العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف > المقابلات

المقابلات المقابلات الرسمية لمصر موتورز باشراف وتنظيم الإدارة يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 29-12-2012, 04:57 PM
الصورة الرمزية screamseko
screamseko screamseko غير متواجد حالياً

screamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايزين مقابله فى نصف السنه فى الاسكندريه

مساعده لكل اخواننا

أيـــها المُشــــتكي ومــابــك داءُ .... كــُـــن جميـــلاً ترى الوجـــودَ جميـــلا

محمد الرويعي

قديم 29-12-2012, 05:09 PM
الصورة الرمزية hyundai 2005
hyundai 2005 hyundai 2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: عاشق للسيارات
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: عاشق للسيارات والتعديلات

hyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وائل احمد السيد مشاهدة المشاركة

اللة يسلمك المشوار تعبنى اوى هاهاهاها
اصل انا من عشاق المعمورة وشغلى لة عمارتين فى المعمورة لتصييف الموظفين وانا كل سنة بكون فى المعمورة بس لما بكون سايق العربية ومعايا الولاد بكون مركز على الطريق اوى ومش بشوف اى حاجة تانية لكن يوم الخميس الى فات كنت فى سيدى بشر شارع محمد نجيب مع ابن اختى وبعربيتة فكنت بتفرج على الطريق وسايبة يسوق فشوفت كارفور والمحلات اللى امامة
عموما ان شاء اللة بأذن اللة هكون معاكم بس عاوز اعرف فى اى يوم 25/1 ولا 1/2 وفى اى ساعة المقابلة علشان اعمل حسابى فى الاجازة واكون مستريح اوى علشان بعد ما تخلص المقابلة هرجع القاهرة
وعموما انا متشوق جدا للحدث دة
فية سؤال هل فية ترتيبات خاصة بى أعملها قبل الحضور ؟؟ وكمان هتعرفونى ازاى او انا هعرفكم ازاى او اى شئ اخر
معلش على اسئلتى الكتير
وتحياتى لكم جميعا
تسلم كده يا كبير
وبالنسبه للميعاد انا افضل 2/1 عشان نبعد عن 25 يناير والهجص اللي بيحصل فيه . تمام
وان شاء الله حنتواصل مع بعض بالتليفون وما تقلقش حنعرفك ان شاء الله لو بين مليون
اما بخصوص الترتيبات
1- حتغسل عربيتك غسله محترمه وتلبس الحته اللي علي الحبل وتجيب معاك الباشا الصغير وتجيب معاك 500 جنيه حق المقابله هههههههههههههههههههه
اوعي تصدق انا بهزر معاك وان شاء الله حيكون يوم مش حتنساه ابدا

لمن لا يعرفني
http://www.masrmotors.com/vb/member.php?u=50931

لتجاره قطع الغيار الاستيراد والجديد ومقاوله سيارات الحوادث
(لانوس - نوبيرا - كيا سيراتو - تويوتا - لانسر - هيونداي - اوبترا - اوبل - متسوبيشي )

اقوي مقابلات الاسكندريه فى اجازه نصف العام 2013
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=105128
قديم 29-12-2012, 07:19 PM
الصورة الرمزية نبيل عبدالرحمن
نبيل عبدالرحمن نبيل عبدالرحمن غير متواجد حالياً
مدير عام المنتدى
من انا؟: مهندس انشائى بالمعاش
التخصص العملى: خبير مدير عام مساعد بقطاع البترول سابقاً
هواياتي: رياضة التجديف وألعاب القوى ( أيام الشباب طبعاً )

نبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond repute

إن شاء الله يا جماعة يبقى ميعادنا بإذن الله يوم 1 فبراير عقب صلاة الجمعة مباشرة فى دوار جحا بالداون تاون والمكان كما وصفه الزملاء وإنت جاى من الطريق الصحراوى فى آخره بيدخل الطريق شمال وهاتلاقى على شمالك كارفور وعلى يمينك الداون تاون ، إدخل من بوابته هاتلاقى دوار جحا أمامك مباشرة
بس رجاءً كل واحد يكتب رقم موبايله هنا لسهولة التواصل معاً و‘حنا هانبلغ القائمين على دوار جحا بوجود إجتماع لمصر موتورز لإرشاد القادمين
وده رقم موبايلى : 01009050602

م . نبيل عبد الرحمن
مصر موتورز
الإسكندرية
قديم 29-12-2012, 07:21 PM
الصورة الرمزية وائل احمد السيد
وائل احمد السيد وائل احمد السيد غير متواجد حالياً
من انا؟: أب
التخصص العملى: موظف بنك القاهرة
هواياتي: السفر والرحلات

وائل احمد السيد has much to be proud ofوائل احمد السيد has much to be proud ofوائل احمد السيد has much to be proud ofوائل احمد السيد has much to be proud ofوائل احمد السيد has much to be proud ofوائل احمد السيد has much to be proud ofوائل احمد السيد has much to be proud ofوائل احمد السيد has much to be proud of

ان شاء اللة وسأكون متابعكم دائما ودة رقم تليفونى / 01062235128
شكرا ومع تحياتى
قديم 30-12-2012, 01:12 AM
الصورة الرمزية hyundai 2005
hyundai 2005 hyundai 2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: عاشق للسيارات
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: عاشق للسيارات والتعديلات

hyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond reputehyundai 2005 has a reputation beyond repute

ان شاء الله طبعا معاكم
رقم موبيلي
01006940571

لمن لا يعرفني
http://www.masrmotors.com/vb/member.php?u=50931

لتجاره قطع الغيار الاستيراد والجديد ومقاوله سيارات الحوادث
(لانوس - نوبيرا - كيا سيراتو - تويوتا - لانسر - هيونداي - اوبترا - اوبل - متسوبيشي )

اقوي مقابلات الاسكندريه فى اجازه نصف العام 2013
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=105128