العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سيارات حواء

سيارات حواء MasrMotors Girls كل ما يهم المرأة عن عالم السيارات

قديم 02-01-2009, 05:15 PM
الصورة الرمزية lancer.style
lancer.style lancer.style غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed Osama
التخصص العملى: Futuer Academy
هواياتي: CaR RiDe

lancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اية رايك فى سواقة السيدات

دا انا لسة حاصل معايا موقف معاهم من قيمة اسبوع فى مدينة نصر الطريق حارتين عادى

واحدة كانت ماشية فى الحارة الاولى عادى و انا جاى من ورا بسرعة و مقلب نور و مزمرة زمارة كدة من وسائل الامان

لقيتها مرة واحد راحت طلعا على الحارة الى جنبها و انا جاى بسرعة روحت واقف على الفرامل بكل عزمى

راحت جارية قعدت دقيقة اجمع الى حصل ورحت جايبها ووقف قدامها بالعرض (زى الافلام الاجنبى )

لقيت معاها راجل حمدت ربنا علشان اعرف اضربة

بقولها اية الى انت عملتية دة قلتلى لمواخذة قولتها هيا حاجة زى ديت فيها لامواخزة

راح الراجل قالى اصل انت جاى بسرعة روحت قايلة تيتتتتتتتتتتتتتت

دا انا مزمر و مقلب نور بعد كدة لو اعرف انزل اقولك انى معدى كنت عملتها

عملمتهم الادب مشتهم لغاية مدرسة المنهل على 10 كيلو باظبط الناس كلها بعديها الا هيا

قولى انت اعمل اية تانى

قديم 02-01-2009, 07:17 PM
yoko
Guest

بسوا أنا رأي مش كل الستات مبتعرفش تسوق أنا أسوء ست شفتها بتسوق الوالده وبطلت سواقه بعد ٣ حوادث أجمد من بعض ptmnlo123per127 وأحسن ست شوفتها بتسوق عمتي هي مش بتجري لاكن عمرها ما زنقت على حد وبرتاح أوي جمبها
وأنا كل يوم بسوق من مصر الجديده لحلوان وشوفت ستات بتسوق حلو أوي بس بيغظوني لما تلقيها ماشيه على ١٤٠ كم\س وبتحط روج ولا بطلع الميكاب من التبلوه بتفقع بصراحه ptmnlo123per143 وطبعا كل الستات مزاجهم تعدل الطرحه وهي بتسوق ptmnlo123per131
قديم 02-01-2009, 09:15 PM
الصورة الرمزية محمد حنفى
محمد حنفى محمد حنفى غير متواجد حالياً
التخصص العملى: رسام كمبيوتر
هواياتي: حب السيارات

محمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond repute

1/10
وأوعى تمشى بالعربية ورا وحده ست حتخنققك

قديم 03-01-2009, 01:44 AM
الصورة الرمزية Nissan
Nissan Nissan غير متواجد حالياً
من انا؟: م/يونس حسين
التخصص العملى: مهندس سيارات
هواياتي: الرياضة القراءة الموسيقى السيارات

Nissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond repute

الحادثة الوحيدة اللى عملتها كانت مع ست هيا مش حادثة اوى يعنى
كنت واقف فى اشارة عند موقف العاشر و نص نقل امامى و افيو راكباها وحدة ست (انسة ) ورايا النص نقل طلع سريع و بعد كدة فرمل فجاة انا لحقت نفسى لكن الست ملحقتنيش خبطت فيا كنت راكب بى ام دبليو قديمة شوية محصلهاش حاجة بس يا عينى الافيو جابت كبود و صدر و شبكة هيا اللى غلطانة لكنى اعتذرت لن عربيتها اتبهدلت
بس بامانة رايى ان الرجالة بردو بيغلطو و الستات فيهم سواقين احسن من مليون راجل الموضوع نسبى ماينفعش اننا نتهمهم بضعف مستواهم فى السواقة عشان احنا كمان بنغلط
بس ممك يكون قلبهم ضعيف شوية و ده مش عيب الحرص طبعا مطلوب

شارك دافع عن أفكارك
قديم 03-01-2009, 08:58 PM
Eng.Barakat Eng.Barakat غير متواجد حالياً
من انا؟: Wa7ed nadman eno sab Masr :)
التخصص العملى: Civil Engineer
هواياتي: Akalem Ahly

Eng.Barakat is on a distinguished road

انا رأيى ان الموضوع نسبى وفعلا فى ظل ظروف الشوارع بتاعتنا وطريقة السواقه يبقى كتر خيرهم انهم جاتلهم الجرأه انهم يسوقوا اصلا ptmnlo123per1127

بس من اجمل التعليقات اللى قرأتها على الموضوع ده كان رد ابو نورا لما قال انها ممكن تكون امك او اختك او زوجتك .... يا ريت نحاول التقييم من وجهة النظر دى ... لأنى ساعات بشوف مشاكل بتحصل لبتات و هيه سايقه سواء حوادث او غيرها بادعى ربنا ان محدش فى بيتى يحصلوا حاجه زى دى ... لأن فيه ناس للأسف ى تفرق معاهم ان دى بنت ولا ست ولا اى نوع! بالعكس دا يمكن يستغل الموضوع حتى لو هوه اللى غلطان علشان يطلع منها بأى فلوس قصاد انه يفضل محترم ... و ربنا يستر علينا جميعا .....................