيفروليه افيو 2012 بتعديلات و لمسات جديده(حصري لمصر موتورز)

انا اسف بس بردو عربية فاشلة هما زودو الفاميه عشان العربية تتباع للى مش فاهمين ؟؟؟؟؟؟؟؟
قديم 07-11-2011, 08:16 PM
scorpionking2u scorpionking2u غير متواجد حالياً

scorpionking2u will become famous soon enough
افتراضي رد: حصريا ً اول تقرير شخصي من المصريه للشيفروليه افيو 2012 بتعديلات و لمسات جديده(حصري لمصر موتورز)

طب يا جماعه حد يقلنا عيوبها بالتفصيل ايه؟ فى ناس بتقول انها عالية ومش عريضة وبالتالى مينفعش تاخد منحنيات بسرعه عاليه علشان أكيد مش هتبقى ثابته ده اللى اتقال ليا
العربية منتشرة جدا جدا فا أزاى تكون منتشرة وهى فيها عيوب؟؟؟؟
أنا وجهة نظرى شايفها عربية كويسه شكلها كويس وواسعه من جوه وحجمها مناسب من بره
وبالنسبة للسعر انا شايف أنه مناسب بس للأوتوماتيك والمنصور بيبعها ب87000 يعنى أغلى 1000 عن باقى المعارض ومش عارف ليه أو ايه الحكمه؟؟؟
واللى جايب العربية ديه ياريت يشارك بخبرته فى التعامل معها ويفيدنا من حيث قطع غيارها ومدى توافرها فى السوق وأسعارها وخدمات ما بعد البيع لانى بفكر جديا فى شرائها
وكل عام وانتم بخير
قديم 08-11-2011, 12:17 AM
الصورة الرمزية محمود زيزوو
محمود زيزوو محمود زيزوو غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف مبيعات بشركة مستلزمات طبية ومشرف رعاية طبية

محمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة scorpionking2u مشاهدة المشاركة

طب يا جماعه حد يقلنا عيوبها بالتفصيل ايه؟ فى ناس بتقول انها عالية ومش عريضة وبالتالى مينفعش تاخد منحنيات بسرعه عاليه علشان أكيد مش هتبقى ثابته ده اللى اتقال ليا
العربية منتشرة جدا جدا فا أزاى تكون منتشرة وهى فيها عيوب؟؟؟؟
أنا وجهة نظرى شايفها عربية كويسه شكلها كويس وواسعه من جوه وحجمها مناسب من بره
وبالنسبة للسعر انا شايف أنه مناسب بس للأوتوماتيك والمنصور بيبعها ب87000 يعنى أغلى 1000 عن باقى المعارض ومش عارف ليه أو ايه الحكمه؟؟؟
واللى جايب العربية ديه ياريت يشارك بخبرته فى التعامل معها ويفيدنا من حيث قطع غيارها ومدى توافرها فى السوق وأسعارها وخدمات ما بعد البيع لانى بفكر جديا فى شرائها
وكل عام وانتم بخير
بس يا غالى العربية دى ملهاش حل العربية جميلة جدا جدا وعلى فكرةانت قولت على مشاكل العربية ورديت على نفسك بمعنى ازاى عربية فيها مشاكل وعلى فكرة دى مش مشاكل دى بلاوى طيب ازاى العربية منتشرة انتشار رهيب جدا جدا دى قربت تبقى لانوس فى انتشارها وطبعا الشعب المصرى مش غبى يروح يشترى عربية وسمعتها وحشة ومشاكلها كتيرة انتشارها رهيب انما قبل مجيب بجد سألت كتير جدا وناس مش معاها العربية وتقول دى مشاكلها كتير طب يا عم انت معاك العربية يقول لا اصلى سمعت وبعد بحث كبير اكتشفت انهم كام عربية فعلا فيهم المشاكل دى وعلى فكرة كل العربيات ىفيها مشاكل وعلى فكرة العربية معاية مية مية وبخير وربنا كارمنا اخر كرم وعلى فكرة عيبها الوحيد بجد ان صاجها ضعيف جدا اضعف من الانوس اللى كانت معاية بصراحة دى الرخمة اللى فيها بجد ثابتة جدا جدا انا بجيب بيها 160 بجد انا كنت بجيب 160 فى الانوس كنت بحس انى راكب فراشة دى ثابتة كويس طبعا انا مش من هواة السرعة بس ساعات بحب افوق العربية شوية وبالنسبة لقطع غيارها متوفرة ورخيصة جدا جدا وكفاية عربية فاخمة جدا من جوة وجميلة من برة وربنا معاك

من كان يؤمن بالله واليوم الاخر
فليقل خيرا او ليصمت
قديم 08-11-2011, 12:56 AM

R OSE4URO SE4UROS E4U

التعديل الأخير تم بواسطة scorpionking2u ; 08-11-2011 الساعة 01:01 AM
قديم 08-11-2011, 12:59 AM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود زيزوو مشاهدة المشاركة

بس يا غالى العربية دى ملهاش حل العربية جميلة جدا جدا وعلى فكرةانت قولت على مشاكل العربية ورديت على نفسك بمعنى ازاى عربية فيها مشاكل وعلى فكرة دى مش مشاكل دى بلاوى طيب ازاى العربية منتشرة انتشار رهيب جدا جدا دى قربت تبقى لانوس فى انتشارها وطبعا الشعب المصرى مش غبى يروح يشترى عربية وسمعتها وحشة ومشاكلها كتيرة انتشارها رهيب انما قبل مجيب بجد سألت كتير جدا وناس مش معاها العربية وتقول دى مشاكلها كتير طب يا عم انت معاك العربية يقول لا اصلى سمعت وبعد بحث كبير اكتشفت انهم كام عربية فعلا فيهم المشاكل دى وعلى فكرة كل العربيات ىفيها مشاكل وعلى فكرة العربية معاية مية مية وبخير وربنا كارمنا اخر كرم وعلى فكرة عيبها الوحيد بجد ان صاجها ضعيف جدا اضعف من الانوس اللى كانت معاية بصراحة دى الرخمة اللى فيها بجد ثابتة جدا جدا انا بجيب بيها 160 بجد انا كنت بجيب 160 فى الانوس كنت بحس انى راكب فراشة دى ثابتة كويس طبعا انا مش من هواة السرعة بس ساعات بحب افوق العربية شوية وبالنسبة لقطع غيارها متوفرة ورخيصة جدا جدا وكفاية عربية فاخمة جدا من جوة وجميلة من برة وربنا معاك

مشكور يا أخى العزيز وربنا يديك خيرها ويكفيك شرها ويديمها عليك نعمه
واللى رايده ربنا هيكون سواء مصرى ولا كورى ولا حتى يابانى
أنا هستلم بأذن الله فى خلال الشهر ده ادعيلى انها تكون كويسه وميطلعش فيها حاجه من اللى سمعته عنها هنا وربنا يسترها وتنصحنى بأيه أول ما استلمها أنشاء الله وعايزك تنصحنى بالتفصيل الممل وطول على قد ما تقدر
وكل سنه وانت طيب يا ابو حميد